Jump to content

AfXv237

Membru
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About AfXv237

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    SZR660
  1. Buna ziua, am avut saptamana trecuta un eveniment nefericit din care am iesit cam şifonat. Pe scurt, mergeam regulamentar cand m.am oprit la semafor la culoarea rosie. Am asteptat, s.a facut verde, am pornit dupa o ezitare si dupa 2-3 secunde am patruns in intersectie si ma trezesc in aer. Practic, am intrat in doamna ce trecuse cu Matiz-ul pe rosu. Datele sunt autentice, declarate si de politie. Asa..eu..mi.am rupt mana stanga foarte urat si mi.am fracturat o vertebra destul de urat.. in concluzie, trebuie sa stau la pat(la orizontala) minim 6 saptamani. Nu e vorba de paralizie, dar nu ma pot ridica (aplica presiune pe coloana) si nici nu am voie pana ma vindec. Am fost internat 9 zile in spital in chinuri groaznice, iar daca imi voi reveni, o sa am nevoie de vreo 3 ani sa ma refac aproape ca la inceput. Asadar, am inteles ca trebuie sa depun 2 dosare la asigurari: unu pt motocicleta si unu pt mine, in care is incluse toate cheltuielile care sunt pe numele meu. In regula, asta stiu, dar cu restul cum fac? E vorba despre daunele morale, niciodata nu o sa mai fiu om..e vorba despre timpul pierdut, pierd semestrul asta de facultate, faceam practica la un atelier auto, deci chiar ma foloseam de puterea fizica..lucru ce nu va mai fi posibil de acum inainte; mama trebuie sa isi ia liber de la lucru cel putin 2 luni ca sa aiba grija de mine; drumuri facute si cheltuieli zilnice cat timp am fost in spital (cel putin 120lei/zi). Am efectuat plati cash, plati imense. Daca nu aveam de unde, ce faceam? Dânsa abia dupa 7 zile a hotarat sa ma viziteze, dar si atunci sa isi ceara scuze, nu sa se intereseze daca imi permit sa platesc toate cheltuielile. Ajutati-ma va rog cu sfaturi, cu orice astfel incat sa imi recuperez cheltuielile si asigurarile/ea sa ma despagubeasca pana la ultimul leu+daune..
  2. Analizand logic, daca nu traversa vinovatul accidentului cu bicicleta pe trecere, nu era nicio problema, 99,9% nu se intampla nimic. ADICA NU AVEA CE CAUTA ACOLO, deci nu era niciun accident. Daca incepem cu labareli si presupunem ca daca era o mama cu un copil pe trecere si asa mai departe, o dam pe langa. Vorbim strict de caz. Biciclistul este participant in trafic, deci nu are voie pe trecere, cum nu ai voie sa treci cu masina si nici cu motocicleta pe zebra (ca sa intorci sau ma rog, sa o utilizezi de parca ai fi pieton) ca asa te taie capu. Eventual iei o amenda frumusica. Ca a avut viteza.. fara probe/demonstratii/masuratori etc nimeni nu poate sa-l invinuiasca pe motociclist pentru ca e ilogic, fiecare percepe altfel treaba cu viteza. Daca mergi cu 50 la ora si esti in treapta intai la decuplaj cu o toba "sport", o baba zice ca ai avut minim 200 la ora, cum a facut si Badea de altfel. ) Moral vorbind, mda, probabil trebuia ca motociclistul sa incetineasca vazand ca urmeaza o trecere de pietoni, dar nimeni nu e perfect si nu poate sa anticipe absolut orice. P.S: N-am citit postarile, doar mi-am spus parerea.
  3. placute organice - se uzeaza repede, nu-ti uzeaza discul de frana (care e mult mai scump daca-l iei nou), frana mai slaba placute sinterizate (metalice - tip HH mi se pare) - mananca din disc mult mai repede decat cele organice, frana imbunatatita, scartaie Mai sunt si semi-metalice - tip HG sau ceva de genul P.S: (Lucas) TRW e marca de calitate. In niciun caz nu e ceva rahat. E doar vorba de tipul materialului din placuta.
  4. In-line filter: Mahle KL13 / KL130F sau Filtron PS842 sau MANN WK 31/2 (google them) Filtre decantoare nu stiu. Edit: din cate stiu eu, toate cele enumerate mai sus au diametru exterior la capete de 8 respectiv 6mm.
  5. Cabergo Ego Streamline mini review Eu am Caberg Ego Streamline de vreo 3 luni. Am luat-o la oferta cu 97 EUR noua cu pinlock inclus, viziera fumurie incorporata. Am folosit-o pe un XT600, deci mai mult de 150 n-am mers (asta-i sigur), insa am bagat si drumuri lungi cu viteze constante de 120-130 km/h timp de cel putin 20minute, am mai mers o zi intreaga (cu opriri) cu motorul gen 4-5ore de calarit (in total) si niciodata n-am avut treaba cu zgomotul. Chiar as spune ca e silentioasa. Am mai mers cu un Marushin 999RS si mi s-a parut incredibil de zgomotoasa. Ventilatia e ok in oras, dar la drumuri lungi e perfecta..avand in vedere ca e pozitie up-right pe XT, aerisirea de sus nu si-a facut la fel de bine treaba precum ar face-o pe un motor mai sport, insa a fost ok. Materialul din interior e nota 10, e foarte comfortabila si cu toate ca are 1500g, chiar nu se simte asa de grea! Mai am o casca ProBiker care are tot 1500g si pare mult mai grea..poate e distribuita altfel greutatea. Viziera fumurie e ok..daca era putin mai inchisa era perfecta, dar si asa, nu te