Sari la conținut

geo999

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    fz6 fazer
  • Numar Moto
    rosu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    fz6 fazer

geo999's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut TNG, nu vreau sa verific eu injectia in fata blocului folosind doar niste chei si un multimetru , imi dau seama ca nu se poate. daca poti sa imi recomanzi un service unde se pricep ( si nu plec cu ea mai rau decat o duc ) as fi recunoscator, eventual ce alte verificari ar trebui sa fac. nu mi-am prous sa suflu in furtune cu senzorul conectat ( ce rost are sa sufli in senzor ) , nici nu cred ca ai cum la cat de bine indesate sunt furtunele in motor, ma gandeam sa le scot si sa le verific separat. da ma gandeam si eu ca e posibil sa fie o corectie facuta de ECU in functie de temperatura, ( analog cu soc-ul de la masinile vechi ) doar ca ma gandeam ca e posibil si ca temperatura sa afecteze si caracteristica de raspuns a senzorului de presiune / presupus cu probleme. thx
  2. Salut, m-am gandit si eu ca ar putea fi senzorul de presiune. are totusi 7 ani si ma gandesc ca in anii astia e posibil sa se fi degrat si sa nu mai masoare ca unul nou. am observat ca atunci cand e ceva mai racoare afara motorul se aude un pic altfel, mai rotund si un pic mai turat la relanti, parca trage si mai bine. cu prima ocazie o sa verific galeria de admisie si o sa suflu si furtunele de la senzorul de presiune. senzorii astia ( presiune si temperatura ) stiti pe unde se gasesc ? o sa verific si injectia dar o las ca ultima varianta.
  3. Salut, am un FZ6 din 2007 la care am observat ceva ciudat una din tevile de evacuare e colorata altfel fata de celelalte 4 ( 2 poze atasate ) ce cred e ca tevile astea se decoloreaza de la temperatura, dar de ce doar una din ele si nu toate 4 ? alta patanie a fost cand stand la un semafor la relanti mi s-a oprit motorul si am vazut becul de avarie rosu apris cu codul de eroare 14 afisat pe display. nu am avut timp sa inteleg ce se intampla ( nu puteam sa tin coloana de masini pana ma dumiream eu ) si l-am pornit. a pornit fara probleme desi becul rosu a ramas aprins, noroc ca mai aveam 500m pana acasa. dupa ce am ajuns acasa l-am oprit din cheie iar la urmatoarea pornire becul de avarie a ramas stins. am cautat prin manualul de service si am gasit ce inseamna "error code 14" "Air intake duct error - diag mode 03" symptom: Faulty intake air pressure sensor pipe system - detected hose - clogged hose cauza: - Intake air pressure sensor hose is detached, clogged, kinked, or pinched. de curiozitate l-am desfacut poate vad ceva ciudat la el, dar senzorul de presuine e conectat, furtunele care fac legatura intre camerele de admisie si senzor nu sunt rupte sau desfacute ... de atunci am mai facut decava sute de km fara sa mai dau de error code 14. ceva idei ? thx, George
×
×
  • Creează nouă...