Sari la conținut

itacernea

Membru
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

itacernea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Motorul care il tavalesc acum este un Derbi 50cc cu 8 cai in fabrica, acum probabil vreo 5 sa mai fi ramas, deci un 125 de 25-30 mi se pare deja monstru, cum sa ma gandesc la 400+ si cross pe deasupra? Si ce imi place cel mai mult la Derbi e ca e extrem de usor si merge fara intretinere practic, ii pun benzina si atat. Deci ca sa ii raspund lui asds, un 85 cu 15 cai la roata este deja upgrade la mine, chiar daca sunt convins ca m-as invata cu el in maxim 1 ora si iar mi-as dori ceva mai puternic. KTM-ul ala de 300 nu mi-e frica sa imi scape mana in acceleratie, dupa cum am mai spus, conduc de ceva vreme motoare, am si un CBR 600, deci nu mi-e frica de cai scapati de sub control, imi e frica doar de cei 15-20 de ani vechime, mi se pare aberant de mult pentru orice motor, mai ales de enduro, ca sa nu mai vorbesc de tehnologia invechita, parca imi aduce aminte de mobra pe care am inceput... si de urmatoarele 4-5 rupte in 2 pe coclauri, la propriu(una am reusit sa o rup in 3 chiar).
  2. Din pacate nu am glumit cu 10-15 ore, nu am cand sa ma dau mai mult. Nici mie nu imi place idea de a-mi transforma garajul in cimitir de fiare, dar nici nu suport sa nu am cu ce ma da, iar cum banu nu pica din cer atat am de alocat pentru acest proiect... Am incercat, m-am interesat si de motoare de 2000, mi-ar fi placut la nebunie motorul asta de la Alex(Yamaha YZ 125)[/index.php?/topic/673883-yamaha-yz-125-05/page__p__3056019&do=findComment&comment=3056019], dar nu am cum sa strang 2000 dintr-o data In opinia ta Vali care ar fi bugetul minimul acceptabil pt proiectul meu? PS: UP!!! pentru Alex, din scurtele conversatii pe care le-am avut cu el dand tarcoale la yamaha lui mi s-a parut ca e un tip de treaba si asa cum stie sa se dea pe motor, ar trebui sa stie si sa aibe grija de el.
  3. de exemplu in categoria ceva mai vechi si mai mare ar intra anuntul cu KTMul asta(KTM 300cc 1995): /index.php?/topic/675598-ktm-300-exc-1994/ Sau in categoria mic dar mai nou sa zicem ceva ca asta(KTM 85cc 2006): http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-sx-din-2006-428942.html Ce bube ar putea sa aibe sa ma nemultumeasca? Si mai sunt o gramada de astfel de motoare pe piata, dece ziceti ca nu exista? Sau ceva si mai meserias Aprilia MX cu ceva investitii suplimentare intr-o pereche de cauciucuri: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-mx-din-2006-427605.html
  4. motor si suspensii sa fie bune - restul: consumabile, estetic, acte, garantie ma lasa rece la cat am de gand sa merg eu cu ea... Intentionez sa o folosesc 10-15 ore pe AN maxim, si repartizat la ceva vreme intre ore, deci ma intereseaza sa plece cand ii cer si sa nu i se scurga lichidele cat timp sta degeaba in garaj, d-aia zic motor si suspensii OK.
  5. Mda, partea cu acte nu prea ma intereseaza, mai ales la banii astia. Ma intereseaza mai mult sa nu am nevoie de investitii suplimentare si mai mult sa nu stau cu trusa de scule dupa mine.
  6. Salut, As vrea sa stiu ce recomanda oamenii cu experienta pentru un incepator in ale enduro-crossului in adevaratul sens al cuvantului. Am motor de strada de peste 100 de cai, ma dau pe dealuri de la 12 ani, dar nu am avut niciodata un enduro ca la carte. Pe dealuri m-am dat numai cu 50cc si ala sub 10 cai(e adevarat ca si sub 80 de kg) si imi doresc de multa vreme sa trec la ceva mai puternic, dar banu pentru asa ceva se strange mai greu asa ca as vrea sa stiu ce recomandari sunt pentru un buget de 1000 de euro. Ca sa ingustez lista de optiuni ce ati alege intre un motor mai nou, dar mai mic si mai puturos si unul mai vechi dar ceva mai mare, mai greu, dar si ceva mai puternic(cel putin pe hartie). Calaretul este un galigan lung si subtire: 1,90 cu sub 85kg, asta ca sa nu ma trezesc ca imi recomanda careva un pocketbike Astept raspunsurile voastre eventual ceva oferte concrete. PS: conteaza la nivelul asta daca e cross sau enduro?(eu unu inclin spre cross pentru greutate redusa, dar mi-e teama ca raportul treptelor si suspensia mai tare sa nu fie prea mult de indurat)
  7. Salut, Si pe mine ma intereseaza un enduro, dar pentru ca estimez ca nu il voi folosi mai mult de 10 ore pe an nu prea stiu ce mi s-ar potrivi si sa nici nu investesc mai mult de 1000, 1000 si ceva de euro. Motorul as vrea sa il folosesc exclusiv offroad, deci nu imi trebuie inscris, dar as vrea sa fie suficient de durabil ca in cele 2 saptamani pe an cat voi avea timp de el sa nu stau cateva zile sa il repar/intretin. Ca si nivel de performanta pana acum m-am dat doar cu 2T foarte mici, dar as vrea sa trec la ceva mai serios si sa pot urca pe la munte si pe o poteca, nu doar pe forestier, deci asta imi cam spune 4T si eventual racire pe apa si destul de sigur as avea nevoie de pornire la buton pe langa kick. Astept si eventuale oferte pe PM.
