Jump to content

nflt

Membru
  • Content Count

    467
  • Joined

  • Last visited

About nflt

  • Rank
    ediție limitată

Contact Methods

  • Yahoo
    nic_filoti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1980 - vremuri, tată !
  • Motocicleta
    XTZ750/CB750/Jupiter4/ST1100/DR350/WR450
  • Numar Moto
    B27PUK/ B33PUK/B537PUK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jup 4/CB 750/XTZ 750/DR350SE/WR450F
  • Interests
    mecanica, moto, pescuit, chirurgie plasticĂŁ printre ele...

Recent Profile Visitors

919 profile views
  1. Deci Sony...? Negociabil 'au ba, o locație, un interval orar, un contact... ceva?
  2. https://m.emag.ro/spray-izolare-praguri-500-ml-nigrin-74065/pd/DL3WZJBBM/
  3. Ne confruntăm cu următoarea problemă: Ce Satană de cifre sunt cele scrise (J¹J²J³) pe carterul ăsta? (TDM850 4TX). Specialiștii în hieroglife sunt solicitați!
  4. Măsurarea se face cu alimentare constantă, permanentă. Dacă bagi benzină în volum până la închiderea cuiului, orice coborâre a tubului duce la scăderea nivelului. Măsurarea fizică a poziției plutitorului este punct de plecare. Măsurarea nivelului cu tub extern este valoarea finală, de verificare.
  5. Mai are un pic să facă anu' la mine.
  6. Care pompă de șpriț la CB650? Uite pe cineva care are o problemă similară
  7. ...da, da' arată frumos și sună viril!Restu' nu mai contează!
  8. Cabluri de sudură. Maleabile, au izolatorul cauciucat. Se cumpără la metru, în orice magazin de bricolaj (am luat din Dedeman)
  9. Păi, deci... ai contactul de frână blocat. Mai rămâne de stabilit care... fața sau spatele. Spor!
  10. Mai exact: ce deformare și ce metodă de planare?
  11. ...pe aproape toată cursa pistonului pompei de frână se lucrează în sistem închis. La eliberarea manetei, dacă nu există frecare majoră între piston/garnituri etrier, pistonul pompei lucrează ca o seringă, retrăgând pistoanele etrierului.Deci teoria cu discu' vălurit la 0,02mm, care aruncă plăcuțele... Doamne' fe'!
  12. Iaca, omu' cât trăiește, învață!Really, adică dacă nu învârți roata plăcuțele rămân "lipite"? Foarte tare informația!
  13. Înainte de orice se verifică atât partea activă a discului cât și prinderea pe butuc pe un bsnc de echilibrare, cu un comparator. Asta pentru a vedea originea abaterilor. Rectificarea unui disc moto este imposibil, datorită caracteristicilor de elasticitate, atât la strung (???) cât și pe masa magnetică. Rectificarea discurilor de frână se înscrie la categoria "E unele lucruri care se poate și altele care nu se poate" (filozof anonim)!
×
×
  • Create New...