-
Număr conținut
27 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
suzuki gsx 1250 fa
-
Club
ELAM
Informații profil
-
Interests
Advance riding and road safety
fodorfery's Achievements
Newbie (1/14)
-
poate inveti ceva de aici dar ma indoiesc iar in legatura cum scriu ....atat vreme cat m ai inteles e un lucru bun ...nmu toata lumea are degete subtiri sa scrie corect de pe telefoane iar faptul ca tu te iei de lucruri deastea e ....... din pacate nu cunosc toate cuvintele din dex ca sa te denumesc ....imi pare rau ca s a ajuns aici dar asta este Iar daca ai fi atent la ce am discutat despre condus defensiv cum esti atent la greselile melke de caligrafie ai fi mai castigat prietene dar se pare ca nu avem nimic de invatzat si totusi cine vrea sa mearga paralel cu o masina .........
-
Poate daca ti ai schimba putin atitudinea ai avea ceva de invatzat ...nu considera sau disconsidera ce zic altii
-
''Alt scenariu, sosea nasoala/uda/alunecoasa etc. Lasi loc cat sa nu ai emotii, fata de cel din fata. ~ loc de o masina si inca un pic. Se baga cate un tampit in fundul aluia din fata, doar ca sa franeze brusc. Daca nu esti atent, se reduce spatiul tau te franare linistita. '' regula de baza in conditii normale de trafic ar fi sa aplici regula celor doua secunde adica sa ai un interval intre tine si masina din fatza o distantza de cel putin doua secunde fiindca in conditii ideale si aproape inposibil de realizat viteza ta de reactie va fi de 0.65 secunde ....deci in cazul in care tu rulezi cu viteza de 50 km/h la o distantza de 10 metri in spatele unei masini care franeaza brusc iti va fi inposibil sa te opresti inainte de al lovii fiindca tu la viteza de 50 km/h parcurgi 8.7 metri in timpul de reactie la care se mai adauga distantza de oprire care nu e mica de loc si mai exact 23 de metri asta in conditii de asfalt uscat .........deci sfatul meu e sa ai o pozitie dominanta positiva in trafic iar daca un conducator auto se baga acolo in spatiul tau tu ai pierdut din start ......las o mai in spate acorda ti timp de reactie si nu te lasa influentzat in condus de actiuniile altora TU VEI AVEA DE PIERDUT .sper ca ti a fost de ajutor ce ti am spus
-
MA bucur ca mai exista oameni care inteleg diferentza dintre a sti ce sa faci intr o situatie de urgentza si a nu intra in situatia de urgentza .....chiar ma bucur bravo
-
Experientza mea de trafic e a mea iar pana acum m a ajutat sa nu ma polizez pe asfqlt si nici sa mi iau o nu stiu ce fiindca nu inteleg termenul ...dar in fine nu mai are rost sa discutam ....succes klux. La asfalt intins uscat si fara incidente care numai uni le inteleg ...ei bine eu am invatzat din dictionar romaneste la scoala nu din ce mi a livrat sticla
-
Pt toti cei ce si au spus parerile in acest topic .......A CONDUCE DEFENSIV NU INSEAMNA A STI SA FACI UN FLIK SAU A STISA.FRANEZI DE URGENTZA .......INSEAMNA A STI SA NU TE PUI IN SITUATIA IN CARE TRE SA FRANEZI DE URGENTZA SAU SA EVITI ....TINE TOTUL STRICT DE OBSERVATIE SI CAPACIATATEA FIECARUI JNDIVID DE A ABSORBI INFORMATIE PRELUCRA SI FOLOSI IN FOLOSUL LUI
-