deranjeaza soarele deloc. Pinlock-ul e ideal, vizorul nu mi s-a aburit niciodata, nici in serile racoroase in care erau 10-12 grade afara. Unora li s-ar parea ciudat la inceput, dar cu timpul te obisnuiesti..vizorul nu se ridica asa de sus precum la alte casti, insa nu pot sa zic ca e un defect..vizibilitatea din interiorul castii zic ca e ok. Mie personal nu-mi trebuie nimic mai mult, desi sunt casti in care vezi de parca n-ai avea nimic pe cap. Design-ul e foarte misto (google Caberg Ego Streamline), pare si se simte foarte calitativ totul. In concluzie, avand in vedere ca nu am probat alte casti mai scumpe, nu am cu ce sa compar, insa, chiar si la 800ron, eu as zice ca merita cumparata, chiar e calitativa. Nota: nu stiu cum se comporta la viteza mai mare de 150km/h. .
  6. Prietene, pe ce lume traiesti? Mai bine taci din gura. Pe mine de fiecare data cand ma opreste se uita urat ca mobra e de 660cmc si are fix 35kW si se mira cum dreq pot eu sa conduc asa o vitezana cu A2.
  7. Si eu am aceleasi orientari. Vreau un SV650S. luna viitoare fac abia un an de cand am A2-ul.. toti au zis ca e aproape imposibil sa limitezi o motocicleta la noi in tara. Eu unul o sa incerc sa fac chestia asta (nu acum, da in viitorul apropriat). Am luat de pe eBay din Germania un kit de limitare la 25kW special pentru SV650 la bani de nimic, care l-a trimis la ceva prieteni in germania. Aia cand se intorc in tara o sa mi-l aduca si o sa achizitionez un SV650S pe care am pus ochii de ceva vreme. Vanzatorul nu se prea grabeste cu vanzarea deci nu e nicio graba. Intr-un final, tot o sa-mi iau motorul ala pentru ca e gata pregatit, nu mai trebuie sa bag bani in el pentru tobe, suspensii si alte cele. Deci o sa fac traducere legalizata dupa limitator, o sa merg sa omologhez si o sa fac toate demersurile sa realizez chestia asta. Nu mi se pare normal sa dai o lege si sa nu ai cum sa aplici legea aia, sa nu fie mijloace de a limita o mobra. Pe bune?!? Chestia asta se face de ani buni in tarile de afara. Afara, cumperi kitul de limitare cu 100euro, mergi la omologare si ai scapat. Nu faci o mie de cereri si demersuri si tot nu esti sigur ca o sa reusesti. O tara de (cuvant urat). Iar asa.. sa cumperi de afara una gata limitata nu e prea comod, pentru ca in caz particular, SV650-u cam are nevoie de modificari pentru ca cele stock sunt varza. Trebuie umblat suspensii, frane, o evacuare sport, un double-bubble si asa mai departe. E la fel de imposibil sa gasesti asa ceva afara gata limitat precum sa limitezi unul in tara. Case closed, sau cum era? )
  8. http://marks-adventure.smugmug.com/photos/125186477-M.jpg Cred ca limiteaza cursa manetei de acceleratie (sau ceva de genu) . Oricum cred ca are legatura cu maneta de acceleratie. Am gasit alt kit in germania pt SV: http://i.ebayimg.com/t/Suzuki-Drossel-SV650-K3-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/4k4AAOxyhS9ThI9r/$_57.JPG
  9. De ce naiba au mai introdus in lege varianta de a limita daca nu e posibil sa se realizeze asta? O sa ii sun.. daca era Yamaha era mai nasol ca nu prea gasesti reprezentanta Yamaha (cel putin in Oradea). E Suzuki, deci n-ar trebui sa fie o problema montatul si ulterior omologatul. Certificat care atesta limitarea la 35kW + factura de la reprezentanta Suzuki ar trebui sa fie de ajuns, Ce Dumnezeu le trebuie mai mult?
  10. Salut, Urmeaza sa cumpar un Suzuki SV650S din 2003 (model injectie) care are ~53kW (+-). Sunt posesor de A2 (am luat permisul in septembrie 2013). Ideea e urmatoarea: vreau sa fac toate demersurile sa restrictionez motocicleta asta si sa fiu in legalitate cu ea. Urmeaza sa-mi vand mobra si nu am alta alternativa. Am gasit kit restrictor pe eBay la 100$ din UK, care acolo, la ei, satisface toate cerintele si foarte simplu, il montezi si ai scapat (montat de un service autorizat ma gandesc, in fine). Kitul vine cu acte doveditoare (legale). M-am gandit sa achizitionez kitul, fac traducere legalizata dupa certificatul de restrictionare, si merg la R.A.R cu el sa-l monteze ei sau vreun service autorizat (Suzuki?). Cam asa m-am gandit eu. Poate cineva sa ma indrume mai exact ce si cum sa fac? A mai trecut cineva prin asta? Costurile, oricat de mari ar fi (mai mult de 200euro nu cred ca depasesc toate procedurile), nu ma intereseaza (nu vreau sa stau fara motor un an jumate sau sa iau ceva vechitura). Asadar, cine e in tema, astept idei. Multumesc http://www.ebay.com/itm/Suzuki-SV-650-2003-2006-Pointy-Restrictor-Kit-35kW-46-9bhp-DSA-RSA-Approved-/321425412746?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4ad672928a
  11. Am nevoie de 3 inele/palete/sau cum se numesc de la ambreiaj. Are cineva de dat/vanzare chiar daca nu sunt in stare buna. Le duc la ferodat. Ale mele s-au rupt. La astea ma refer: http://img.jcwstatics.com/is/image/Autos/GRP-ebccl38423_is?$JCW_MAIN$
×
×
  • Create New...