Sari la conținut

Radovan_eu

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Skype
    0741240067

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Honda Deauville
  • Numar Moto
    IS90DHA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 si IJ 350

Vizitatori Recenți Profil

678 citiri profil

Radovan_eu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am schimbat releul cu unul din China si am legat voltmetrul din nou direct pe baterie dar printr-un releu, releul este alimentat din + (trece prin contact) ce alimenta inainte voltmetrul si care, intradevar, pierdea cam 0.7v fata de masurarea facuta in paralel pe baterie cu consumatori porniti. Acum voltmetrul arata exact ca masurarea directa pe baterie cu un ampermetru. La relantiu fara consumatori, acum am 14,8v iar cu toti consumatorii am 14.5v, chiar si cu faza lunga aprinsa din buton. Cu faza scurta aprinsa si releul vechi, cand dadeam flash cu faza lunga, scadea la 11.5v, (voltmeru legat la firul ce pierdea v) cu noul releu, (legat la baterie) scade la 13.5v dar daca aprind normal faza lunga, ramane la 14.5v dupa cum spuneam mai sus. John 17, in ceea ce priveste afirmatia ta cu ajutorul, nu ma regasesc si nu prea-ti inteleg nemultumirea. Multumesc pentru sfaturi. Azi am schimbat si kytul de reparatie al pompei de benzina, platina era foarte uzata si deformata.
  2. Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului. Am desfacut cam tot ce am gasit mufe cu siguranta si fara, am verificat mufa releului de incarcare, nu am gasit nimic in neregula. Mai am o mica intrerupere a unui cilindru in momentul in care reduc din viteza, turatie, rar mi se opreste motorul cand reduc foarre mult la gropi, cale ferata, etc
  3. Nu am masurat pe intrare. Am montat un voltmetru permanent. In relantiu, fara consumatori, incarca cam 14.5v, cu pozitie aprinsa 13.5v iar cu farul aprins, scade la 11.5v. Becul de far este normal, am incercat si alt bec dar este la fel. In turatie cu toti consumatorii, nu trece de 13.5v.
  4. Din pacate, am 11.5v cu farul aprins. Astept un releu din China sa vad daca se schimba problema. Pana sa inceapa sezonul, am mai schimbat placute frana fata, spate, bujii, reparat un filet la un port etrier fata, montat parbriz touring, inlocuit rulmenti jug, montat claxoane tip goarna, inlocuit oringuri termostat, set anvelope Micheline Road 5.
  5. Multumesc, am rezolvat cu ceva timp in urma. Voiam codul pentru a cauta rulmenti SKF dar dupa ce am gasit codul, nu stiam dimensiunile simeringurilor, protectiilor de cauciuc asa ca am cumparat setul All Balls.
  6. Imi poate spune cineva cu exactitate codul rulmentilor la Honda Deauville 650? Ce producatori de rulmenti folositi?
  7. Mi-am cumparat un parbriz original si un AGV K5S din Anglia.
  8. Ma gandeam sa cumpar un Scorpion exo 2000 dar am vazut discutii cum ca difera marimile la Scorpion fata de alti producatori. Eu am 57cm la cap, echivalentul marimii M. Ce marime mi-ar trebui la Scorpion?
  9. Ce casca folosesti, este zgomotoasa la drum?
  10. Buna ziua. Vreau sa-mi montez o priza si un voltmetru pe motor si am descoperit aceste fire din poza. La ce folosesc? A doaua intrebare ar fi legata de unde as putea sa ma leg cu firele in asa fel incat sa am curent dupa contact. Multumesc.
  11. Emircea, multumesc ptr raspuns. Motorul este al nasului meu, a desfacut mai multe componwnte si nu mai stie de unde este piesa respectiva. (Nu saiba) Dupa forma am banuit ca este de la maner acceleratie dar nu i-am gasit pozitia corecta.
  12. Buna seara. Stiti de unde este aceasta piesa? Transalp 1998. Multumesc.
  13. Multumesc pentru sfaturi si aprecieri.
  14. Vechile motorete, 1997 Jawa si 2002 Ijul.
×
×
  • Creează nouă...