Jump to content

fodorfery

INACTIV
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About fodorfery

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    suzuki gsx 1250 fa
  • Club
    ELAM

Profile Fields

  • Interests
    Advance riding and road safety
  1. salut am o casca shoei xr 1000 complect neagra ...cat m ar costa un model ceva simplu pe ea ? merci da si nu in ultimul rand cat timp ai nevoie sa o faci
  2. )))))))))))))))))))))))))))))))
  3. poate inveti ceva de aici dar ma indoiesc iar in legatura cum scriu ....atat vreme cat m ai inteles e un lucru bun ...nmu toata lumea are degete subtiri sa scrie corect de pe telefoane iar faptul ca tu te iei de lucruri deastea e ....... din pacate nu cunosc toate cuvintele din dex ca sa te denumesc ....imi pare rau ca s a ajuns aici dar asta este Iar daca ai fi atent la ce am discutat despre condus defensiv cum esti atent la greselile melke de caligrafie ai fi mai castigat prietene dar se pare ca nu avem nimic de invatzat si totusi cine vrea sa mearga paralel cu o masina .........
  4. Poate daca ti ai schimba putin atitudinea ai avea ceva de invatzat ...nu considera sau disconsidera ce zic altii
  5. ''Alt scenariu, sosea nasoala/uda/alunecoasa etc. Lasi loc cat sa nu ai emotii, fata de cel din fata. ~ loc de o masina si inca un pic. Se baga cate un tampit in fundul aluia din fata, doar ca sa franeze brusc. Daca nu esti atent, se reduce spatiul tau te franare linistita. '' regula de baza in conditii normale de trafic ar fi sa aplici regula celor doua secunde adica sa ai un interval intre tine si masina din fatza o distantza de cel putin doua secunde fiindca in conditii ideale si aproape inposibil de realizat viteza ta de reactie va fi de 0.65 secunde ....deci in cazul in care tu rulez
  6. MA bucur ca mai exista oameni care inteleg diferentza dintre a sti ce sa faci intr o situatie de urgentza si a nu intra in situatia de urgentza .....chiar ma bucur bravo
  7. Experientza mea de trafic e a mea iar pana acum m a ajutat sa nu ma polizez pe asfqlt si nici sa mi iau o nu stiu ce fiindca nu inteleg termenul ...dar in fine nu mai are rost sa discutam ....succes klux. La asfalt intins uscat si fara incidente care numai uni le inteleg ...ei bine eu am invatzat din dictionar romaneste la scoala nu din ce mi a livrat sticla
  8. Pt toti cei ce si au spus parerile in acest topic .......A CONDUCE DEFENSIV NU INSEAMNA A STI SA FACI UN FLIK SAU A STISA.FRANEZI DE URGENTZA .......INSEAMNA A STI SA NU TE PUI IN SITUATIA IN CARE TRE SA FRANEZI DE URGENTZA SAU SA EVITI ....TINE TOTUL STRICT DE OBSERVATIE SI CAPACIATATEA FIECARUI JNDIVID DE A ABSORBI INFORMATIE PRELUCRA SI FOLOSI IN FOLOSUL LUI
  9. Succes in transpunere Oricum nu mi ai raspuns la intrebare ...a da consideri ca nu merita un raspuns ...ei bine prietene nu mai trata lumea cu superioritate pe viitor fiindca nu te transformi cand iti pui casca in cap Inofrmati Pozitie Viteza Treapta de viteza si Acceleratie sunt cele cinci elemente care alcatuiesc sistemul motociclismului defensiv ......in momentul in care incepi sa le folosesti corec o sa intelegi ce spun ....iar ras la intrebarea ta din minte e urmatorul .....de ce am nevoie de elementele astea ???? Pt ca.a conduce preventiv e a conduce dupa un plan prietene ..
  10. Din nou revin cu acelasi lucru e vb despre atitudine fatza de ceilalti .....eu nu vreu sa jignescpe nimeni si nici nu vreu sa ma dau un rossi aici ....asa ca domnule KLUX explica ne si noua celorlalti din experientza ta vasta pe circuit in ce consta principiul de baza al motociclismului defensiv sa invatzam si noi de la tine fiindca asta e scopul sa invatzam pe toata durata vietzii ....si ca sa nu fiu prea rau iti dau un indiciu ....principiul motociclismului e un lucru care il faci probabil zi de zi doar ca nu realizezi si daca nu il realizezi nu il faci cum trebuie Ok? Noi toti ceilalti fa
  11. Esti aproape acolo mai putin faza cu republica bananiera ....un lucru e cert ...nu vreau si nu disconsider pe nimeni toti cu casca in cap suntem egali expusi aceluias pericol iar cu soferul beat ai perfecta dreptate dar sa nu uiti ca a fi sigur pe drum nu inseamna a fi houdini sa ghicesti ca ala e beat ......cat din punct de vedere al scolarizarii in domeniu si al experientei cred ca nu stau prost iar daca ai intrebari cu placere si fara arogantza pot sa ti raspund .multumesc prietene motociclist
×
×
  • Create New...