Jump to content

Lao

Membru
  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

About Lao

  • Rank
    Custom member title = lipsă de inspirație

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.maycon.ro
  • Yahoo
    lao_mayer@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Numar Moto
    DJ-60-VAF
  1. La multi ani ! :)

  2. Ta-su chiar părea afectat de idiotul de fi-su. După modul cum a vorbit, este de apreciat. Chiar și faptul că a acceptat să vorbească imediat după incident denotă faptul că omul ăsta are caracter.
  3. În primul rând: Dumnezeu să-l odihnească in pace Âşi să aibă grijă de el acolo unde e acum. În al doilea rând: După ce am citit tot topicul Âşi după ce s-a vehiculat ideea unei căderi de calciu sau ceva de genul ăsta, nu mă pot gândi decât la un singur lucru, "point fixation". Cei care il cunoÂşteau Âşi Âştiau cum merge, ar putea să se gândească un pic dacă ăsta ar fi putut fi motivul ieÂşirii lui pe contrasens.
  4. Poti sa arunci si 4 ochi, si 6, tot nu o sa gasesti un topic despre "schimbatul lantului", adica service moto. Pe sectiunea de aici gasesti mult mai multe oferte. Singurul topic este cel al lui Baiazid, pe care am sa-l "testez" cu urmatoarea ocazie.
  5. Ia uite! http://www.bricomoto.it/index.asp?pag=list...;cat=regolatore
  6. Pe lângă compresia care e foarte mică (eu ți-aÂş recomanda să repeți testul, dar la un alt mecanic) mai poți verifica următoarele chestii: 1. Sub rezervor există 2 furtunaÂşe subțiri, chiar pe lângă unul mai grosuț, care pleacă de la gura de umplere. Le poți verifica dând jos carena laterală spate stânga. 2. Verifică membrana de vacuum care se găseÂşte pe robinetul rezervorului. Pt asta va trebui să dai jos rezervorul. Vezi dacă nu cumva e fisurată. Ca fapt divers, eu am renunțat la ea punînd un capac in locul ei. Acum curge benzina în continuu spre carburatoare, spre deosebire de funcționarea cu membrană, care lăsa să treacă benzina spre ele numai când accelerai. Scrie-ne aici dacă ai rezolvat.
  7. Verifică contactul de la frâna de spate, precis acolo e buba Âşi trebuie reglat.
  8. Cam pe unde-l găsesc pe Rabinu ăsta? Asta până maine când am să sun. Am fost ieri pe Viitorului. ÂŞtiam eu de ce caut ieftin Âşi bun, aÂşa cum nu vor unii să recunoască că Âşi ei caută la fel: 180 ron schimbatul lanțului dacă e dintr-o bucată Âşi 90 ron dacă e cu siguranță. Halal prețuri!!
  9. Nemulțumit ar insemna să-mi ia 100 ron pentru o operatiune de 20. ÂŞi mai nemulțumit, dacă aÂş mai trăi, ar fi să-mi sară sau să se rupă lanțul, Doamne fereÂşte! Trec azi pe Viitorului să văd ce si cum, apoi scriu aici. P.S. De obicei reparam tot la Dragonu', pe CăluÂşei, dar azi si mâine cică e plecat.
  10. Ce filozofi sunteţi să moară Cici! Să-nţeleg că voi aţi da oricât şi să fie prost făcută operaţia, nu? Oi fi eu printre puţinii care caută preţul corect pentru operaţiune? Nu cred. Aşa că lăsaţi ironia asta ieftină. Norocul meu că măcar unul din "filozofi" a răspuns on-topic.
  11. Salutare tuturor. Urmarea topicului "TrosneÂşte lanțul?" a venit firesc. Acum am lanțul, unde aÂş putea să-l schimb fără să-mi ia o cârcă de bani Âşi să fie bine făcută operația?
  12. Sau dacă nu-ți aduce nimeni, te duci Âşi ți le faci la Centrul Hidraulic, pe ÂŞos. Fundeni, chiar lângă IPSO - Renault.
  13. Pana la 6 din cate stiam. Poate si mai tarziu, dar nu stiu exact.
  14. In Piata Buzesti - Auto Zone. Preturile nu le mai tin minte, dar oricum, decente.
  15. Face din ce în ce mai rău, trosneÂşte la fiecare plecare de pe loc mai rău. Imi spune Âşi mie ceva despre Polo? Ce tip de lanț este cel găsit de mine? Cu O-ring sau cu X-ring?
×
×
  • Create New...