Jump to content

mrwwwhite

Membru
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

About mrwwwhite

  • Rank
    -------------------

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.intotheworld.eu
  • Skype
    mrwwwhite

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Into the World
  • Carnet moto din
    '05
  • Motocicleta
    701 Rally, 1190 ADV R
  • Numar Moto
    B701ADV
  • Club
    Intotheworld

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB600F Hornet PC36 '98, Honda CB600F Hornet PC41 '07, Yamaha XT660Z Tenere '09, Yamaha XT660Z Tenere '10, Suzuki DRZ 400, Husqvarna 701 Enduro

Recent Profile Visitors

527 profile views
  1. Pentru ca aceasta clasa este destinată amatorilor cu motociclete neechipate cu aparatura specială de navigație organizatorul a făcut doar un blogpost pe site pentru a anunța acest lucru. Pentru detalii organizatorice este foarte ușor sa l contactați direct, contactul fiind pe site. Din câte am înțeles taxa pentru aceasta clasa este de 50€ și nu mai se adauga niciun Cip, urmărirea făcându-se printre o aplicație de telefon care monitorizează poziția participantului. Navigația la aceasta clasa se face pe track GPS (pus la dospozitie de organizator in dimineața Startului) iar cursa este de tip “regularitate”. Datorită gradului de risc mult crescut in cazul navigației pe track GPS, viteza maxima impusă este de probabil ~80km/h iar câștigătorul se stabilește in funcție de viteza medie la finalul probei speciale care trebuie sa fie cât mai apropiată de viteza medie impusă. Oricum toate aceste detalii vor fi Comunicate la briefingul dinaintea startului. Ca in cazul oricărei curse de Rally raid, in prima zi se fac înscrierile si verificarile administrative precum și un Prolog pentru stabilirea ordinei de strat. Cursa propriu-zisa începe sâmbătă dimineața iar cei peste 500km sunt parcurși intr o zi. Din câte am înțeles la clasa Adventure distanța este redusă la 350km.
  2. Am fost la toate trei edițiile. Și Jumba a fost la vro doua. Este cam cea mai grea competiție de Rally Raid organizata la noi prin prisma distantei parcurse intr o singura zi de concurs, 500km. Nici terenul nu ajuta iar vremea pana acum nu a ținut cu piloții/riderii și in fiecare an a fost cam cu noroi prin Bărăgan. Poate avem noroc anul asta... Terenul este foarte variat de la dealurile din jurul Buzăului pana la câmpia de la Brăila și înapoi. Postul meu din zona Adventure avea și un motiv destul de clar. Sunt putini participanții la clasa moto/quad și numărul lor scade de la an la an. Probabail ca dacă eu și Jumba ne lăsam (el deja văd ca vine din ce in ce mai rar) o sa moara și aceasta ramura in România când in alte tari sunt prezenți 200-300 rideri la start. Din 2014 de când am început sa ma dau la raid mi am tot răcit gura de pomana împreuna cu alții încercând sa împingem o clasa “Adventure”, prezenta cam in toate competițiile de afara, menită sa ofere la costuri de participare mici un prim contact cu Rally Raidul. Aceasta clasa se desfășoară in regim de reguralitate, cu viteza maxima impusă, și cu navigație pe GPS deci nu e necesară investiția in toată aparatura specifica de navigație (derulator Road book, trip master). Anul acesta aceasta clasa exista, se organizează chiar și un trofeu Adventure și sunt 3 etape. Baja România, 28-30 Iunie, la Buzău, 4V Rally in Iulie la Constanța și o ultima etapa in județul Tulcea in toamna.
