Jump to content

LordSith

INACTIV
  • Content Count

    403
  • Joined

  • Last visited

About LordSith

  • Rank
    secsi balamuc

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gogu_neon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda NT650V Deauville
  • Numar Moto
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XV250 Virago BMW K100RT Honda NT650V Deauville
  • Interests
    ghici....
  1. salutare! daca are cineva nevoie de piese pentru BMW K100 (1990, 16valve) va rog sa imi lasati PM (am unul si vreau sa il dezmembrez). pretul este foarte avantajos daca se ia cu totul din prima. bafta!
  2. ca un mic update, am vorbit acum cu cei de la OCS, chitara va fi "decorata" si cu autografele membrilor trupei
  3. deci asha de curand era )) acu` nushtu in care seara sa vin
  4. guys, ma vad nevoit sa dau caramida. pe cine intereseaza, pentru o a doua motoreta sau pentru piese, anuntul este asta: /index.php?showtopic=614018 bafta!!
  5. salut again. vreau sa stiu daca are careva din intamplare un ghidon de donat/cumparat de K/R 100/1100/1150 (in general de touring). thx!!
  6. daca ash avea banu` gros (shi ash fi bo$$ sau ba$tan ) ash lua clar un K1300GT. sau, daca mi`ar pica o mostenire nebanuita, K1600GT. dar cum nu sunt, ma rezum la ceva ce e mai aproape de mine )
  7. destul de interesant linku`, insa, din cate imi pot da seama dupa ce am aruncat o privire in diagonala pe la 3 modele BMW, statisticile astea sunt date de la fabrica (modele retrase - recalls) si de la servisuri autorizate la care au ajuns oamenii respectivi cu diferite probleme (pompa de benzina, frane, suspensii etc.) informatiile sunt bune ca sa iti faci o parere despre ce ar putea sa iti pice pe un model oarecare, vazand care sunt cauzele de servis cele mai intalnite. insa, asa cum spunea si colegu KHK, daca in Nemtzia itzi pica o suspensie sau o pompa de frana, la starea drumurilor lor, se intampla dupa cel putin 100k (pentru ca totusi vorbim de BMW, nu de R1). aici, insa, este foarte posibil sa ai ghinioanele respective cu mult mai devreme (again KHK, gropi, ritm de mers oras/afara din oras, starea "impecabila" a drumurilor mioritice).
  8. am cu cine sa ma duc si sa o iau singurel, de obicei, daca pot sa fac ceva singur, nu vad rostu` in a pune pe al`cineva sa o faca (in afara de lene ). oricum, mai am de asteptat pana la iarna, sa vedem cum evouleaza si piata shi cum dau (sau nu) K`ul. de fiecare data cand am luat mobra noua, indiferent daca proprietarul a facut`o sau nu, am schimbat tot ce inseamna consumabile (de la placute de frana, ulei, filtre de toate felurile, lichid de racire, baterie, cauciucuri daca era cazul). nu din dorintza de a da bani aiurea, ci pentru ca sa fiu sigur ca sunt noi, facute de mine cu manutza mea, exact pe sistemu` "daca vrei ceva facut ca lumea, fa`l tu". repet, nu e din neincredere, ci doar prefer sa stiu eu ca e totul in regula
  9. cand am luat K`ul in 2008, conducta care facea legatura intre cei 2 etrieri de frana fatza era rupta. m`a ajutat un prieten care mi`a adus furtun racing, cu exact aceleasi prinderi, si, de 2 ani de zile, sunt foarte multumit de el. avantajele sunt multe, mai ales ca furtunul fiind elastic, permite unele torsiuni si presiuni un pic mai mari pe care o conducta nu le`ar suporta (motivul pentru care respectiva conducta a fost sparta). in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil).
  10. cred ca se refera la cutia de viteze stiu si despre motorworks, am comandat cateva piese de la ei prin 2008, sunt destul de meseriasi. cat despre furtunele de frana racing, mi`a dat si mie prin cap ideea, insa deocamdata prefer sa ma plimb cu ea, decat sa o tin pe loc. la iarna (daca n`o dau pana atunci) m`oi ocupa si de asta ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici...
  11. personal am luat K-ul meu in 2008 shi de atunci si pana acum am bagat peste 3000 de euro in el (inclusiv vopsea, complete makeover, inlocuit diverse piese care au cazut din cauza varstei) shi acum ma chinui sa`l dau in 2000. doua amarate de mii, peste care va trebui sa mai pun o gramada sa iau altu` mai nou, si pe care nu le da nimeni, ca e multe. drept pentru care, daca nu`l dau pana`n iarna, strang pe langa shi`mi mai iau unu`....alta solutie chiar nu vad. iar ca sa il dau mai ieftin, nici nu ma gandesc, dupa cat am asudat la el, shi cati bani am cheltuit. deci, ori bagi bani in el shi il pastrezi de tot, ori nu`l repari, ori nu se strica, banii bagati in intretinere si reparatii NU SE RECUPEREAZA, niciodata. parerea mea... p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas?
  12. salut. de acolo am cumparat si eu foarte multe piese pentru K, insa, mare atentie: 1. preturile listate sunt fara TVA ( 17.5% pentru UK) 2. shippingu` este undeva intre 50-65 de lire din UK (daca aveti pe cineva acolo va scoateti la 15 lire/transport cu atlassib`u) eu am mai comandat piese second de pe www.kbikeparts.com (america), omul trimite oriunde in lume, la mine pachetu` a ajuns in fix 2 saptamani si a costat 40$ (cam 130 de roni) shippingu`, fatza de 350 de roni din UK.
×
×
  • Create New...