mariusdej
Membru-
Număr conținut
18 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cluj-Napoca
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
Honda NTV
mariusdej's Achievements
Newbie (1/14)
-
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Vlad, mi-ai dat o idee sa desfac vechiul CDI sa cad ce e acolo, am sa il desfac zilele astea. Am pus un CDI pentru motoare in 4 timpu, care merge de la 80 pana la 150 cm3. Mototul merge bine, suna ok, am facut si vreo 2 ture, pare totul in regula. -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Salut baieti, Am schimbat CDI-ul, iar acum totul este in regula, a pornit. Dilema mea ramane cauza pentru care s-a ars CDI-ul din nimic. Am oprit-o acum 3 ani si acum nu a mai pornit. -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
N-ul la bord e aprins, o sa verific contactul ala de la cric sa vad ce face si cum -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Din pacate schema color nu am gasit, am tot dat zoom pana am vazut ce scrie pe fiecare cablu. O sa mai verific inca odata firul ala verde-alb. La picior, da, cric era mai corect daca ziceam. Revin cu amanunte cand mai am -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Va salut din nou, in weekend am verificat motocicleta, daca e sa trag o concluzie, ar fi CDI-ul, dar vreau sa va intreb si pe voi. Schema electrica la motor e putin diferita de cea indicata de vlad58, o sa o atasez. In urma verificarilor am ajuns la urmatoarele rezultate: 1. Firul negru-rosu care merge de la alternator la CDI, pe el am tensiune de 58 VCA 2. Firul albasteu-galben, pe care ar trebui sa vina impulsurile, am tensiune de 1 VCA, nu am avut osciloscop sa vad cum fluctueaza, dar am gasit acolo 1 v 3. Firul negru-alb care este conectat la contact si la switch-ul din dreapta, daca contactul nu e pus sau switch-ul nu e in pozitia run, este pus la masa, daca contactul este pus si switch-ul este in pozitia run nu are continuitate cu masa 4. Firul galben-negru, care merge de la CDI la bobinele de inductie nu este intrerupt si nu este nici in scurt circuit 5. Firul verde, care merge la masa, nu este intrerupt si nu are nici scurt-circuit 6. Firul verde-alb care este de la senzorul de la picior nu este in scurt si nici intrerupt Pareri? Multumesc. » Post actualizat in 11 Apr 2017 16:34 Schema electrica 5beb5cf3b0a164e8ffff80d6ffffe415.pdf -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
da, tot 12 V -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Oare sa fie CDI-ul? Multumesc, -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Salut, Am cumparat o bujie noua si am incercat sa ii dau curent bobinei de inductie direct de pe baterie (nu de pe una de masina, de pe una de motocicleta, de 5 Ah). Nu am obtinut nici o scanteie la bujie, numai la bornele bateriei, in schimb bobina s-a incalzit destul de tare. Sa cred ca bobina de inductie este dusa? Multumesc. Marius » Post actualizat in 04 Apr 2017 17:45 asa i-am dat curent motoretei sa incerc sa o pornesc, ca la orice vehicul cu bateria moarta -
de ce se ard bobineLE de inductie ?honda 125 rebel
topic a răspuns lui mariusdej în emsterul Service si intretinere curenta
Salut baieti, Am si eu o Honda rebel de 125. Acum vreo 2 ani am lasat-o in garaj pentru ca mi-am luat un motor mai mare. Azi am vrut sa o pornesc, bateria era moarta, i-am dat curent de la masina, dar nu a vrut sa porneasca deloc. Am verificat si nici una din bujii nu da scanteie. Am masurat ambele bobine: Bobina 1 - primar 0.7 ohm, secundar 8.22 kohm. Bobina 2 - primar 0.5 ohm, secundar 15.92 kohm. Din experienta voastra, sunt duse bobinele? Ar mai putea fi si alte defectiuni? Multumesc, Marius -
Salut bagaboamfa, Daca iti ramane toba stock si vrei sa o vinzi si desigur daca ceri pe ea un pret rezonabil as fi interesat de de ea. Merci, Marius
-
pe motorcycledb am gasit ca are 57 CP. Probabil ca cei de la RAR pentru omologare au doar varianta de 20 kW. Oricum din cate am observat eu piesele sunt aceleasi, doar limitatoarele din carburator difera » Post actualizat in 25 Aug 2014 20:37 Recomandati-mi va rog ce dicuri de frana sa imi cumpar, placute de frana si discuri de ambreiaj (sau placi, nu stiu daca sunt aceeasi chestie)
-
la mine scrie 25 kW, asta din cauza ca candva, demult, avea limitatoare. Fara limitatoare are ceva de genul 54 sau 57 CP
-
Buna, Cine are un tub de acceleratie, al meu s-a rupt si nu prea gasesc? Multumesc! Marius Am rezolvat... Daca are cineva nevoie de piese de NTV eu am gasit la un tip in Ungaria. Este chiar serios tipul, daca vreti datele lui de contact PM. Din experienta care o aveti voi, ambreiajul meu prinde foarte sus si nu prea reusesc sa il reglez din cablu. Care credeti ca ar fi problema, discurile, arcurile sau trebuie inlocuit intreg chitul de ambreiaj???