Sari la conținut

rommel

Super Membru
  • Număr conținut

    603
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    roman75me@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Classic panzer VTX 1800-S
  • Club
    Veterans Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HONDA VTX 1800 S 2002

Vizitatori Recenți Profil

1.503 citiri profil

rommel's Achievements

  1. Ehee, daca ai stii cat e de vechi !... Fost posesor , in prezent am o honda vtx de 1800... Tancul verde mi-a adus multe momente frumoase dar l-am dat, am simtit nevoia de ceva mai mare si puternic... E frumosa , sa o stapanesti cu bucurie si fara evenimente. Din pacate s-au imputinat tare posesorii de tancuri clasice, nici pe grupul de vtx nue prea multa activitate...
  2. Salutare tuturor ! Vechi posesor de cruiser (numai de astea am avut) oscilez intre păsăroi (o dambla mai veche de a mea) și gtr 1400, pe care îl consider superb dar totuși cam greu ptr ce aș vrea eu (nu mă refer la greutatea motocicletei, asta nu mi-ar creea probleme) , mă gândesc , în plus că parcă nu aș da prea mult pentru al doilea motor , pentru că nu voi renunța niciodată la cruiser, acum am un vtx de 1800. Am căutat ceva vreme un 1100 xx dar cam greu să găsesc unul în mințile lui. Păreri ? Apropo, voi mai găsiți piese la ele ?
  3. Mai bine ca în clipul ăsta? pe mine unul m-a convins că e ce trebuie! ... începând cu min. 6
  4. FJR-are cutie automată? Între el și GTR prefer pe al doilea, chestie pur de gust, nu mă atrage nimic la Yamaha, nu că nu ar fi bune... La 1,83 clar nu ai probleme, fluieri ! Dar mă gândesc că se găsesc kituri de coborâre...
  5. Salutare la toata lumea ! Vechi pe forum,posesor doar de cruisere - vreo 2 ani la inceput pe un shadow de 750 - vreo 12 după, pe un intruder 1500 (am multe postari pe topicul de specialitate) - de vreo doi ani posesor de VTX 1800 , care este tancul meu de suflet, muuult peste Intruderul de 1500... Acum, de ce postez aici, veți întreba... Ultimul drum si cell mai important de când am vtx-ul de 1800 a fost de vreo 1500 de km , dacă nu mai mult prin țară : Iași-Onești - Sibiu, apoi Transfăgărășan - Brașov și retur Iași , pe ruta Brașov-Onești-Bacău-Iași. După cum vedeți traseu cu multe serpentine iar tancul meu nu este făcut ptr așa ceva... Să ne înțelegem, pe drum drept sau viraje medii , vtx-ul este o bestie care va rămâne la mine până când nu voi mai putea urca pe motor vreodatâ. Un cuplu fenomenal care trage din orice treaptă și viteză iar la 180 km/h era sudată de șosea și nu gâfâia deloc ! DAAR... pe Transfăgărășan și printre munți Onești - oituz, frate... chiar dacă am făcut și fac sport de când mă știu (1,74 / 88 kg , gen sportiv), m-am felicitat că sunt obișnuit cu haltere și gantere... Deci parcă făcusem spate, și brațe toată ziua !!! Chiar dacă ador ideea de a cădea frânt după o tură de 6-7 ore cu tancul de 360 kg cât are vtx-ul , parcă aș încerca și alte senzații când vine vorba de serpentine... Deci , după ce am citit topicul pe îndelete, mă gândesc cum ar fi, ce-ar fi dacă pentru al doilea motor ar fi candidatul ideal , având în vedere considerentele următoare : 1. Mă lasă rece vitejiile pe câmpie de genul mers pe o roată, croșetat mașini la 250 km / h dar vreau să am viteză dacă mă mai apucă nebuniile scurte pe autostradă , undeva la vreo 200 așa.. 2, Nu mi-au plăcut și nu imi plac motoarele uscățive categoriile de 600 cc care fac precum polizoarele, pur și simplu nu mă reprezintă, nu am nimic special contra posesorilor și ceea ce oferă un supersport 3, M-am simțit mereu super bine pe motoare grele care să mă solicite fizic (probabil datorat modului de viață a sportului cu greutăți) și pe care să le simt duduind sub mine , în sensul cuplului și a puterii , 4, Aspect important ptr mine este și confortul pasagerului, merg des cu soția căreia îi place și nu vreau să fac rabat de la aspectul ăsta Întrebări ptr posesori : - dl @l.u.v, din ce am înțeles , nu sunteți înalt , cum e cu vaporul ăsta în traficul urban ? , mai ales la semafoare ?(eu am 1,74 m și n-am probleme cu greutatea tancului meu , care , fără accesorii se duce în 360 kg, cu ce accesorii i-am pus , cred că are ușor 380 kg, dar ce-i drept are centrul de greutate jos, față de GTR) - cum se comportă GTR-ul pe viraje (Transfăgărășan, Tranalpina), îți dă emoții, ai putea să-l scapi ? - să înțeleg (din ce am citit pe topic), că este un exemplu de fiabilitate ? - sincer, se merită ca și al doilea motor ?