Succes in transpunere Oricum nu mi ai raspuns la intrebare ...a da consideri ca nu merita un raspuns ...ei bine prietene nu mai trata lumea cu superioritate pe viitor fiindca nu te transformi cand iti pui casca in cap Inofrmati Pozitie Viteza Treapta de viteza si Acceleratie sunt cele cinci elemente care alcatuiesc sistemul motociclismului defensiv ......in momentul in care incepi sa le folosesti corec o sa intelegi ce spun ....iar ras la intrebarea ta din minte e urmatorul .....de ce am nevoie de elementele astea ???? Pt ca.a conduce preventiv e a conduce dupa un plan prietene ....de ce ai nevoie de un plan ???? Pt ati aloca SUFICIENT TIMP DE REACTIE !!! Succes in viatza ta de mogocixlist iti urez dar nu uita nu se rezuma totulbla genunchii pe jos si frane de urgentza .....incearca sa intelegi ce ti am scris ..cius
-
Into the World - Pe moto prin Africa si mai departe
topic a răspuns lui fodorfery în mrwwwhiteul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
superb -
Din nou revin cu acelasi lucru e vb despre atitudine fatza de ceilalti .....eu nu vreu sa jignescpe nimeni si nici nu vreu sa ma dau un rossi aici ....asa ca domnule KLUX explica ne si noua celorlalti din experientza ta vasta pe circuit in ce consta principiul de baza al motociclismului defensiv sa invatzam si noi de la tine fiindca asta e scopul sa invatzam pe toata durata vietzii ....si ca sa nu fiu prea rau iti dau un indiciu ....principiul motociclismului e un lucru care il faci probabil zi de zi doar ca nu realizezi si daca nu il realizezi nu il faci cum trebuie Ok? Noi toti ceilalti fara experientza pe circuit uni fara prea multi cai putere sub noi asteptam raspunsul tau Iar daca intrebarea a fost cam grea spune mi pe un ton frumos iar eu o sa fac tot posibilul sa te ajut crede ma sunt ultimul om din lume care ar lua pe cineva la misto
-
Esti aproape acolo mai putin faza cu republica bananiera ....un lucru e cert ...nu vreau si nu disconsider pe nimeni toti cu casca in cap suntem egali expusi aceluias pericol iar cu soferul beat ai perfecta dreptate dar sa nu uiti ca a fi sigur pe drum nu inseamna a fi houdini sa ghicesti ca ala e beat ......cat din punct de vedere al scolarizarii in domeniu si al experientei cred ca nu stau prost iar daca ai intrebari cu placere si fara arogantza pot sa ti raspund .multumesc prietene motociclist
-
Da corect toate aceste manevre sunt manevre care e normal sa le inveti pe circuit dar daca ai combina manevrele pe circuit cu abilitatea de a citi traficul plus conditiile de drum ai fi mai sigur pe drum nu crezi ....nu crezi ca noi ca si motociclisti ar trebui sa mergem pe motocicleta in asa fel incat sa nu fim nevoiti sa apelam la mamevre de evitare sau franari deurgentza ?
-
Un curs ca ala te invatza sa privesti motociclismul cu alti ochii sa ai alta atitudine sa inveti sa citesti conditiile de drum sa poti sa folosesti informatia care ti o ofera drumul in sine ...te invatza sa conduci dupa un plqn un plqn care iti aloca timp de reactie .nu e totul legat de faptul am un curs sunt mai bun ca tine ....am prieteni ce se dau pe circuit si merg foarte agresiv pe strada dar nu sunt progresivi ...... e o diferentza intre a fi progresiv si a fi agresiv .....SMOOTH IS FAST AND FAST IS SMOOTH
-
Eu zic ca un factor important e atitudinea ta ca si motociclist ....nu sunt aici sa jignesc sau sa denigrez pe nimeni vreu doar sa dau mai departe ceea ce eu am invatzat atat pe circuit cat si pe strada dar daca atitudinea in romania e inca atitudinea de zeu cu casca in cap atunci nu ne mai miram de ce romania are o rata de mortalitate atat de ridicata in randul motociclistilor Eu ca motociclist eu tre sa fiu constient ca nu ma transform cand imi pun casca in cap ca drumul nu imi apartine si ca il impart cu altcineva si ca acel conducator auto poate nu i e lui prioritar sa ma protejeze pe mine fiindca eu ma protejez cel mai bine