Jump to content

nflt

Membru
  • Content Count

    469
  • Joined

  • Last visited

About nflt

  • Rank
    ediție limitată

Contact Methods

  • Yahoo
    nic_filoti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1980 - vremuri, tată !
  • Motocicleta
    XTZ750/CB750/Jupiter4/ST1100/DR350/WR450
  • Numar Moto
    B27PUK/ B33PUK/B537PUK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jup 4/CB 750/XTZ 750/DR350SE/WR450F
  • Interests
    mecanica, moto, pescuit, chirurgie plasticĂŁ printre ele...

Recent Profile Visitors

963 profile views
  1. Sherlock... tu ești? Mai încearcă, îți dau un indiciu... 125+2x350+450+600+2×750+990+1100=5465 Nu mai este de actualitate.
  2. Faruri H4 cu Nightbreaker -Proiectoare mixt (flood/spot) 2×18W -Parbriz touring repoziționat -Voltmetru în turometru, ceas, priză -Suport telefon -Ghidon 28mm cu adaptor/riser -Manete reglabile -Mânere încălzite -Handguard Acerbis X-Factor -Racorduri inserție metalică frână fața -Arcuri progresive față/spate -Discuri frână wave față/spate, 320mmfața -Circuite electrice optimizate, cu circuit forță față prin releu, relee pe faze și electroventilator -3 claxoane -Releu încărcare repoziționat -Crash-bar adventure Heavy Duty -Set carburație Swiss Kedo -Sistem auto
  3. Deci Sony...? Negociabil 'au ba, o locație, un interval orar, un contact... ceva?
  4. https://m.emag.ro/spray-izolare-praguri-500-ml-nigrin-74065/pd/DL3WZJBBM/
  5. Ne confruntăm cu următoarea problemă: Ce Satană de cifre sunt cele scrise (J¹J²J³) pe carterul ăsta? (TDM850 4TX). Specialiștii în hieroglife sunt solicitați!
  6. Măsurarea se face cu alimentare constantă, permanentă. Dacă bagi benzină în volum până la închiderea cuiului, orice coborâre a tubului duce la scăderea nivelului. Măsurarea fizică a poziției plutitorului este punct de plecare. Măsurarea nivelului cu tub extern este valoarea finală, de verificare.
  7. Mai are un pic să facă anu' la mine.
  8. Care pompă de șpriț la CB650? Uite pe cineva care are o problemă similară
  9. ...da, da' arată frumos și sună viril!Restu' nu mai contează!
  10. Cabluri de sudură. Maleabile, au izolatorul cauciucat. Se cumpără la metru, în orice magazin de bricolaj (am luat din Dedeman)
  11. Păi, deci... ai contactul de frână blocat. Mai rămâne de stabilit care... fața sau spatele. Spor!
  12. Mai exact: ce deformare și ce metodă de planare?
  13. ...pe aproape toată cursa pistonului pompei de frână se lucrează în sistem închis. La eliberarea manetei, dacă nu există frecare majoră între piston/garnituri etrier, pistonul pompei lucrează ca o seringă, retrăgând pistoanele etrierului.Deci teoria cu discu' vălurit la 0,02mm, care aruncă plăcuțele... Doamne' fe'!
  14. Iaca, omu' cât trăiește, învață!Really, adică dacă nu învârți roata plăcuțele rămân "lipite"? Foarte tare informația!
×
×
  • Create New...