Sari la conținut

Mosul

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Motocicleta
    JL150T, Valkyrie F6C
  • Numar Moto
    B46YET

Mosul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutari, am o Valkyrie si sunt foarte multumit de ea. Singurul dezavantaj este ca este foarte lata, motorul are 1m latime cu tot cu protectiile lui. In oras nu te prea poti strecura printre masini si daca nu esti atent cind o parchezi te umfla risul Am patit figura, am parcat-o cu roata din fata spre trotuar si cind sa plec am inceput sa rad de unul singur, am realizat ca din cauza pantei nu mai reusesc sa o trag inapoi, noroc cu doi pusti care m-au inpins. La viteza mica sa fii atent ca practic trebue sa te joci cu ambreiajul si cu frina sa o tii in echilibru. Stand pe loc sa nu o inclini mai mult de 15 - 20 de grade in lateral ca sunt sanse nu mai poti sa o tii si o culci Peste 20 km/h este ca o bicicleta, tinuta de drum este foarte buna, nu vibreaza, accelereaza foarte puternic poti sa o si ridici pe roata din spate (am ridicat-o prima oara cind m-am urcat pe ea, am accelerat prea brusc, mi-am udat pantalonii...) Am cistigat si pariuri cu moneda pusa pe cant pe motor, este asa de echilibrat incit nu se misca chiar cind accelerezi Daca gasesti poti sa o cumperi linistit, se gasesc piesa de schimb si daca vrei am si manualul de service de la ea in format electronic. Toate cele bune
  2. Merci frumos, nu e nici o graba, si eu am o gramada de treaba. Mesaj completat Aici este un video cu un lift interesant pentru motor. Sunt curios sa vad unul mmai de aproape, pare mai usor de construit. Mesaj completat Aceasta este schita unui cric similar cu cel din film
  3. Merci frumos, partea proasta e ca in momentul de fata misun mult si ajung foarte tirziu acasa. Crezi ca este posibil sa mai faci niste poze din mai multe unghiuri doar liftului, in mare mi-am dat seama cum este facut dar as vrea sa mai vad niste detalii.
  4. Si eu vreau sa tin motorul pe cric peste iarna treaba cu ovalizarea cauciucurilor nu e poveste, am patit-o la chinezoaica cu cel de pe fata, nu se ovalizeaza total dar se deformeaza in zona de contact cu solul. Isi revine dupa citeva sute de km dar face ca toate alea pina atunci Mesaj completat De acord cu tine, poti sa le faci cit de tapanoase este nevoie dar nu uita ca la mine unul din bratele furcii spate este cardanul, daca vrei sa faci o interventie la el mai greu sprijinit pe "popi". Cel de pe Louis imi pare o alternativa viabila trebue sa masor sa vad daca 13 cm intra sub motor cind e asezat pe cricul lateral plus suportul.
  5. Oricum chiar pentru cricul respectiv trebue facut un adaptor din cauza tobelor care sunt mai jos decit sasiul/partea inferioara a motorului. Ai idee ce inaltime are cind este strins de tot, trebuie sa masor si eu garda la sol sa vad daca merge.
  6. Bestia este grea, 325 kg cu plinul facut, daca mai ai si pasager si bagaje......... Consumul este mare 8 litri la suta, sper sa am timp sa-i curat si sa-i sincronizez carburatoarele. In manevrele la viteza redusa trebue sa fii foarte atent, in permanenta trebue sa o tii in echilibru, te joci din ambreiaj si accelereatie. Directia este foarte precisa, daca te obisniesti cu ea e ok. Daca ai frinat sa opresti si nu ai roata din fata dreapta, singura chestie este sa nu-ti uiti un picior sub ea si sa tii de ea cit poti si sa o lasi sa se aseze pe protectia motorului (nu ma intreba cum am descoperit asta). Trebue sa fii atent cum o parchezi, niciodata sa nu o asezi cu roata din fata inspre trotuar, cei care o admira vor trebui sa te impinga ca sa o admire si in mers. Strecurat intre masini mai greu, motorul are 98 cm latime. Situatia se schimba la viteze mai mare, este deosebit de manevrabila. trebue sa fii atent in curbe, se apleaca mai mult decit a prevazut proiectantul. Demaraj...am ridicat-o pe roata din spate, obisnuit sa accelerez ca la chinezoaica mea de 150. Cam asta ar fi in mare...Valkirie Rune este un motor sa-l tii seara in sufragerie si ziua sa mergi cu el la parada in frunte!!!
  7. Merci, este o varianta la care trebue sa recunosc nu m-am gindit si trebue luata in consideratie. Pe de alta parte unde mai este placerea de a-ti ridica calul cu scula facuta de tine
  8. Este o masa buna dar am vazut pe un forum (incerc sa gasesc link-ul) ca s-a rupt una din tevile laterale. Ca sa eviti problema trebue sa utilizezi teava de presiune si coturi ambutisate/sudate nu cele standard turnate din fonta. Acelea se vor sparge si risti sa prinzi motorul in brate. Un alt dezavantaj al mesei este ca daca trebue sa schimbi o roata tot iti trebue cric central sau un lift.