  8. Salut, Stie cineva de unde se pot lua carene bune si nu scumpe pentru un CBR 600 F3 model 1999. Multumesc si imi cer scuze daca s-a mai pus intrebarea asta pe forum, dar nu am timp sa citesc 200 de pagini
  9. Nu exclud posibilitatea de a nu avea nici o garantie, dar sincer pentru 2000 de euro din 5000 eu ma risc si renunt la garantie... O sa mai vorbesc odata la vama inainte sa dau o comanda si sa trimit avansul, dar ma indoiesc ca sunt schimbari fata de ce am vorbit acum o saptamana si cum am calculat...
  10. Nu am adus pana acum nici un motor, deci prea multe detalii nu stiu nici eu. Pe de alta parte nici nu stiam ca ar exista modele diferite pentru Asia si pt Europa... sunt Cross oricum, deci nu ai cum sa le inscrii(daca la asta te referi). In preturile de mai sus am inclus TOT: transport pana in Bucuresti, vama si TVA. E posibil sa mai fie ceva diferente de curs, dar asta vedem la momentul comenzii, poate sa fie mai mic sau mai mare, ca aia cer dolari americani, transportul e tot in dolari, iar taxele sunt in lei. Eu am pus pretul in euro ca sa se vada mai bine diferenta intre cat e la noi si cum poti sa iei direct de acolo. Inca o chestie pe care am uitat sa o precizez in primul mail este ca am vorbit cu 2 dealeri, unul e de honda si altul de yamaha, deci nu am cum sa combin 2 honda cu o yamaha ca sa iasa cele 3 de care ziceam ca e minim pentru o comanda. Eu unu inclinam spre Yamaha desi fata de anu trecut nu a facut mari imbunatatiri decat in ceea ce priveste customizarea controalelor. Pe de alta parte Honda a facut un model absolut nou, dar in ceea ce priveste motorul deabea anul asta a trecut la DOHC pe cand Yamaha are de anul trecut, iar daca tot ne uitam la motor si carburatie am vazut ca modelul de la Kawasaki e primul care a introdus de anul asta(2009) injectie pe motocrossuri(kawasaki nu am gasit... dar oricum am vazut ca nu ar fi asa de bun la suspensii). Legat de garantie aia ziceau ca o transfera la reprezentanta Romania pentru Yamaha/Honda, deci daca au vorbit serios inseamna ca ai garantie ca si cand ai lua din reprezentanta de aici.
  11. Am nevoie de maneta de frana pt un Derbi Senda R. Stie cineva se potriveste cumva cu vreo alta maneta? Eu am vazut ceva asemanator la un scuter Kymco...
  12. Dupa indelungi cautari am gasit o posibilitate sa aduc motoare noi de cross/enduro, dar din Asia direct de la fabrica. Singura problema este ca nu accepta comenzi mai mici de 3-4bucati si ca nu am gasit decat modele 4T. Marele avantaj ar fi pretul care este cu 20-25% mai mic decat in magazin la noi: 2009 Honda CRF250R - 5300euro; 2009 Honda CRF250X - 5400euro; 2009 Honda CRF450R - 5800euro; 2009 Yamaha YZ450F - 5700euro; 2009 Yamaha YZ250F - 5200euro. Daca e cineva interesat sa achizitioneze un motor enduro/cross fie de la Yamaha fie de la Honda sa ma anunte. Am postat si anunturi pe BikeShop, le gasiti in semnatura...
  13. se face, dar sa vad si cand, ca seara nu se poate circula in orasul asta, iar in we nu prea stau enduristii pe asfalt Pana la urma tu DC renunti la ea ca am vazut ca te-ai dat sezonul trecut cu ea, ce nu ti-a placut?
  14. Salut, Cum sunt la inceput de drum ma gandeam sa aflu de la cei mai experimentati daca un motor de cross se poate adaptat sa faci hard enduro(cum face CataM sau ionut sau Geza sau multi altii de au postat poze si filme pe HardEnduro), adik sa urci pe orice poteca ti se nazare sau de-a dreptu prin padure(de fag cu frunze aurii pe jos). Eu am inteles ca dezavantajele la Cross fie el 2T sau 4T ar fi in principal cutia, urmata de motor prea puternic(exista asa ceva?!?), iar dupa parerea mea un dezavantaj ar fi si startul de la carja(iti moare la deal si uneori nu ai pozitie destul de buna sa ii dai drumu la picior). Avantajul dupa mine ar fi greutatea redusa, in general cam 10-20KG am vazut ca scade sub un enduro cu far si electric starter. Ce parere aveti daca ii schimbi pinioanele si te obijnuiesti cu puterea nu face fata si un CR, RM sau YZ pe unde merg baietii cu EXC-urile? Mai sunt alte bube la crossuri, stiu eu, suspensii care nu sunt facute pt asa ceva, motor prea putin fiabil, sa mai incomoda, etc?
  15. Vorbeam de motoare enduro, in special Crossere care nu necesita nici un act ca si asa nu se pot inmatricula, motiv pentru care sincer nici nu ma deranjeaza daca e facuta din bucati atata timp cat merge bine, deci poti sa zici ca legal, fara vama si TVA ca le bagi ca piese nu ca motoare in tara...
×
×
  • Creează nouă...