-
Content Count
467 -
Joined
-
Last visited
About nflt
-
Rank
ediție limitată
Contact Methods
-
Yahoo
nic_filoti
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucureşti
-
Carnet moto din
1980 - vremuri, tată !
-
Motocicleta
XTZ750/CB750/Jupiter4/ST1100/DR350/WR450
-
Numar Moto
B27PUK/ B33PUK/B537PUK
Profile Fields
-
Motociclete detinute
Jup 4/CB 750/XTZ 750/DR350SE/WR450F
-
Interests
mecanica, moto, pescuit, chirurgie plasticĂŁ printre ele...
-
@Starcream da, interesat.
-
Deci Sony...? Negociabil 'au ba, o locație, un interval orar, un contact... ceva?
-
https://m.emag.ro/spray-izolare-praguri-500-ml-nigrin-74065/pd/DL3WZJBBM/
-
Ne confruntăm cu următoarea problemă: Ce Satană de cifre sunt cele scrise (J¹J²J³) pe carterul ăsta? (TDM850 4TX). Specialiștii în hieroglife sunt solicitați!
-
Măsurarea se face cu alimentare constantă, permanentă. Dacă bagi benzină în volum până la închiderea cuiului, orice coborâre a tubului duce la scăderea nivelului. Măsurarea fizică a poziției plutitorului este punct de plecare. Măsurarea nivelului cu tub extern este valoarea finală, de verificare.
-
Mai are un pic să facă anu' la mine.
-
Problema fara raspuns...Help!
nflt replied to andrei_pro89's topic in Service si intretinere curenta
Care pompă de șpriț la CB650? Uite pe cineva care are o problemă similară- 52 replies
-
- carburator
- soc
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
...da, da' arată frumos și sună viril!Restu' nu mai contează!
-
Cabluri de sudură. Maleabile, au izolatorul cauciucat. Se cumpără la metru, în orice magazin de bricolaj (am luat din Dedeman)
-
SUPER TENERE
nflt replied to cristi-mic's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Păi, deci... ai contactul de frână blocat. Mai rămâne de stabilit care... fața sau spatele. Spor! -
Rectificare / indreptare discuri frana
nflt replied to Pride's topic in Service si intretinere curenta
Mai exact: ce deformare și ce metodă de planare? -
Rectificare / indreptare discuri frana
nflt replied to Pride's topic in Service si intretinere curenta
...pe aproape toată cursa pistonului pompei de frână se lucrează în sistem închis. La eliberarea manetei, dacă nu există frecare majoră între piston/garnituri etrier, pistonul pompei lucrează ca o seringă, retrăgând pistoanele etrierului.Deci teoria cu discu' vălurit la 0,02mm, care aruncă plăcuțele... Doamne' fe'! -
Rectificare / indreptare discuri frana
nflt replied to Pride's topic in Service si intretinere curenta
Iaca, omu' cât trăiește, învață!Really, adică dacă nu învârți roata plăcuțele rămân "lipite"? Foarte tare informația! -
Rectificare / indreptare discuri frana
nflt replied to Pride's topic in Service si intretinere curenta
Înainte de orice se verifică atât partea activă a discului cât și prinderea pe butuc pe un bsnc de echilibrare, cu un comparator. Asta pentru a vedea originea abaterilor. Rectificarea unui disc moto este imposibil, datorită caracteristicilor de elasticitate, atât la strung (???) cât și pe masa magnetică. Rectificarea discurilor de frână se înscrie la categoria "E unele lucruri care se poate și altele care nu se poate" (filozof anonim)! -
Urgent- scula inserat piston
nflt replied to walking^human's topic in Service si intretinere curenta
Da' de ce te chinui să le bagi pe sus?