Salut,
Multumesc pentru raspunsurile detaliate!
Intr-adevar, nu cred ca e o problema de givraj, fiind foarte cald afara, problema mea aparand in ultimele 2 saptamani, cand cred ca temperatura nu a fost mai mica de 20 de grade.
Mai degraba as explica comportamentul motocicletei prin ce zice userul "ahilepeleianul". Asta pare sa se intample, debitul de benzina care ajunge in carburatoare sa nu fie suficient in timpul mersului constant (implicit si al consumului constant).
Am intrebat de robinet din aceleasi considerente. Astept raspuns de la un coleg de pe forum, sa vad daca are unul disponibil.
Vreau sa il schimb pe cel pe care il am acum deoarece s-a umblat vizibil in el. Trebuie macar sa il servisez (am comandat deja kitul).
La fel, se vede ca s-a umblat si la sita din rezervor, pare sa fie lipita cu o pasta alba care arata ca un silicon. Totusi, ultima data cand am verificat-o nu parea sa fi infundata. Posibil insa ca acea pasta alba sa genereze impuritati care sa infunde vreun element de pe circuitul de benzina.
Carburatoarele au fost refacute recent, acum aproximativ 1000 de km. Cel putin asta zice fostul proprietar (neamt)
Astept in continuare pareri si sugestii. Merci