Sari la conținut

emil.gabor88

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Yamaha yzf r6
  • Numar Moto
    Ar 08 LIM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    yzf 600

emil.gabor88's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai gresit forumul. Ii un forum despre motociclete si mecanica lor, nu unul de ortografie Poti scrie foarte gresit gramatical si sa te pricepi la motoare si altul cu 5 facultati de limba romana sa stie sa scrie corect dar nu are nici un habar despe mecanica. Plus de asta am inteles toti ce a vrut omul sa zica
  2. Nu vreau sa fiu pesimit dar cel mai probabil ii ori de la distibutie, intinzatorul , ori vibrochenul(am patit eu la r6 din 2000)... Dai o tura si daca nu trage cum tragea, cuzinetul s-a invartit intr-o biela. Poti verifica relativ usor problema, scoti bujiile invarti motorul manual, si iei fiecare piston imparte. Cand coboara pistonul apesi cu o surubeltita si vezi daca are careva joc. La cum suna sigur va avea joc destul de mare sa il poti simtii
  3. Certificatul ii valabil 30 zile sau luna in curs... Deci daca scoti un fiscal in 05.07 2014 ii valabil pana in 31.07.2014. daca il scoti in 29, ii valabil 1 zi. Asta pentru vanzator... Tu cand in cumperi primesti un fiscal care arata ca in momentul vanzarii proprietarul nu avea datorii... daca a facut ulterior nu te intereseaza... ii problema lui. ii bun cel vechi. trebuie doar sa mergi la o firma de interemdieri si te rezolva aia. Asa am patit si eu.
  4. da, dar nu stiu daca ii chiar asa.... daca mergi numai cu un cadru , motor , si 2 roti el poate face identificarea, crezi ca nu zic nimica ??
  5. Cum poti sa il treci pe tine, daca nu trece la rar???
  6. Si daca o cumperi modificata ce faci ? Nu poti sa o treci pe tine ?
  7. Probabil ii ceva secret de stat , de nimeni nu zice nimica... HHAALLLOOO Baieti cu motociclete modificate, cum le-ati cumparat? sau cum ati trecut la ITP ???? Doara nu v-a picat motocicleta din cer sau nu aveti itp la ea...
  8. Probabil s-a mai discutat pe acest forum despre acest subiect dar chiar nu am putut citi cele 119 pagini asa ca as dorii sa imi spuna cineva care a mai facut asa ceva... Vreau sa cumpar o motocicleta veche, Gen Mz, ij, anii `60 , pentru reconditionat. Majoritatea nu au nici un act, adica au fost radiate acuma 20 ani si nu mai au nimica... In acest caz se poate reintroduce in circulatie doar cu un contract de vanzare cumparare??
  9. Cu actele cum se procedeaza ? vreau si eu sa imi contruiesc un bobber, ce zice politia cand te opreste si cei de la ITP ? sau daca cumperi unul modificat poti merge la RAR cu el ?
  10. Salut, Vreau sa imi cumpar sau sa imi modific porabil cu cbr in streetfighter si m-ar interesa cum se procedeaza cu actele. M-ar interesa raspunul de la cineva care detine un motor de gen, nu pareri, de pareri sunt satul. Ce zic cei de la RAR si cei de la ITP cand mergi cu o motocicleta modificata?
  11. te-a dat de tea julit )) te-ai chinuit mult timp sa faci cotul acela ? )
  12. se poate si cu, cot ii relativ simplu de facut daca ai sculele necesare... daca esti din arad iti fac eu unul...
  13. sigurat tine mai bine din alama... sau cupru sau bronz decat din plastic... eu nu prea sunt fan plastic )) poti sa te uiti pe desenul original si iti da codul dar mai bine il faci calumea , parerea mea http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=VTR1000F&Y=1997&L=HO-VTR1000FV&O=REAR%20BRAKE%20MASTER%20CYLINDER&F=HO-VTR1000FY-SS&L2=HO-VTR1000FW-SS intra pe link, poate te ajuta cu ceva
  14. daca poti sa il desfaci mergi la un strungar sa iti faca.. eu m-am facut din alama tot ceva de genu doar ca era la pompa de apa.
×
×
  • Creează nouă...