  3. Cel mai bine luați legătura cu organizatorul: Iccio Maurizio 0040730355828
  4. Merci! [emoji1598][emoji1598][emoji1598] nu e ca și cum Husqi nu e KTM [emoji23][emoji23][emoji23] [emoji1598][emoji1598][emoji1598], rezolvam [emoji12][emoji12][emoji12] [emoji110][emoji110][emoji110][emoji482][emoji482][emoji482] pai next poate ne și întâlnim live! [emoji23][emoji23][emoji23] Nu sunt diferențe! 701 și noul 690, vin din fabrica cu 15x46 in loc de 15x45, lucru aproape insesizabil. Etajarea este ok pt drumuri mixte cu bucăți de asfalt lungi dar pentru chestii mai tehnice este cam lunga. Eu merg cu 15x50 de ceva vreme ceea ce scade viteza maxima dar oferă o prima treapta suficient de lenta pentru chestii mai dificile. O soluție mai simpla este pinionul de 14 dar dezavantajul este o uzura mai mare a protecției de bascula. Ultima generație de LC4 cu doi arbori de echilibrare are rapoarte identice cu generațiile anterioare dar axurile pinioanelor sunt ceva mai ranforsate pentru surplusul de putere și cuplu, totuși motorul dezvolta 74hp stock, deci cam 80hp după ce este de-limitat. In alta ordine de idei pentru cei interesați, anul acesta la Baja România (fosta Baja 500) exista clasa Adventure iar taxa de înscriere o sa fie modica pt aceasta clasa. Asta înseamnă ca oricine cu o motocicleta dual-sport, cauciucuri mixte și un GPS poate sa vadă cum e la Raid! Competiția începe vineri 28 Iunie și se termina Duminica pe 30, iar bivouacul este in piața centrală din Buzău. Cursa propriu-zisă începe sâmbătă dimineața cu un traseu de 500km, toți pe drumuri neasfaltate. Sunt prevăzute zone de realimentare la fiecare 80-85km. Pt mai multe detalii puteți lua legătura cu organizatorul aici https://www.baja500.ro
  5. Busted! Merci! Mi a adus si un podium la Hellas Rally 2019 deja, deci toate bune. Ma gandeam ca esti tu, ca nah, 701 prin Bucuresti mai rar :D. Fata de 701 17-18 are suspensia ceva mai buna, dar este identica cu 701 2019. XPlore vs 4CS. Eu oricum mi am pus direct full 300mm. Plusuri fata de 701 17-19: pachetul electronic si extra 0.5l de benzina. Fata de 701 2016 sau 690, tot ce am mentionat plus ultima generatie de propulsor LC4 care este fantastic, nu ca precedentele 3 generatii nu sunt fantastice dar nah, e destul de mare diferenta la cum trage si cum vibreaza pe asfalt la 130km/h (sau mai bine zis cum nu vibreaza!). Fata de 690 08-18, 1.5l de benzina sunt cam bine iar cadrul nou (aproapte identic cu cel de 701) permite o bracare a ghidonului mai generoasa. Pachetul electronic: Aveam mixed feelings legat de TC pe offroad dar dupa 1500km de Hellas Rally este beton. Iesi dintr un ac de par pe macadam pe full gaz si nu mai da cu tine de pamant :D. In rest wheelie, drift si tot ce vrei, dar ceva mai in control si "safe" sa zicem. Am avut si cateva urcari mai dificile pe grohotis sau pamant afanat si a urcat ca un tractor fara probleme. Eu deja eram fun "offroad ABS" pentru stilul de riding pe care l practic. Pentru chestii foarte hard poate sa ti dea fiori cateodata dar oricum cu 160kile sub poponeata pe hard nu e combinatie. Cornering ABS e numai de asfalt si cum am mufat dongle-ul din secunda 1 nu pot sa ma pronunt, probabil ca e bun in anumite conditii si grade de oboseala sa te scoata din rahat. Quickshifter-ul este bestial. Oricum schimbam des fara ambreiaj mai ales in sus sau in wheelie dar acu poti sa schimbi tot timpul si in sus si in jos.
