Sari la conținut

Robert Dinu

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda CB 500
  • Numar Moto
    B44DNU

Robert Dinu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Am reusit in cele din urma sa vulcanizez roata fata. Dupa ca am demontat-o am facut si scurta inspectie la rulmenti si totul parea ok, vaselina inca avea culoarea initiala desi nu a a umblat de foarte mult timp cineva pe acolo. Pasii sunt simpli: - desfacut piulita din axul manei drepte (dupa ce am stabilizat motorul cu roata fata suspendata) - slabit surubul din capatul furcii de pe mana stanga - scos cablul de la vitezometru desfacand singurul surub pe care il are - scos axul rotii prin partea cu mana stanga a furcii - scos roata si avut grija la distantieri dupa care i-am scos si am dus roata la vulcanizare ( Str. Reinvierii 1-3 sector 2 Bucuresti - foarte ok oamenii) - nu a fost nevoie sa scot etrierul la demontare La montare am urmat pasii in sens invers insa, m-am chinuit un pic sa asez discul de frana in etrier intre placute. Am observat ca etrierul nu e prins de furca prin suruburi si doar are doua bolturi de ghidaj, iar pe furca sunt niste lacase cu garnituri.. El se echilibreaza singur in discul de frana ??!!?! (sper sa nu fi interpretat gresit mecanismul sau sa fi pierdut eu pe drum anumite componente )) Asfalt uscat tuturor!
  2. Multumesc napoleon si Adrian B1 pentru sfaturi; candva saptamana asta ma apuc de ea, oricum mare dezamagire in week end cand imi planificasem o plimbarica de relaxare. Am si eu manual, dar este printat ...la a treia mana cred, pt. ca nu se mai intelege nimic. Am sa ma uit atent daca trebuie sa scot etrierul sau nu. Sincer nu prea m-am bagat eu la mecanica moto dar acum este necesar pt. ca platforma pana la service ma costa mult mai mult decat problema in sine...sper.... Asfalt uscat tuturor si am sa revin cu detalii dupa rezolvare.
  3. Salut, Ma poate ajuta cineva cu informatii/sfaturi despre demontare roata fata la cb? Dupa o pauza de cateva saptamani am gasit-o desumflata in garaj si cred ca de la caldura s-a desprins si anvelopa de janta. Multumesc.
  4. Salut, Eu am dus CB-ul la Kaore pe Sos. Viitorului. Am comunicat foarte bine cu ei. Lasam motoreta in cursul saptamanii si o luam vinerea sau sambata (nu am nevoie in cursul saptamanii).
  5. Salut RD 02 ALX, Cam cati kilometri avea motoreta cu acest cablu?
  6. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora.
  7. Salutare, Sunt in al doilea an cu CB-ul meu de 500 din 1999 si astazi dupa o plimbare Bucuresti - DN3 - Lehliu si inapoi pe A2 unde am alergat-o putin, am vazut ca se desface un surub de pe maneta de ambreiaj (atasez poze). Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca cel mai probabil avea o piulita sub maneta. Vreau sa ii intreb pe cei care au mai lucrat la un CB care ar fi rolul acelui surub? Daca pun o piulita clasica si o strang normal, se rezolva problema sau avea si altceva pe acolo care sa impiedice desurubarea de la vibratii? Sincer sa fiu nu am simtit vreo diferenta la maneta de ambreiaj, doar atunci cand era mult desurubat avea o miscare atipica si pe alta axa fata de normal. Multumesc.
  8. Felicitari arata foarte bine! Sincer sa fiu nu prea am vazut multe CB-uri cu modificari. Am CB-ul din '99 si parca e old school acel stop. Eu am tot cautat sa modific ceva prin spate, eventual led sau ceva sa se potriveasca dar, nimic. Nici n-as vrea sa stric tot spatele. Are cineva idei, a facut cineva astfel de modificari?
  9. Am vazut tarziu postarile voastre.. Si eu am facut un tur de aprox 60 km la iesire spre Calarasi DN3 - Lehliu. Drumul intre 12:00 si 16:00 a fost super liber si vreme placuta. Daca mai sunt amatori pentru week-end-urile viitoare poate ne strangem, dar ar trebui sa discutam cu o zi inainte.. Seara buna!
