Sari la conținut

wippy

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    suzuki GSXR 750 K1
  • Numar Moto
    AG 09 XUV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda CRF250R , Suzuki GSX-R 750

wippy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ? Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima !
  2. salutare , vin si eu cu o problema electrica la un 750 gsxr K2 ... astazi am observat ca statorul este ars si tin sa precizez ca este al 3-lea care se arde in 10 000 de km !!! sa fie oare o problema pe undeva ? toate statoarele pe care le-am schimbat au fost noi , nu am pus nimic sh . Astazi am observat ca mufa de jos de la iesirea din stator era topita(partea de plastic) iar firele arse, negre tuci si firele galbene se incalzesc foarte tare chiar si dupa ce le-am cositorit...ce parere aveti , sa fie oare problema in alta parte ? ca si problema electrica as mai avea pe semnalizarea din dreapta, imi clipeste foarte repede fata de semnalizarea din stanga chiar dupa ce am verificat destul de bine firele pe acolo ... nu stiu ce sa ma mai fac , cred ca asta ar fii singura chestie pentru care as vinde mobra asta si mi-as lua altceva in afara de suzuki , ma dispera de imi vine sa ii dau foc !!! va multumesc anticipat si va rog foarte mult sa ma ajutati !
  3. stie cineva daca oala de ambreiaj de la 600 gsxr k1 se potriveste la 750 gsxr k1 ?
  4. salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima.
  5. daca e in trei suruburi inseamna ca e srad ! daca e in 4 suruburi te servesc eu ! am una cazuta , e lovita dar nu au ei treaba ...
  6. stir cineva daca functioneaza un releu de incarcare dupa un kawasaki gpz500 pe gsxr k1 ? are acelasi numar de fire si aceleasi culori .
  7. am observat ca imi cam patineaza de la a 3-a in sus , undeva pe la 8k rpm ... o sa incerc sa mai reglez acrionarea ambreiajului ! multumesc
  8. salutare , imi cam patineaza ambreiajul la un suzuki gsxr750 k1 ... stie cineva o marca mai buna de discuri ? o recomandare ceva ? stima !
  9. pai ba creste , ba scate turatia motorului ... nu ramane undeva la 3000rpm stabila . sa zic asa , sta o secunda la 3000 , o secunda scade la 2800 , apoi iarasi creste la 3000 - 3200 ! acum nici nu m.am documentat , nu stiu la ce rpm ar trebui sa stea cu socul tras la maxim .
  10. tng , aici cred ca am si eu o problema la 750k1 . relantiul sta bine in 1200-1300 rpm , dar and trag socul turatia motorului este undeva la 3000+ rpm si oscileaza , nu sta constant ... crezi ca trebuie injectia verificata/reglata ?
  11. si eu am patit la fel ! am crezut ca e stricat motorasul .. eu am curatat bine cablurile cu spay de curatat discuri de frana , apoi am dat cu spray de lant si merge super ... sper sa ai si tu norocul asta ... tot k1 de 750 am si eu ! mai ajunge apa si praf pe acolo si de aia se int asa !
  12. da carena jos si desfa capacul . vezi poate s.a deranjat ceva pe acolo .... vezi sa inclini motocicleta putin spre dreapta sa nu iti curga ulei .
  13. am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga probabil gresesc cand spun aprindere
  14. te.ai uitat la capacul de la aprindere ?
  15. hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor !
×
×
  • Creează nouă...