Sari la conținut

mas

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

mas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc de urari / pareri. Eram curios cand va aparea acest forum pentru utilizatorii de busa, deveniti din ce in ce mai numerosi si experimentati...unii!! Am carnet din 93. La scoala, la Ilioara ma duceam pe o Cagiva Freccia 125 care nici macar nu era inmatriculata. Pe atunci un super sport trecand pe strada era un fel de avion la care toata lumea se holba cu nesat. Vremuri demult apuse - masini putine, politisti mai intelegatori cu cei cativa motocilisti care nu disperau lumea, dar pastrand proportiile intreceam orice limita legala si de bun simt. Am luat-o treptat incercand sa vad care tip de moto imi place si am ramas la sport. Nu am incercat chopper si nici nu prea intentionez - sa ma ierte cei care gusta astfel de modele. Suntem o gasca de prieteni care am inceput sa calarim motoare la inceputul anilor 90. Atunci eram cativa, plus Drumul Taberei. Eram vecin cu Tiberiu Troia si pentru mine era un fel de Dumnezeu, daca te gandesti ca avea Yamaha pe vremea lu' Ceausescu. Acum petrecem concediile si weekendurile pe moto, cat mai departe de Bucuresti, cu neveste sau prietene motociliste si ele. Din pacate intalnirile gen Arc sau cele motociclsitice din tara au devenit devenit rare pentru noi cei mai vechi. Important este insa ca tinem aproape ca motocilisti in general, la fel cum se intampla in strainatate cand motocilcistii intalnindu-se, parca s-ar cunoaste de-o viata. Am o singura problema ,cu austriecii. Mintea lor e cam incalcita si cei din service raspund greu la mesaje de parca nu vrei sa le bagi bagi bani in buzunar, ci sa le iei.
  2. Alegerea Hayabusei a venit dupa un ZX 7R, un GSXR 1100, un XT 600 si un test cu R 1. A fost decizia perfecta pentru mine. Are cuplu, fiabilitate dovedita, sa confortabila pt pasager, autonomie. E adevarat, nu se poate utiliza cu placere in oras (pentru asta am un XT 660 R). La drum intins insa mi se pare excelenta. Am facut si 1200 km pe zi. Mai greu cu manevrabilitatea pe serpentine stranse, dar pana acolo faci legea. Cu siguranta este mult prea puternica pentru o utilizare normala. Pentru a avea performante dinamice de exceptie nu trebuie sa o fortezi la maximum, ceea ce iti da o rezerva de confort si exclusivitate. Am mers la viteza maxima fara probleme, chiar si in tara. Cauciucul de pe spate il consuma vazand cu ochii, nu vibreaza si condusa bine face ce-i ceri. Nu simti viteza reala si uneori ai senzatia ca e docila ceea ce nu e intocmai asa. In tot cazul ofera mult dar si cere pe masura.
  3. Mi-am dus Hayabusa la service pt revizia de 1000 km. Oamenii au incercat sa-mi regleze suruburile cu o cheie care nu se potrivea si cu un ciocan. Asta se intampla in vechea locatie de la Titulescu. Din cauza asta am considerat ca e mai sigur sa fac reviziile in strainatate. Pretul mediu al unei revizii este de 230 EUR fara piese (bujii, placute etc). Serviciiile sunt impecabile - sfaturi, documentatii, teste suplimentare etc. Daca ne gandim la volumele de vanzari si la varietatea de modele este absolut normal ca mecanicii de la noi sa nu aiba experienta. Relatia cu Suzuki nu este foarte apropiata din aceleasi motive. Sa speram ca mecanicii au multa vointa si dorinta de a face bine pentru lucrari de calitate.
×
×
  • Creează nouă...