  6. Cam pe la 70.000 km cica... oricum nu se mai gasesc cele doua pinioane , eu le-am cautat peste tot dar cica nu-i problema sunt pe viata... asa ca daca gasesti restul pieselor e ok (lant distributie + patine intinzatoare).... Eu mi-am luat kitul de distributie (4000 + ron) sa imi iau de grija desi nu are nevoie de schimbare acum ...de obicei se aude un clantanit la pornire... oricum sunt motoare care duc lejer vreo 200.000 mile daca nu se neglijeaza mentenanta uzuala (schimb ulei+ filtre) Janta fata de la S s-ar potrivi cu cea de aliaj de pe R ptr ca sunt ambele pe 17 . Janta spate de pe S este pe 15 si nu se pupa cu niciuna de la celelalte modele... Cea mai apropiata este cea de pe R care e pe 16. Asta in schimb implica schimbare in CIV, RAR si alte distractii care ma obosesc... Asa ca raman pe spite... In plus jantele de aliaj OEM ptr R , in stare noua le-am gasit la 5300 fata si 5570 spatele... asa ca ptr moment m-am calmat .... mai vedem.. Am preferat sa bag bani intr-un widshield , kit de aer sport de la BARON powercommander 6 si gume noi....
  7. Nu te grabi cu cumparatul... nu stiu ce echipament ai sau daca ai iar in caz contrar asta er trebuie sa fie prioritatea : echipamentul... ca daca faci vreo tumba si iese urat ti se ia de motociclism inainte sa iti fi dat seama cu ce se mananca.... fa un efort si ia apoi ceva de 600 cmc macar (Honda Shadow, Yamaha Virago).... Daca te prinde clasa si o sa iti placa treci la tancuri adevarate dupa vreo 2-3 ani ... bine trebuie sa stii ca la 65 kg cat zici ca ai o sa fie cam greu cu autobuze de 320-350 kg (Suzuki Intruder VL 1500, Kawasaki Vulcan 1500 sau tancuri de peste 350 kg Honda VTX 1800 sau Suzuki Intruder de 1800 ori Kawasaki Vulcan , tot ce e peste 1500, ) asa ca baga si un pic de sala... Un lucru e sigur... daca te va prinde si iti va plăcea vei fi sclavul Tancurilor.... just like me... si orice vitezana ti se va parea un polizor fara rost .... Sentimentul unui V-Twin de peste 350 kg sub picioare cu 100 CP si un cuplu monstru iti va aduce ranjetul pe fata la fiecare rsucire a mansonului...
  8. Salutare ! Pentru ca esti pasionat, uite am o sugestie de lucrare pentru tine... daca te-ai baga ai avea un client sigur, eu ! Aici sunt cateva detalii privind lucrarea... Grătarul este fabricat din oțel cu o grosime de 2 până la 6 mm. S-a instalat un sertar extensibil în partea din spate, care permite reumplerea cu cărbune în timpul grătarului, fără a scoate gratarul pe care este carnea. Sertarul este echipat cu găuri de ventilație. Grătarul poate fi scos și curățat în siguranță. Dimensiuni: Lungime 160 cm lățime 85 cm Înălțime 70 cm Suprafața grătarului 40 x 95 cm Greutate aprox. 160 kg
  9. Nu... in nici un caz , e in stare foarte buna dar vreau sa am kitul de distributie de rezerva ptr cand va veni vremea sa trebuiasca sa il schimb
  10. Dupa mai multe cautari va pot confirma ca pana in prezent nu am gasit pinioanele de la distributie (cod 14322MCH000) si inca sunt in cautarea uneia din patine , cea fixa (cod 14522MCH000)... Daca gasiti pe undeva, lasati un mesaj aici sau pm.
  11. Asa se pare... am sa fac mutarea asta cat de curand posibil !... in caz ca am vreo pana prefer sa am gume tubelles decat cele cu camera asa cum sunt pe modelul S In alta ordine de idei, cine a schimbat distributia , ati gasit si cele doua pinioane aferente ? Daca da, unde ?... de vreo luna tot caut in Europa si in State dar tot priemesc raspunsuri ca nu se mai fabrica ! Codul piesei este Part number : 14322MCH000 Sprocket cam 42 T ceva idei, sugestii, cineva ?
  12. Salutare VTX-isti ! Fost posesor de Intruder 1500 , proaspat posesor de VTX 1800 S (modelul cu roți spițate) din 2002 ! A incercat cineva și reușit să schimbe jantele cu spițe cu cele de aliaj de pe alte modele ? Cele de pe R (Retro) cred că s-ar potrivi...
  13. Am cautat si eu pe mai multe site-uri aceasta piesa pentru ca imi place foarte mult X 11-le si eram foarte pornit sa iau una ca a 2a motocicleta... Iti pot confirma ca gasesti greu chiar si la pretul de 550 euro... pacat ca nu s-a facut modelul mai multi ani este ceva unic !
×
×
  • Creează nouă...