Sari la conținut

AfXv237

Membru
  • Număr conținut

    63
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.borgdesign.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    SZR660

AfXv237's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Analizand logic, daca nu traversa vinovatul accidentului cu bicicleta pe trecere, nu era nicio problema, 99,9% nu se intampla nimic. ADICA NU AVEA CE CAUTA ACOLO, deci nu era niciun accident. Daca incepem cu labareli si presupunem ca daca era o mama cu un copil pe trecere si asa mai departe, o dam pe langa. Vorbim strict de caz. Biciclistul este participant in trafic, deci nu are voie pe trecere, cum nu ai voie sa treci cu masina si nici cu motocicleta pe zebra (ca sa intorci sau ma rog, sa o utilizezi de parca ai fi pieton) ca asa te taie capu. Eventual iei o amenda frumusica. Ca a avut viteza.. fara probe/demonstratii/masuratori etc nimeni nu poate sa-l invinuiasca pe motociclist pentru ca e ilogic, fiecare percepe altfel treaba cu viteza. Daca mergi cu 50 la ora si esti in treapta intai la decuplaj cu o toba "sport", o baba zice ca ai avut minim 200 la ora, cum a facut si Badea de altfel. ) Moral vorbind, mda, probabil trebuia ca motociclistul sa incetineasca vazand ca urmeaza o trecere de pietoni, dar nimeni nu e perfect si nu poate sa anticipe absolut orice. P.S: N-am citit postarile, doar mi-am spus parerea.
  2. placute organice - se uzeaza repede, nu-ti uzeaza discul de frana (care e mult mai scump daca-l iei nou), frana mai slaba placute sinterizate (metalice - tip HH mi se pare) - mananca din disc mult mai repede decat cele organice, frana imbunatatita, scartaie Mai sunt si semi-metalice - tip HG sau ceva de genul P.S: (Lucas) TRW e marca de calitate. In niciun caz nu e ceva rahat. E doar vorba de tipul materialului din placuta.
  3. In-line filter: Mahle KL13 / KL130F sau Filtron PS842 sau MANN WK 31/2 (google them) Filtre decantoare nu stiu. Edit: din cate stiu eu, toate cele enumerate mai sus au diametru exterior la capete de 8 respectiv 6mm.
  4. Am nevoie de 3 inele/palete/sau cum se numesc de la ambreiaj. Are cineva de dat/vanzare chiar daca nu sunt in stare buna. Le duc la ferodat. Ale mele s-au rupt. La astea ma refer: http://img.jcwstatics.com/is/image/Autos/GRP-ebccl38423_is?$JCW_MAIN$
  5. Eram sigur ca cineva se va lua de chestia asta. ) uite, l-am turat asa doar pentru o filmare. Daca aici l-am turat de i-a sarit capacele, nu inseamna ca asa il si conduc. Am facut-o o data ca sa fie un video ca lumea, sa se auda cum suna. Ma enerveaza cei care fac video-uri cu noua lor toba sport si le e frica sa il tureze mai mult de 3500 ture (din 13000).
  6. Sincer sa fiu, as zice ca da. In a 2-a, in special, cand trag la maxim, simt ca trage mult mai bine si urca mult mai repede pana la 120-130 la ora..dupa..e gata..
  7. Aici e video-ul cu noua toba facuta manual. Are 40mm diametru interior la iesire. Filtru sport BMC FM270/04, NGK Iridium. Motorul era deja incalzit
  8. Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990.
  9. Am 2 spite rupte la janta fata, iar janta in sine e descentrata. E cineva care s-ar putea ocupa de ea in Oradea? (Indreptat, echilibrat, eventual alte spite) Multumesc
  10. XT-ul meu are bare de protectie montate (asa l.am cumparat). L.am scapat de vreo 11 ori de cand il am (scapat, nu cazut) si nu are nicio zgarietura. Pur si simplu i.am dat un strat de spray la bara si ca nou. As mai mentiona un lucru. Motorul asta pare sa fie slab, avand doar 40cai (al meu) raportat la 170kg(wet), dar chiar nu e. Are forta si cuplu mare. De multe ori la semafor cand sunt grabit imi ridica putin fata fara sa vreau. Motorul e foarte nervors, iar pana la 110-120 urca foarte bine. Si intr.adevar, tinde sa fie un all-rounder. E foarte comfortabil, desi e monocilindru, in mers parca nu se simt vibratile si nici ambreiajul ala tare. Eu sunt multumit de ea, e incredibil de usor de manevrat prin oras, numai ca papa pe masura.
  11. Enduro n-am incercat, dar prin oras cu XT-ul (600E din 1990), n-am avut niciodata treaba cu racirea pe aer. E un motor bun. Insa, ca sa il bagi la off-road, gandeste-te mai bine. Are 170kg. Il poti ridica singur, dar ca sa-l manevrezi pe coclauri e cam dificil (cand iti fuge spatele sau il scapi intr-o parte).
  12. Mersi mult. Intre timp m-am gandit la altceva. Am facut rost de o sita de lungime de 23cm (cam jumate cat cealalta). Care ar fi diferenta dintre o toba de lungime de 50cm si una de 25cm?
×
×
  • Creează nouă...