Jump to content

Radovan_eu

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Radovan_eu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Skype
    0741240067

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Honda Deauville
  • Numar Moto
    IS90DHA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 si IJ 350

Recent Profile Visitors

196 profile views
  1. Am schimbat releul cu unul din China si am legat voltmetrul din nou direct pe baterie dar printr-un releu, releul este alimentat din + (trece prin contact) ce alimenta inainte voltmetrul si care, intradevar, pierdea cam 0.7v fata de masurarea facuta in paralel pe baterie cu consumatori porniti. Acum voltmetrul arata exact ca masurarea directa pe baterie cu un ampermetru. La relantiu fara consumatori, acum am 14,8v iar cu toti consumatorii am 14.5v, chiar si cu faza lunga aprinsa din buton. Cu faza scurta aprinsa si releul vechi, cand dadeam flash cu faza lunga, scadea la 11.5v, (voltmeru legat la firul ce pierdea v) cu noul releu, (legat la baterie) scade la 13.5v dar daca aprind normal faza lunga, ramane la 14.5v dupa cum spuneam mai sus. John 17, in ceea ce priveste afirmatia ta cu ajutorul, nu ma regasesc si nu prea-ti inteleg nemultumirea. Multumesc pentru sfaturi. Azi am schimbat si kytul de reparatie al pompei de benzina, platina era foarte uzata si deformata.
  2. Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului. Am desfacut cam tot ce am gasit mufe cu siguranta si fara, am verificat mufa releului de incarcare, nu am gasit nimic in neregula. Mai am o mica intrerupere a unui cilindru in momentul in care reduc din viteza, turatie, rar mi se opreste motorul cand reduc foarre mult la gropi, cale ferata, etc
  3. Nu am masurat pe intrare. Am montat un voltmetru permanent. In relantiu, fara consumatori, incarca cam 14.5v, cu pozitie aprinsa 13.5v iar cu farul aprins, scade la 11.5v. Becul de far este normal, am incercat si alt bec dar este la fel. In turatie cu toti consumatorii, nu trece de 13.5v.
  4. Din pacate, am 11.5v cu farul aprins. Astept un releu din China sa vad daca se schimba problema. Pana sa inceapa sezonul, am mai schimbat placute frana fata, spate, bujii, reparat un filet la un port etrier fata, montat parbriz touring, inlocuit rulmenti jug, montat claxoane tip goarna, inlocuit oringuri termostat, set anvelope Micheline Road 5.
  5. Multumesc, am rezolvat cu ceva timp in urma. Voiam codul pentru a cauta rulmenti SKF dar dupa ce am gasit codul, nu stiam dimensiunile simeringurilor, protectiilor de cauciuc asa ca am cumparat setul All Balls.
  6. Imi poate spune cineva cu exactitate codul rulmentilor la Honda Deauville 650? Ce producatori de rulmenti folositi?
  7. Am ,,adidasi" Bontimes marimea 41 cu talpic 27 si Ghete iarna Bontimes 42 cu talpic de 27.5 cm pe care le iau ca reper.
  8. Mai sunt aceate cizme? Ce marime are talpicul din interior?
  9. Mi-am cumparat un parbriz original si un AGV K5S din Anglia.
  10. Intre timp am cumparat dupa cum spuneam mai sus, casca iar acum cateva zile, parbrizul ptr motor. Atasez dimensiunile de care am nevoie. Multumesc.
  11. Anunt valabil. Intre timp am comandat si astept din Anglia un AGV K5 Huricane. Sarbatori fericite!
×
×
  • Create New...