Sari la conținut

NGO

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    GSX1300R K7
  • Numar Moto
    NGO

NGO's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am cautat un pic mufa in care trebuie bagat firul acela - cum arata baietii pe internet pt a intra in modul de diagnoza dar nu am gasit-o. Am s-o mai caut o data. La airbox nu am umblat - urma sa umblu pt a curata filtrul de aer. Sunt soareci intradevar in curtea in care sta moto - m-am gandit ca au umblat ei pe acolo . » Post actualizat in 08 Aug 2018 17:54 La mufa din clipul asta ma refer - » Post actualizat in 09 Aug 2018 08:55 Revin: Am reusit azi sa dau de acea mufa. Cand pun contactul nu-mi da nicio eroare dar dupa ce incerc sa o pornesc imi apare eroarea C44. » Post actualizat in 09 Aug 2018 09:29 Revin inca odata - am dat carena jos sa vad unde este sezorul de oxigen pt eroarea c44 si am descoperit intradevar cabluri rontaite un soarece incerca sa-si faca adapost intre rezervor si motor. Am sa revin cu niste poze cand ajung la pc. Multumesc pentru ajutor!
  2. Va salut! Revin si eu cu o problema la busa mea gen1, 2007, ~25k km. Am incercat ieri sa o pornesc dupa aproximativ o luna de stat pentru a ii face revizia (deoarece a trecut un an de la ultimul schimb si vreo 3000km). In prima faza motocicleta s-a comportat ca si cum nu ar avea destula baterie desi bateria este aproape noua, nu are mai mult de 2 luni. Dupa ce am mai incercat, cu greu am reusit sa o pornesc insa merge foarte prost - se aude ca un motor cu 2 cilindrii in linie si nu merge rotund, iar in bord imi apare si dispare martorul FI - si pe display-ul ceasului imi aparae FI. Am incercat sa dau o tura scurta cu ea sa vad daca isi revine in vr-un fel dar nimic. De asemenea am remarcat ca nu imi mai indica pozitia neutral - nu se mai aprinde becul si nu pot sa o pornesc decat daca am cricul tras - dar banuiesc ca nu are legatura cu problema de mai sus. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca cunoasteti problema sau daca aveti vreo idee. Numai bine!
  3. @minamar23 Multumesc frumos! @smok3 Aproape ca imi doresc sa se toceasca repede ca sa imi iau ceva mai potrivit desi costa o caciula de bani ). Mi-a fost frica sa imi cumpar cauciucuri sport ca am auzit ca le toceste excesiv de repede si nici nu sunt mare pilot. Am crezut ca o sa fie potrivite pentru mine dar na. @0ctav Am plecat la drum in cautare de sportiva de 1k si am ajuns aici dar sunt multumit Inca o chestie: am desfacut ambele etriere de pe fata ca sa verific cu exactitate placutele si am observat ca exista mare diferenta in felul cum sunt tocite intr-un etrier fata de celalat. Aveti idee care poate sa fie problema? Daca mai aveti ceva sugestii pentru placute sunt bine venite! Numai bine!
  4. Va salut! Am si eu nevoie de o recomandare pentru placute de frana si eventual de unde le pot cumpara. In momentul de fata merg (sper) cu cele OEM, asta daca este posibil la cei ~16k km declarati si nu sunt foarte multumit de cum franeaza. Legat de cauciucuri, am cumparat un set de Michelin Pilot Road 3 si nu sunt deloc multumit. Cel putin in Bucuresti imi derapeaza foarte repede spatele pe acceleratie in linie dreapta, de asemenea pierde usor aderenta daca accelerezi cand motocicleta este inclinata si din ce imi amintesc am pierdut aderenta de vreo 2-3 ori in curba (fata spate) tinand acceleratia constant. Poate reusesc sa rezolv ceva daca umblu la presiune - in momentul de fata am ~2.8 pe ambele roti. Voi ce presiune tineti in roti? Am uitat sa mentionez, este vorba despre o hayabusa 2007. Imi cer scuze daca supar pe cineva intreband de placute aici cand probabil ca s-a discutat in acest topic dar mi se pare cam complicat sa caut prin postari si poate gasim ceva informatii mai proaspete. Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...