Sari la conținut

drkstr

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Hornet 2007
  • Numar Moto
    XX-XX-XXX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR600RR, BMW F560, Honda Deauville, Yamaha XJ6 Diversion

Vizitatori Recenți Profil

186 citiri profil

drkstr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. drkstr

    Yamaha Xj

    decat sa raspunzi asa mai bine te abtineai si lasai pe altul. cand am ajutat si eu pe altii cu manuale pe topicul de hornet, i-am ajutat ca am vrut, fara alte comentarii inutile. nu te obligase nimeni sa raspunzi
  2. drkstr

    Yamaha Xj

    Salutare, Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea?
  3. 1. Anul trecut am avut ghinionul sa fac pana la motocicleta mea de atunci, un CBR600RR. Am mers cu snur vreo 3-4000 fara nici o problema si bag mana in foc ca mai mergea inca pe atat daca nu aveam "norocul" sa imi faca o idioata "cadou" o dauna totala. Din ce am vazut eu snurul astupa foarte bine gaura si se toceste, astfel incat ca ajungi sa nu iti mai dai seama unde a fost gaura. Si ca bonus, se rezolva ieftin si rapid. 2. Un amic de-al meu a mers cu XT-ul lui vreo 12 000 km (da, am pus corect zerourile) cu snur in ambele pneuri, fara nici o problema. In fine, asta e experienta mea de pana acum.
  4. E metalica si am inteles ca a costat destul de mult. Asta e motivul pentru care nu renunta la ea inca. Problema e ca nu a venit cu "mufa" potrivita ca sa o poata conecta la pompa/rezervor (nu stiu exact unde se conecteaza). » Post actualizat in 25 Jun 2015 12:26 Mersi. Il voi trimite la voi.
  5. Salut! Am un amic care are nevoie sa sertizeze o conducta de frana si nu a gasit pe nimeni care sa poata sa faca asta sau sa fie dispus sa faca asta. Ma poate indruma cineva? Mersi
  6. In fine, eu imi amintesc foarte bine episodul (apropo, sper ca s-a vindecat frumos si repede taietura din palma cu cheia de filtru; parca ma durea pe mine cand ma uitam) si nu, nu confund, dar nu asta conteaza. Ideea e ca ma revolta anumite lucruri pe care le vad aici. Am spus ce am avut de spus si am si incetat sa iau parte la discutie. La multi clienti multumiti si la multe mobre vindecate ! Numai bine.
  7. Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute. Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa nepotrivita. Numai bine!
  8. Am zis de manual din cauza ca acolo gasesti ce tensiune trebuie sa ai pe el cand motorul e idle (ralanti). Probabil a fost pus in pozitia gresita si cand accelerezi nu isi face cursa completa, pana la capat, insa daca nu e defect asta s-ar traduce automat si printr-o turatie anormala cand motorul e idle si prin accelerare greoaie si tremur la plecarea de pe loc.
  9. Uita-te pe la pagina 620. Am avut si eu o problema asemanatoare, doar ca nu era asa grav; la mine avea doar o ezitare. Nici la a mea nu a gasit nimeni o solutie, insa o data cu venirea caldurii au disparut simptomele. TPS-ul e putin cam scump si nu are rost sa il schimbi pana nu verifici tensiunea de pe el, chestie care se face foarte usor. Ultimele operatiuni pe care le-am facut la viespea mea au fost sa pun in rezervor aditiv pentru curatat injectoarele si sa curat filtrul de la intrarea in pompa de benzina, insa nu sunt convins ca asta a dus la disparitia comportamentului ciudat. Iti urez succes si fa rost de un service manual pentru anul de fabricatie al viespii tale. Gasesti linkurile de download postate de mine cateva pagini mai in spate. (Am vazut tarziu ca a ta e carburatie)
  10. Ca sa nu il suparam pe colegul, scurt si la obiect: pune cu incredere. E ok. Si ai grija sa il schimbi peste 5000 km.
  11. Lant intins inegal, adica doar pe anumite portiuni. Il slabesti astfel incat cand ajunge pe portiunea pe care acum ai tensionare maxima sa fie acceptabil de intins si il schimbi cat de curand.. Sau cel putin asta cred eu ca e, din umila mea experienta. P.S.: in caz ca asta e si vei schimba lantul, banuiesc ca oricum vei cumpara intreg kit-ul, deci pinionul de atac nu va mai reprezenta motiv de ingrijorare
  12. Uita-te la pagina 622. Am postat eu acolo linkurile
  13. Incearca sa il iei pe cel pentru 07-10 de aici: http://we.tl/dnw97YDq0C Il uploadasem pentru un amic si mai e valabil linkul. Sper sa mearga. Momentan cu atat te pot ajuta. Voi incerca sa le descarc si pe celelalte si sa le pun undeva.
  14. No problem! SI eu l-am cautat de mi-au sarit capacele. Ma bucur ca acum nu mai e o problema sa il gasim....cel putin nu pentru cei care vor sta sa citeasca paginile de aici. La cat mai putine reparatii si cat mai multe plimbari!
×
×
  • Creează nouă...