Sari la conținut

Hyllander

Membru
  • Număr conținut

    93
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda CBR F3
  • Numar Moto
    Trebuie sa l schimb
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Una deocamdata
  • Interests
    Prea multe sa le pot enumera

Vizitatori Recenți Profil

435 citiri profil

Hyllander's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc...am avut mare noroc cu prietenii care au fost cu mine, au stat cu mine la spital in bz si care au umblat prin iarba dupa actele si lucrurile mele. Asa ca: multumesc celorlalti motociclisti Catalin, Andrei, zamfir....Dianei si lui Chris care m-au recuperat de la spital si Adi Makalu care mi-a recuperat "fiarele". Si voua pt urari
  2. Riderul este o fata intradevar. Si vad ca lumea face presupuneri mereu. Ca sa lamurim pe toata lumea: 1.Intradevar in vf ul podului intri in curba la dreapta - nu stiu daca e srmnalizat sau nu, eu nu am vazut nimic... 2. In vf podului m-am aplecat dreapta pe moto si totusi ea a luat-o drept - acelasi politist sau nu mi-a spus ca am prins o pata de ulei + pietris 3. Cand moto a luat-o spre parapet am prins frana fata mult prea tare - m-am dat peste cap si am lovit parapetu dupa care am raschetat pe burta asfaltul vreo 80m...moto a lovit 2 parapeti si e dauna totala. 4. Echipamentul "precar" pe care il foloseam era compus dintr-o casca HJC ultimul model, manusi Alpinestar stella sp8, cizme alpinestar smx 6 stella, geaca textila rst intradevar si nu aveam genunchiere pt prima data in viata. Deci daca respir e clar vb de hjc si aplinestar..... 5. Eu am scapat cu genunchiul stang care a fost cusut. Si cateva vanatai apropo de echipament "precar" )) Zi faina
  3. Daca incepeai postul tau cu, tinere am o varsta, poate reactionam altfel. In fine Multumesc pentru Twist of the Wrist II, merita vazut de cateva ori cel putin. Iar cat despre atitudine, ajungi sa ma cunosti si nu ma iei la misto, iti raspund politicos si educat All is good, sky is blue, asphalt is warm, weather is sunny !!
  4. Tu esti fanul lui SERGHEI42 sau ce? Lasa-ma pe mine sa am grija de mine si de invataturile mele, sau ai vreo "scoala de pilotaj" si ai nevoie de cursanti noi? Am invatat multe si daca intr adevar am nevoie de ajutor, o sa va cer opiniile pe forum, dupa care sariti toti rude cu rossi si radeti, ca vai ce intrebare am putut pune. Asfalt uscat le doresc fanilor lui rossi ))
  5. Auzi la el, Berbecut, dar oaia nu ti mai place? Cat despre prognoza, se anunta munca pentru unii care nu sunt atat de norocosi ca tine !!
  6. Multa sanatate riderului, eu consider ca de aia se numeste accident, numai el poate sti ce s-a intamplat in momentul ala. Restul e Can-Can!
  7. Si eu te sfatuiesc sa-ti vezi de grija ta, n-am nevoie de glumele tale rasuflate, oricat de experimentat si orice motocicleta ai avea, cand o fi sa cazi o sa cazi. Stai tu linistit prietene ca am incercat counter steering, franari si multe alte manevre care m-au ajutat in trafic. Poate cel mai bun sfat care l-am invatat este sa merg singur in trafic si sa stau pe banda din mijloc, ah si era sa uit sa nu ma cert cu fraieri pe forum Ah dar ce am putut sa zic,
  8. Problema s-a rezolvat, va multumesc tuturor pentru sugestii. Era o siguranta de 10 sarita din locul ei, am impinso bine si totul merge ok.
  9. Unde se afla mufa asta mai exact? O poza, ceva indicatii, sunt de mare folos. Multumesc!
  10. Am mers cu ea prin ploaie, acum cateva zile si am dus-o la spalatorie zilele trecute. Sa mi fi f""" ceva aia de la spalatorie? Bordul se aprinde, luminile sunt ok, inclusiv stander, ulei, neutral, semnale. Cand ii dau gaz, se misca acul de la 0 la 50 fara probleme, dupa 50 km/h zici ca se misca in gol...haotic....
  11. O sa verific maine senzorul de viteza, e pe dreapta sau pe stanga? De curand a aparut problema...
  12. Va salut, am o problema cu ceasurile de bord, RPM si cel de kilometraj, dupa ce trec de 7000 RPM/50 Km/h se invart in gol inainte si inapoi. Vreo solutie pentru a remedia situatia asta? Multumesc pentru raspunsuri pertinente, restul sa va abtineti va rog!
  13. Tati, am motor de 2 luni de zile, conduc motorul de 5 zile fare nici un fel de probleme, nu am set de scule in casa, nu fac pe mecanicul si nici nu am treaba cu motorul. Stiu sa il pornesc, este vreo problema, sun mecanicul si imi zice ce si cum, cauta mecanic bun,mergi la el la service, daca are garaj stai cu el si vezi cum lucreaza si tu decizi. Decat sa te bagi de bezmetic sa rupi nush ce lant, nush ce bujie du-te la unul specializat, ca ala are inspe mii de scule, pe langa setul tau de imbusuri si chei
  14. Urmatorul topic, cum scot bujie rupta din motor Va mananca ca pe zambilica pe unii dintre voi, n-ai mah 50 lei sa mergi la un mecanic, scapi si de stres si viitoarele probleme.
  15. Eu m-am uitat la ala cu tirul, cand l-a spulberat pe saracul motociclist si m am oprit! Si daca nu ma insel se vede ca e incepator, s-a luat dupa unul cu experienta in afara orasului... Eu nu am apucat sa incerc counter steering, nu sunt stapan pe mine inca, am tot timpul sa invat, dar nici sa ies din bucuresti a 2 a zi pe motor ca sunt eu nebun...
×
×
  • Creează nouă...