Sari la conținut

@di

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

@di's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Exemplele date de tine (pegaso, f650, tenere) sunt adventure tourers dar mie mi-ar trebui un dual sport (dr650se, xr650l) fiindca sunt mai usoare, ieftine si economice, factori foarte importanti pentru mers preponderent in oras. Prefer manevrabilitatea si capacitatile mai bune in 'offroad' ale unui dual sport decat confortul mai mare al unui adv tourer fiindca am sa depasesc 100km/h foarte rar si calatoriile nu o sa depaseasca o ora in principiu. Ce m-ar ajuta cel mai mult ar fi parerea cuiva care foloseste o astfel de motocicleta in conditii similare si imi poate confirma ca e suficient de confortabila SI pentru 2 persoane cand e cazul. Oricum, multumesc pentru feedback!
  2. @ Scarto Sunt de acord ca in orice exista un minim si un maxim si poate gasesc casca la 200lei dar si 200E si in functie de cati bani dispun si cat tin la viata mea, ajung la un compromis. Dar ai mare dreptate si la partea cu 'crapatul' ! @ Geo_ZGA Foarte buna varianta SH. Ceva in stare buna si la un pret aproape de ce imi permit cred ca se poate. Avand in vedere cerintele mele, un motor de 200-250 ar face fata bine? M-as gandi la cv de 400 sau mai mult dar cred ca e mai bn sa iau una mai mica si mai noua decat una puternica dar mai folosita.
  3. Un punct de vedere bun, jupanu77! Insa in situatia mea, poate pot gasi ceva cu mai putina putere dar in stare buna. Ma gandesc ca un motor in jur de 350cmc de prin 98 in stare buna s-ar incadra pana in 1000E, dar mi-ar prinde bine parerea celor care au ceva asemanator si stiu cum se comporta respectivul motor in conditiile spuse de mine (in principiu ''offroad de oras'' -cu 140kg in 50% din timp- si cateva plimbari pe dealuri in weekend). Am retinut partea cu echipamentul si cred ca ma mai pot 'intinde' de vreo 200E pt el, ca sa pot lua un motor de 1000E.
  4. Salutare! Ma gandesc foarte serios sa imi iau un motor insa deocamdata nici nu am inceput scoala pt A (detin B de 4 ani). Am nevoie de niste sfaturi si as ramane indatorat celor care isi fac timp sa ma ajute! Nu prea stiu cu ce sa incep fiindca sunt atatea variabile si necunoscute pt mn incat nu e foarte usor sa ajung la o concluzie, dar am sa incerc sa fac asta cu ajutorul vostru. Prima intrebare ar fi daca pot intra in lumea motoarelor cu un buget de MAXIM 1500E ? (scolarizare+motor+accesorii+taxe&impozite) Eu stiu (din ce am citit) ca scolarizarea+taxele motocicletei ar fi in jur de 1500lei. Deci as mai avea vreo 4000 pt motor si accesorii (este adevarat, sunt macar pe aproape de realitate?). Stiu ca sumele astea variaza in functie de ce motor aleg insa avand in vedere ca sunt incepator, nu am un buget mare si nu am tendinte sinucigase, singurele mele pretentii ridicate ar fi la nivel de fiabilitate. Am cunostinte slabe de mecanica auto si nu vrea sa ma jetmaneasca lumea prin service-uri si pt asta sunt dispus sa invat cateva notiuni de baza dar nu vreau sa intru in detalii ca s-ar putea ca ma ratacesc pe acolo ). Dar ca sa aveti idee despre ce vorbesc si sa puteti aproxima niste cheltuieli totale (max 1500E), CEL MAI PUTERNIC motor pe care il am in vedere ar fi DR650SE de la suzuki sau ceva asemanator. Acum ca am ajuns la 'obiectu muncii', am cea mai mare nevoie de indrumare: Motivele pt care vreau motor: PRACTIC si ECONOMIC (+putina recreatie) Scopul si modul utilizarii: 10% autostrada (daca merge bine cu 100km/h si fortat atinge 120 e perfect iar distanta parcursa cu un plin sa fie in jur de 250km) 20-30% offroad de relaxare, cel mult mediu(garda la sol mare de 25cm+/- ) 60-70% oras inghesuit, cu drumuri de 'cacao', cu masini cat vezi cu ochii, locuri de parcare pe una din benzi ca special amenajate mai rar pe la romania si ocazional soferi si participanti la trafic batuti in cap (tre sa fie manevrabila, relativ mica -partea cu relativ o explic mai jos- usoara, puternica in viteze mici spre medii si cu un consum decent) Am 1.80m si 80kg dar de multe ori nu am sa fiu doar eu pe motor si o greutate max admisa de 150kg ar fi ok si la asta ma refer mai sus cu 'tre sa fie relativ mica': confort si rezistenta decenta pt 2 persoane. Aici intra in discutie si puterea motorului. M-as limita la un 125 cmc daca as merge numai singur dar sunt aproape sigur ca nu ar fi suficient de puternic si fasnet pt sprinturi de oras si nici pt un offroad mic cu 150kg pe sa. Avand in vedere toate criteriile de mai sus, am ajuns la concluzia ca un DUAL SPORT ar fi bun pt mine (asta dupa ce am visat un pic la niste adventurers ca bmw f650gs si ktm 690 adv R ) ). Aici va rog sa interveniti voi si sa imi dati niste sfaturi. Vorbind doar de DS de la suzuki, as alege 650 pt confort si putere (desi e cam greu), dar tinand cont de buget e posibil sa fie mai bun un 200 mai nou (sau 350, 400...). Nu sunt fixat pe suzuki si nici macar pe dual sport insa astea mi se pare mie ca indeplinesc cerintele mele(fiabilitate si preturi acceptabile cu performante decente). Dar 'MI SE PARE' e foarte concludent in contextul in care nu am nici macar carnet pe A si am mers pe doua roti doar pe bicicleta si o data pe un scuter. Prin urmare, orice sugestie care se apropie de ce vreau va fi luata in calcul. Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...