Sari la conținut

crysssz

INACTIV
  • Număr conținut

    340
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    crysssz

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    campulung moldovenesc
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    R6
  • Numar Moto
    ssz

Informații profil

  • Motociclete detinute
    destule..

crysssz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. asteptam fotografii/rezultate... pacat ca nu am putut sa fiu prezent si anul asta... de ce nu s-a mai facut si enduro-cross la fel ca si anul trecut in poligonul Aroneanu?
  2. nu stiu ce hard enduro ai facut tu dar la noi seamana cu trialul ...nu prea ai cum sa faci hard cu xt...hai sa zicem ca poate 80% din traseu il poti parcuge dar ai 2-3 urcari/treceri pe care nu poti sa le faci si atunci? intorci toata haita din drum?!
  3. glumesti nu? daca din raport reise ca motociclistul avea peste 50km/h unde limita era de 50km/h in cel mai bun caz ii culpa comuna...
  4. Nu am stat sa citesc tot raportul de expertiza tehnica, am ajuns numa` pana la "Astfel se poate aprecia o viteza de deplasare a motocicletei de 80-90km/h", si deja m-am convins. Asta este un raport facut de catre un inginer sau de catre un agarici de pe stradacare-si da cu parerea ca avut nu stiu cat la ora?!, tocmai de asta se face un raport de expertiza pentru a se stabili prin metode matematice vitezele antecoliziune a autovehiculelor. Intamplarea face ca am studiat in facutate Dinamica Accidentelor de Circulatie si pot sa spun ca raportul este o gluma prosta. In cazul in care nu exista urme de franare se aplica metode energetice pentru determinarea vitezelor antecoliziune, se iau un considerare mai multi factori cum ar fi grosimea medie a tablelor, coeficienti de frecare, limita de rupere a tablelor de caroserie, masa deformata plastic, efortul unitar de curgere a materialului deformat, modulul longitudinal de elasticitate, etc. Toti acesti factori ajuta la calcularea energiei consumate pentru deformarea plastica a unei parti din masa metalica a autovehiculelor, cu ajutorul careia se determina viteza antecoliziune a autovehiculelor. Bafta in continuare ca ai nevoie...
  5. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-316161.html wr 426 f enduro+super moto, f multe accesorii
  6. crysssz

    Bursa SuperMoto

    http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-316161.html wr 426 f enduro+super moto, f multe accesorii
  7. ai incurcat piulitele ...el vb de surubul care-i incercuit in foto...ala se desface ca sa scoti partea superioara a telescopului(cand schimbi semeringurile)...
  8. Jocul la supape l-ai verificat? Am un prieten ce are o Kawa Tengai de prin 80 si nu pornea la buton nici sa-l bati, doar impins. I-am verificat jocul la supape si nu intra nici lera de 0.05mm, dupa ce i-a facut jocul numa` ii aratai degetul si pornea. Ce moto ai mai avut fara electromotor? 2t sau 4t? yzul 400 are motor cu raport de comprimare mare 12.5 asta in cazul in care este standard si poate sa aiba raport de comprimare si 13.5 in cazul in care a fost pus un piston corespunzator si nu este chiar usor de pornit daca nu stii sa "lucrezi" cu decompresorul cum trebuie. Am vazut ca ai avut Husqw te 610, din cate stiu 610le are decompresor automat. chiar daca ar avea decompresor manual are raport de comprimare mic(10:1) fata de yz/wr si poti sa dai la pedala fara sa tragi decompresorul. Mesaj completat Nu tre` sa-i dai la pedala sa-ti rupi piciorul. In momentul in care pistonul urca spre PMS pe faza de comprimare tragi decompresorul si apesi pedala 2-3cm pe urma dai drumu` la decompresor si-i dai pedala.
  9. daca pistonul ii la PMS distributia este pusa ok... inainte sa desfaci motorul il porneai usor? la motoarele in 4t cu decompresor manual tre` sa dai ceva pedala pana inveti sa-l pornesti.
  10. YZul 426 nu are decompresor automat...decompresor automat s-a pus in 2003 pe 450uri.... la wr 426 daca dai axul cu came de pe admisie cu un dinte in fata o sa ai YZ timing...o sa fie la fel de nervos WRul ca si un YZ..
  11. sunt in tara YZuri 4t inmatriculate. YZul are 4 trepte de viteza, WRul 5. Suspensia la YZ este mai tare decat la WR. YZul are contragreutati pe volanta mai usoare si nu prea are cuplu in ture mici, dar urca mult mai repede in turatie.
  12. ma gandeam la una si am scris alta.... ma refeream la CDI....
  13. turatia o ia probabil de la impulsurile care le da ECU catre bobina de inductie..
  14. sa lamurim putin problema cu inecatul la 426..anul trecut dupa ce am luat WRul l-am inecat de vreo cateva ori...dar dupa 10-15 pedale cu decompresorul tras si socul rosu tras pornea....probabil nu stiam eu sa-l pornesc la rece... in februarie am luat o bujie cu iridiu CR8EIX, am pus-o prin martie si pana acuma o saptamana nu am dat-o niciodata jos si nici nu s-a inecat vreodata... 450ul fata de 426 are electromotor...cand esti rupt de oboseala te ajuta electromotorul in rest nu prea, WRul meu porneste f usor(l-am pornit si descult)...am avut ocazia sa ma dau cu un 450 2008, mi-a placut f mult cu trage, pare ceva mai liniar decat 426le meu + ca al meu are pusa distributia ca la YZ426, se tureaza f repede si este f brutal, la enduro te dezavantajeaza dar este mai distractiv ...
×
×
  • Creează nouă...