Jump to content

Aion2014

Super Membru
  • Posts

    514
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    '04 Honda CBR1000RR SC57
  • Numar Moto
    B 987 PIS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    '04 Fireblade, '02 F4i(a fost)

Recent Profile Visitors

800 profile views

Aion2014's Achievements

  1. de cel putin 1 an se stie, ceva cu lentilele de la camera care se desprind, au murit cateva pana acum.
  2. La mine fiind rezervor de 5l ma costa 20lei plinul si merg intre 200-250km in functie de cat dau in ea...uit sa pun benzina
  3. sunt tot cam pe acolo si pentru oras folosesc tot un 125cc de la Honda, e fiabila, are consum redus iar calitatea e decenta. Pentru fataiala in oras/ naveta munca e perfect 125cc.
  4. asa arata, iar denumirea este nucleon kr-1i. las atasat si un video cu explicatii....
  5. La Dainese nu sustin ceea ce spui, da protectiile sunt rigide dar, pe aerisire stau foarte bine, flexibilitatea nu mi-a pus probleme niciodata iar despre absorbtie isi fac treaba la mare arta. M-am tavalit de 2 ori cu geci diferite de la Dainese(un mesh care e lux vara si o geaca mai groasa din cordura) si din ambele am iesit fara zgarieturi atat eu cat si gecile. In comparatie cu AStars protectiile sunt mai rudimentare si nu sunt vreun material fancy termo care se muleaza dupa postura corpului dar sunt mult mai usoare, care ofera mai multa protectie nu pot spune pentru ca nu m-am tavalit cu cea AStars si sper nici sa nu aflu. Parerea mea e ca Dainese e top si am 2 trante care confirma cele spuse mai sus. Asfalt uscat ✌ Vezi ca AStars au protectii mai bune decat d3o tot ventilate plus spatele in versiunea top mai are o smecherie cu "crumple zone" care mai disipa socul initial pana sa ajunga la protectia propriu zisa.
  6. Nu stiu despre armura moto pe oras(si eu o iau in calcul) dar iti pot spune cu mana pe suflet ca, casca de MX pentru oras face toti banii, ventilatie cat cuprinde dar si zgomotul e pe masura.
  7. Mai intai baga si tu minim 5000km singur sa vezi cu ce se mananca o motocicleta dupa care te gandesti la pasager. De cele mai multe ori conducatorii isi supraevalueaza skill-ul oar pasagerii subevalueaza pericolul.
  8. E normal, pe la 41° scade turatia. Vezi la cat se aseaza optim ar fi pe la 1300rpm, daca nu e pe acolo foloseste ajustorul care se afla ascuns dupa carena de pe partea stanga.
  9. Aion2014

    Începător

    Mda...zici ca suntem in state, fiecare cu 'zda masii, elegant rau
  10. Aion2014

    Începător

    Ceva da cu virgula rau, pentru ce sa astepti 10 zile? Ce treaba are mutarea? Acum o luna m-am prezentat la una dintre agentiile sect3, am completat formularul, am intrat, a pus doamna stampila(chiar s-a dat peste cap pt ca imi lipsea ceva si am trimis pe email la fata locului) pa si la revedere. Diferenta mare de experiente la doar o luna distanta. Succes, mai ai putin
  11. Aion2014

    Începător

    Confirm, fiscalul se da pe loc in momentul cand te-ai dus la circa financiara cu cele 5 exemplare cvc. In ianuarie am vandut mobra, fara programare, fara alte taxe.
  12. Aion2014

    Începător

    Pentru inceput ramai la mersul pe timp de zi, ai grija la berbecii care te forteaza sa grabesti pasul(aici ma refer la taximetristii cu logan care stau in poponeata tau cu toate ca ai 80km/h) Da, dar nu te baza ca nu vor fi animale(am dat de ele atat ziua cat si noaptea). Daca esti din bucuresti iti pot sugera o zona foarte libera unde poti exersa viraje plus o line dreapta care iti permite o viteza de 160+ dar nu te lasa dus de val prea mult. Zona respectiva se afla in spatele padurii chiajna pe langa canal pana in stadionul concordia. Have fun si ai grija ✌
  13. Aion2014

    Începător

    Ceva cu MIG? RAF? Nimeni?...
  14. Nu e cu suparare, dupa cum am spus am mai invatat ceva Dragut, dar daca nu ai ceva constructiv de zis atunci abtine-te te rog, caterinca o facem in alta parte. Multumesc ✌
×
×
  • Create New...