  6. Salut, cam astea sunt in parte modificările pe care le am făcut și diferențele sunt uriașe. Din fabrica e destul de limitată datorită normelor de poluare dar după e bomba... Vezi ca un full Akra pt 690 se găsește uzat la prețuri mult mai pământești (eBay FB groups etc) și se potrivește 98%. E cam cel mai ok calitate preț pe piața și cel mai ușor pt ca vine cu header de Titan. La admisie sunt destule variante dar din punctul meu de vedere PowerCell Performance oferă compromisul cel mai bun datorită utilizării aceluiași filtru ca la modelele Rally Replica de Dakar. PCV este “a must” pt upgrade-urile astea, și o harta custom pe dyno nu e o idee rea. Eu am și Autotune deci pot sa te ajut cu un cât de cât exactă pt acest setup. Poți sa reduci cam 4-5-6kg maxim, deci niciodată nu o sa se simtă ca un EXC dar nah depinde ce vrei sa faci cu ea. Pt Rally amator și Adventure/Dual Sport nu are rival pe piața la momentul asta și potențialul de modificare este aproape infinit. Vezi ca e destul de electronizata deci gândește te de doua ori sa scoți mufe cu bateria conectata și alte d astea. E f posibil sa între in “limp mode” sau sa nu meargă ceva de la asta. Alte chestii, suspensie de 300mm, scotts damper, canister și SAS removal, side stand sensor bypass, lower Temp fan switch etc etc. Bafta și sa o stăpânești sănătos!!!
  7. Dunlop Geomax Enduro M 90/90-21 nou, nemontat, tinut in casa 120Ron https://www.olx.ro/oferta/dunlop-geomax-enduro-m-90-90-21-IDby4kQ.html#ba0df1e193 Dunlop D908 RR 140/80-18 nou nemontat, tinut in casa 320Ron https://www.olx.ro/oferta/dunlop-d908-rr-140-80-18-IDby4nu.html#214500dcfe Sau 400Ron set. 0722575603 Ionut
  8. Dunlop Geomax Enduro M 90/90-21 nou, nemontat, tinut in casa 120Ron https://www.olx.ro/oferta/dunlop-geomax-enduro-m-90-90-21-IDby4kQ.html#ba0df1e193 Dunlop D908 RR 140/80-18 nou nemontat, tinut in casa 320Ron https://www.olx.ro/oferta/dunlop-d908-rr-140-80-18-IDby4nu.html#214500dcfe Sau 400Ron set. Ionut 0722575603
  9. Gratuit! Geanta moto impermeabila si ajustabila pentru rezervor, marca ENDURISTAN Elvetia. Folosita. - facuta din tesatura mixta kevlar/polietilena in 3 straturi laminate, care asigura impermeabilitate 100% - fermoar YKK impermeabil - volum ajustabil, capacitate totala 13-20l - dimensiuni: L x W x H: aprox. 35 x 25 x 18/27 cm (13,5 x 10 x 7/10.5 ") - se fixeaza extrem de simplu pe rezervor, cu ajutorul chingilor elastice ROKstraps™ cele mai bune din lume; se scoate la fel de usor, prin eliberarea cataramelor de plastic de pe chingi, pentru a alimenta rezervorul dc e cazul; chingile ROKstraps™ garanteaza ca geanta ramane fixata ferm pe motocicleta chiar si in cele mai dificile conditii de condus off-road - interiorul este rosu, pentru vizibilitate optima a obiectelor - are un buzunar transparent impermeabil care se fixeaza cu velcro la exterior, poti tine acolo o harta, documente, alte obiecte mici; cateva benzi velcro s-au dezlipit, le poti lipi la loc cu noste adeziv gen prenadez - geanta se spala cu solutie diluata de sapun, nu necesita intretinere speciala Geanta este folosita, captuseala din textil are niste petede la aparatura foto, anumite accesorii sunt rupte (chinga spate de ex.), dar este in stare buna si se poate utiliza. Este complet impermeabila si functionala. Pretul in magazinul ENDURISTAN este 190 Euro. O poti vedea si lua din zona Berceni, Oraselul Copiilor, Sector 4 Bucuresti. Tel. 0722575603
