Sari la conținut

capitanu

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Yamaha R1
  • Numar Moto
    ascuns
  • Club
    Fara

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa, BMW F650 GS

capitanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. capitanu

    Accident in Covasna

    Si totusi in Bucuresti nu facem nimic? Nu se poate asa ceva...
  2. capitanu

    Accident in Covasna

    Toate discutiile sunt inutile daca nu facem ceva. Cei care pot sa se duca sa puna lumanari - sa o faca - multa stima pentru ei. Ceilalti sa incercam sa organizam adunari, in Bucuresti si in celelalte orase mari in semn de protest pentru lentoarea cu care se misca autoritatile in acest caz si pentru a oferi un sprijin macar la nivel moral rudelor victimelor. Acestia (victimile) au fost si sunt colegii nostri, pe care ii salutam cand ne intalneam cu ei pe strada chiar daca nu ii cunosteam. Imparteam/impartim cu ei aceiasi pasiune - una destul de periculoasa dupa cum se vede - din diverse motive, legate de infrastructura, nesimtire, mentalitate dar cel mai important , zic eu legata de ignoranta. Eu daca as fi la spital, in locul baiatului injunghiat, m-as bucura nespus sa vad cum prietenii mei, cunoscuti si necunonoscuti, se aduna in toate orasele mari din tara sa protesteze pentru cele intamplate. As simti acel sprijin moral de care ai nevoie intr-o astfel de situatie pentru a trece mai usor peste cele intamplate. Despre sotia sau rudele prietenului nostru decedat - nu mai zic. Asadar, cine stie cum se organizeaza un mars/protest? Ma refer aici la autorizatii, politie, presa etc Am putea pana la urma sa facem si ceva spontan - in lipsa unui organizator.
  3. Salut, Nu ai masa pe radiator.Verifica firul de masa care vine legat pe radiator. Cel mai simplu ca sa verifici daca e de acolo este sa tragi un fir de la borna (-) de la baterie direct pana pe corpul senzorului de T°. Daca atunci iti indica temperatura ia-o pe traseu si vezi unde este masa intrerupta. Inainte sa incepi sa speli motoreta te-ai plimbat cu ea? Discul fata era cumva fierbinte? Daca da, nasol, tre sa schimbi discul; Daca nu, verifica saibele de la disc sa nu fie blocate (wave).
  4. O baterie cu tensiunea sub 12 V este de mult decedata. Problema a pornit de la faptul ca ai lasat bateria pe mobra toata iarna. Bateria in timp se descarca, scade densitatea elecrolitului si astfel acesta ingheata. Cand ingheata, se sparg placile si scutura tot plumbul de pe ele. Astfel o baterie noua, lasata descarcata o singura noapte de iarna afara ( la T° cu -) se distruge. Nu lasati niciodata o baterie pe mobra in timpul iernii. Aceasta se pastreaza intotdeauna la temperaturi pozitive iar inainte de a o pune pe motor este necesara o incarcare. Tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit trebuie sa fie de 12,8 V - pt o baterie in mintile ei. Tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit (la 5000 de ture) trebuie sa fie de 14,4 - 15 V. Schimba repede bateria si nu mai merge cu ea asa ca e posibil sa termini si releul de incarcare sau CDI-ul. Cand o schimbi nu uita sa dai cu putina vaselina la borne si neparat sa strangi bornele bine.
  5. Un releu consuma 0,25A, deci 3,5w. Ce varsta are bateria? Daca are mai mult de 2 ani schimba bateria.
  6. Pune un multimetru pe bornele bateriei si masoara tensiunea cu motorul oprit si cu motorul pornit. In functie de ce tensiuni gasesti - vine si raspunsul. PS : Bateria ai lasat-o pe motor toata iarna?
×
×
  • Creează nouă...