  9. Mesaj completat Daca l-as face pe cel pus de tine l-as face ca in pozele astea ... de ce? pentru ca in schita originala arata tija cricului hidraulic iesita foarte mult, ori un cric normal de masina nu are o tija asa lunga decat daca o desfiletezi si pe cea interioara, dar cu motorul pe cricul mare nu vad cum poti face asta, asa ca aduci punctul in care cricul impinge mai jos ... bineinteles ca o sa fie tensiunea mult mai mare in parghiile alea, dar daca e construit cu simt de raspundere ar trebui sa tina, teava rectangulara sa fie cat mai groasa 3-4 mm macar ... Daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa imi fac si eu unul, desi parca mai degreaba m-ar tenta o masa desi pentru ea trebuie un cilindru hidraulic mai lung(aproximativ 50cm inchis si 90cm intins la maxim) si nu stiu unde as putea gasi un cilindru hidraulic asa mare + pompa sa ii faca presiune. In poza din dreapta cricul este strins. In cea din stinga este extins. Pirghia care actioneaza levierul are punctul de pivotare cam la 1/3 din lungime, asta inseamna ca pentru 1 cm de deplasare a pistonului vei avea cam 3 cm pe partea bratului de ridicare. Spre exemplu un cric de 2000kg are o cursa a pistonului de aproximativ 20cm. In teorie asta s-ar traduce in 60cm de cursa a elevatorului. cred ca e mai mult decit suficient pentru un lift Mesaj completat Cricul este de 3 tone si ridica lejer in functie de pirghia in punctul de prindere o tona! Eu l-am facut in ideea sa nu fie prea inalt sa pot intra sub moto sport. La tine, cred ca ai cadru leagan si garda la sol este destul de mare. Din pacate nu, trebue facut un adaptor care se fixeaza sub motor si se sprijina pe motor si jugul de fixare al cricului lateral. Ceva ca in pozele atasate Dupa cum vezi poti sa o ridici cu un cric crocodil normal, nu imi dau seama cit de stabil sta dihania pe crocodil Boltul este pus exact in centrul de greutate al motorullui, sta reletiv stabil dar nu stiu daca se preteaza la altceva decit sa o speli bine peste tot, eventual largita baza cricului ca sa-i ofere mai multa stabilitate. Mesaj completat Pe Louis au asa ceva http://www.louis.de/_40e517fe4a349635f629c...tnr_gr=10003303 Problema e ca este relativ scump, te costa expeditia de te indoaie, are 35 kg plus ambalajul, si nu stiu cit de bine este facut
  10. Super scula, pare mai usor de construit decit ce am gasit eu. Ce greutate are motorul si de citeste cricul hidraulic? Mesaj completat Ceva similar cu cel din schita? Ai ceva fotografii?
  11. Merci frumos, asa este, e o bestie frumoasa, 1520cc, 6 cilindri, 6 carburatoare, cardan etc. Partea proasta ca cu plinul facut are 325 kg Mesaj completat O alta imagine cu partile componente ale "liftului "
  12. A construit cineva un "lift" pentru ridicat motocicleta? Valkyria mea nu are cric central si orice operatiune curenta este un chin - in special daca vrei sa schimbi un cauciuc. Am gasit pe internet un plan care cred ca construit cu grija poate fi usor adaptat pentru orice model de motocicleta. Ce parere aveti?
  13. Pot sa va spun din experienta ca metoda este eficienta !!! Al doilea motor care-l am e o Valkyrie standard, are 350kg cu plinul facut. Veneam spre casa si cind sa intru la mine pe strada o "mugitoare" impinge carutul cu doi copii in fata mea la 2m, bineinteles ca Joiana se uita in partea opusa cind a facut manevra. Am frinat cu tot ce am avut la dispozitie si fiind in curba, roata fata virata spre dreapta, Valkyria s-a asezat linistita pe partea dreapta. Nici macar nu s-au zgiriat protectiile de la motor. Am ridicat-o folosind metoda descrisa in tutorial. A fost neasteptat de usor !!! Era si un baiat cu un scuter care a sarit sa-mi dea o mina de ajutor dar pina a ajuns linga mine motorul era drept (Ii multumesc oricum pentru asta dau si o bere daca-l mai vad prin zona !!!) Toate cele bune si sa nu aveti nevoie sa testati metoda !!!
  14. Ma bucur ca esti pe drumul cel bun sper sa recuperezi cit mai repede si sa-ti repari si mobra nu de alta vine vremea frumoasa --- Mesaj completat în 12 Mar 2008 10:47 ------------- Astazi a venit inspectorul de la Omniasig. Contrar celor spuse pe forum, omul nu a comentat absolut nimic, a facut dosarul de daune chiar a mai vazut unele treburi pe care eu nu le-am remarcat. Trebuie sa ma duc la service sa o repun in functiune. A spus ca va merge mai repede daca platesc eu si cu facturile originale se complecteaza o fisa, in teorie primesc banii in 7 zile dar practica a dovedit ca este vorba cam de o luna. Intrucit nu vreau sa-i incarc pe cei de la Motorland cu facturi neachitate la timp, voi plati eu si imi voi recupera paguba de la Omniasig Abia astept sa o repar
  15. Cam ciudat, kitul de lant a venit fara siguranta sau incerci sa introduci siguranta veche? Daca intra asa de fortat verifica atent sa nu fie citeva sutimi diferenta. Nu am intilnit pina acuma un lant la care sa ai nevoie de presa sa-l imbini. Ce producator este?
×
×
  • Creează nouă...