  10. Uleiul este la nivel si pare a fi curat. Bataia asta a fost doar la prima pornire de primavara. De atunci totul este ok.
  11. Eu am CB500 din '99 cu vreo 34000 acum (cel putin pe bord) luata in primavara anului trecut si vechiul posesor ii schimbase deja kit-ul de lant. Dupa semnalmente (discuri frana, anvelope si aspect) isi cam arata anii dar si eu cred ca totusi un lant nu tine 300k. Totusi motorul merge impecabil confirmat si de mecanicul meu ceea ce ma face sa cred ca sunt foarte fiabile. As avea o intrebare. Cand am pornit-o prima data anul acesta primele 5-10 secunde avea o bataie puternica in motor si fiind asezata pe cricul mare se propaga in podeaua de beton atat de tare ca si cum auzeai un picamar. Dupa acele 5-10 secunde si-a luat sunetul normal si de atunci se aude normal. Am citit ca poate inca nu era ungere in pistoane fiind in garaj peste iarna dar oare treaba aia a daunat motorului sau pe termen lung afecteaza la ceva? Multumesc. P.S. Ca sa o pornesc am pus bateria pe un incarcator de 50 lei 12V 0.6A luat de pe net si bateria invarte fara nicio problema. Am o baterie Rombat 12V 8Ah cam in al treilea an.
  12. Multumesc! De treaba cu socul am uitat complet (Rookie mistake); acum imi pare rau ca poate era suficient curent cat sa porneasca.. si scapam de incarcatul bateriei. Si la a mea a fost nevoie mai mereu de soc (la rece) atat vara cat si iarna. Il trageam la cam 80% si la cateva momente dupa mornire dupa ce isi lua mersul, reduceam treptat pana la minim. Totusi ma gandesc ca inainte de pornire sa trag un pic de acceleratie..vechea vorba la dacii..."da-i cateva pedale sa traga benzina in carburator"... Nu stiu daca este acelasi sistem si aici.
  13. Salutare dragi posesori de CB! De cateva zile tot incerc sa lamuresc cateva aspecte despre prima pornire in primavara asta si nu am reusit sa trag o concluzie. CB-ul meu de 500 din 1999 (al doilea an la mine) a stat in garaj. Bateria Rombat 12V/8ah/120 A(EN) care nu necesita intretinere si veche de aproximativ 2 ani a fost montata tot timpul. Peste iarna am mai invartit eu de roti in principal de roata spate pt ca asa am inteles ca este bine dar nu am mai pornit-o de prin noiembrie. Astazi, mai mult din curiozitate, am dat o cheie si bineinteles ca dupa 2 secunde in care invartea motorul, murea bateria. Pentru ca a venit momentul sa o scot la drum as vrea cateva sfaturi: 1. Stiti ceva de bateriile astea fara intretinere? E ok sa o incarc cumva? Eu am un redresor pt. auto pe care scrie clar ca nu se foloseste pt. bateriile care nu necesita intretinere deci clar trebuie ceva special. 2. Ar fi ok sa trag putin clapeta de acceleratie inainte sa dau la cheie (~sa traga benzina gandesc eu)? Ce trebuie sa fac cand o pornesc? 3. Cam ce consumabile sa mai schimb? am facut revizie prin iunie anul trecut si prin august am sincronizat si carburatoarele) Multumesc.
  14. Ai si niste poze? Este inca intreaga? Sau te-ai apucat sa o desfaci?
  15. Salutare tuturor, Din primavara sunt posesor de CB500 din 1999; am facut o revizie, am schimbat anvelopele, recent am schimbat ceva pe la frana spate care pierdea presiune in pedala si am sincronizat carburatoarele. Cam atat sezonul asta. As fi vrut ca pana in primavara sa caut sa ii aduc mici imbunatatiri; far model mai nou, stop si semnalizatoare noi, ceva cu led daca exista, chiar si ceasurile schimbate. Exista astfel de imbunatariri in magazin? Sa caut piese care sa se potriveasca de la alte modele? Care ar fi cele mai acceptabile variante? Poate ma ajuta cineva cu niste sfaturi... Multumesc. Atasez si niste poze.
×
×
  • Creează nouă...