Sari la conținut

Aion2014

Super Membru
  • Număr conținut

    530
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    '04 Honda CBR1000RR SC57
  • Numar Moto
    B 987 PIS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    '21 KTM Duke 390 '17 Honda MSX125(grom) '04 Honda Fireblade, '02 Honda F4i(a fost)

Vizitatori Recenți Profil

1.341 citiri profil

Aion2014's Achievements

  1. Imi pare rau pentru tine dar cu certitudine amenzile din FR vin prin posta. Sursa: iubita care a fost vitezomana in Paris, amenda a fost 100 sau 150 oiro.
  2. prima mobra - CBR F4i FS '01 - CBR 1000 RR '04 - MSX 125 '17 - Duke 390 '21 urmeaza un Tuono 660 Factory dar momentan e nou Duke-ul asa ca astept si sezonul urmator.
  3. Da, pe langa buretii standard exista si versiune mai groasa sau mai subtire pentru fine tune, la nxr-ul vechi am comandat un interior mai gros pentru pasager.
  4. Dupa un Arai sunt la al2lea Shoei NXR, trage tu concluzii. Nxr 2 nou nout in culoare solida nu sare de 2200ron.
  5. Am luat ceva de la alpine, inca nu am apucat sa le folosesc decat prin casa iar sunetul nu parea redus cu mult, sunt curios cum atenueaza vantul din casca, revin cu review.
  6. Salutare! Sunt in cautare de un pachet de 2 intercom-uri pentru mine si pasager, vor urma fi montate pe un Shoei NXR si NXR2 si cum nu prea vreau sa stric linia castilor primeaza Cardo packtalk slim. Sunt ceva useri pe aici care au experienta cu acest intercom sau combinatia casca/intercom? Apreciez orice parere
  7. Am tot stat aseara si am intors-o pe toate partile legat de cele 2 casti si am ajuns la o concluzie, nu vreau sa scad nivelul de protectie al castii(sistemul de prindere nu e DD iar cu ochelarii se stie) asa ca voi opta pentru NXR 2. Cum avem aceeasi dimensiune a bostanului voi lua nxr 2 pentru mine iar la cea veche(2 sezone active dar tipla iar grafica power up e geniala) voi lua un interior nou pentru a se forma pe fizionomia ei. M-am uitat de preturi si voi opta pentru alb, orice grafica(si din pacate aici sta foarte prost Shoei si nu ma atrage nimic) e cu 600lei mai mult, bani pe care ii pot investi intr-o viziera transitions(oricum tot la pretul ala ajung). Va multumesc tuturor pentru ajutor(am atasat si o poza cu actualele casti)
  8. Mersi, tocmai asta era si marele semn de intrebare pentru mine greutate vs silentiozitate, dar cum spui si tu ar fi de preferat mai silentioasa pentru pasager plus ochelari ca sa nu stau sa cumpar si alta viziera. Asfalt uscat
  9. Salutare, vreau si eu sa stiu in bucuresti care sunt magazinele care vand shoei, ma intereseaza sa probez un nxr 2 sau gt air 2. Eu am un nxr dar vreau pentru pasager, este cineva care are atat nxr cat si gt air si poate lasa o comparatie intre cele doua? Multumiri in avans!
  10. de cel putin 1 an se stie, ceva cu lentilele de la camera care se desprind, au murit cateva pana acum.
  11. La mine fiind rezervor de 5l ma costa 20lei plinul si merg intre 200-250km in functie de cat dau in ea...uit sa pun benzina
  12. sunt tot cam pe acolo si pentru oras folosesc tot un 125cc de la Honda, e fiabila, are consum redus iar calitatea e decenta. Pentru fataiala in oras/ naveta munca e perfect 125cc.
  13. asa arata, iar denumirea este nucleon kr-1i. las atasat si un video cu explicatii....
  14. La Dainese nu sustin ceea ce spui, da protectiile sunt rigide dar, pe aerisire stau foarte bine, flexibilitatea nu mi-a pus probleme niciodata iar despre absorbtie isi fac treaba la mare arta. M-am tavalit de 2 ori cu geci diferite de la Dainese(un mesh care e lux vara si o geaca mai groasa din cordura) si din ambele am iesit fara zgarieturi atat eu cat si gecile. In comparatie cu AStars protectiile sunt mai rudimentare si nu sunt vreun material fancy termo care se muleaza dupa postura corpului dar sunt mult mai usoare, care ofera mai multa protectie nu pot spune pentru ca nu m-am tavalit cu cea AStars si sper nici sa nu aflu. Parerea mea e ca Dainese e top si am 2 trante care confirma cele spuse mai sus. Asfalt uscat ✌ Vezi ca AStars au protectii mai bune decat d3o tot ventilate plus spatele in versiunea top mai are o smecherie cu "crumple zone" care mai disipa socul initial pana sa ajunga la protectia propriu zisa.
×
×
  • Creează nouă...