  10. Vezi ce ziceam data trecuta... acu un an... tre sa i faci o vizita lui Zdrobi sa ti recalibreze senzorul de treapta de viteza cu DealerTool, pt ca de la modelele twinspark incoace e ceva mai destept.
  11. Pantaloni Goretex Klim Traverse marimea 32. Noi cu etichete. Pret 1600Ron. 0722575603 » Post actualizat in 01 Aug 2018 14:56 Casca LS2 Pioneer Triger Negru Galben Marime XL, noua cu etichete. Pret 450Ron. 0722575603 https://www.fc-moto.de/en/LS2-Pioneer-MX436-Trigger
  12. Salutare matrixx, scuze ca raspund asa tarziu, tocmai ne-am intors dintr-o calatorie pe continentul nostru de suflet. Cartea OYIBO e la a 2-a editie si se gaseste acum peste tot, inclusiv emag, elefant.ro, librariile fizice din toata tara etc; dc. esti din Bucuresti si o vrei cu autograf sau asa ceva putem sa trecem pe la Carturesti Carusel sau Romana si sa-ti scriem o dedicatie la casa. Cu ocazia asta lasam aici un fel de "avertisment" ca urmeaza sa povestim pe scurt cum am petrecut iarna in Africa de Vest, pe masura ca facem ordine in poze, filme si ganduri. Daca in OYIBO povestim foarte pe scurt cum au fost 14 luni in 23 de tari africane, de la vest in sud si apoi la est, de data asta ne-am dorit foarte mult sa vedem si restul tarilor din zona Africii de Vest care ne "scapasera" in prima tura. Adica Senegal, Gambia, Guinea Bissau, Guinea Conakry, Sierra Leone, Liberia, Coasta de Fildes si Ghana. Cum Marocul ne era destul de cunoscut si vremea a fost foarte friguroasa, nu am stat prea mult prin Maroc, insa ne-am dus destul de adanc in Mauritania, pe care abia acum, la a doua vizita, putem spune ca incepem sa o intelegem si sa o iubim. Au fost 3 luni geniale, piperate cu intalniri faine: Au fost circa 20000 de km pe drumuri care uneori au scos untul din noi: Au fost o gramada de ocazii sa mancam bine fie in carciumi locale, pe bancute cot la cot cu localnicii sau la boschet: Au fost zile care speram sa nu se sfarseasca niciodata... E foarte posibil sa iasa un OYIBO 2 din asta, dar hai sa nu punem carul inainte boilor. Va urma.
  13. Eu am mai pățit deci nu era vro aluzie, anyway bine ca e rezolvată Senzorul de cric nu afectează dar cel de treapta de viteza da. » Post actualizat in 11 Nov 2017 08:54 Dispare Neutral si in cazul meu plus sensor belaliu de cric = dead bikeAu schimbat senzorul de cric si nu mai merge chestia cu 2,2kOhm sau dongle, dar ca si Krong magnet lipit peste e ce trebuie... “Mai bine alea pe carburator. Dom’ne!” de le repari cu o șurubelnița dreapta )))))) Elictronica asta...
  14. Rezistenta de 2,2Kohmi intre firul negru si firul roz simuleaza cricul ridicat. Practic asta vinde KTM in "side stand Dongle". Daca nu vrei sa pui rezistenta atunci scoate senzorul de jos, si din suportul de plastic, gaseste un magnet si pozitioneaza l pana gasesti locul corect si lipeste l pe senzor. Gaseste un loc pe la baterie unde sta sigur si gata... Incerca sa nu uiti sa pleci cu cricul coborat dupa aia. Vezi ca daca pui contactul cu mufe desfacute e posibil sa ai surprize... de exemplu, la modelele de dupa 2014 de 690 si toate 701, (noul model de GPS - gear positioning sensor) daca faci asta se reseteaza senzorul si trebuie recalibrat cu "dealer Tool". Nu ma intreba cum am aflat asta . Bafta!
×
×
  • Create New...