Sari la conținut

dig_sf

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Honda Transalp 700

Vizitatori Recenți Profil

219 citiri profil

dig_sf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Cizmele moto sunt pe lista, se iau zilele viitoare (sper). Ma indoiesc drastic ca lasarea un pic din suspensie ar afecta ATAT de tare ciclistica, insa nu am avut niciodata un motor la care sa ma pot "juca" cu suspensia, de aici si intrebarea mea catre transalpisti mai cu experienta. Eu m-as descurca si cu inaltimea pe care o are acum, insa e usor incomod la semafoare si cand incerc sa imping motorul in spate cand stau pe el (nu sunt chiar balerin pe el, insa ma imping cu varfurile cand incerc sa dau cu spatele). Deci, cine mai poate impartasi din experienta?
  2. Salut baieti, Sunt proaspat detinator de un TA-700 2009, am avut un 600 acum niste ani in urma, si dupa lungi cautari se pare ca tot la TA am ajuns :). Intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine: E unnn pic inalt pentru mine si as vrea sa il cobor 1 cm, poate 2 daca am cum. Tipul de la care l-am luat a zis ca se poate cobori din suspensie, eu stiu ca nu e cea mai buna idee sa fac asta. Aveti vreun sfat cu privire la asta? Ce pot face? E ok sa il cobor din arc, sa ii caut sa mica (desi am inteles ca mi-ar cam rupe fundu)? Multumiri anticipate!
  3. Merci, Stiam de site, dar uitasem care este adresa. O sa arunc un ochi
  4. Asa zic si eu, ca degeaba masor pixeli pe ecran. Sa speram ca sare vreun coleg binevoitor p'aici
  5. Sa-l stapanesti sanatos! M-am uitat si eu dupa ele, sunt motoare bune din ce am citit, dar sunt prea joase pentru ce mi-as dori eu. Gasisem si un XJ600 in stare foarte buna care m-a pus pe ganduri, dar mi-am dat seama ca daca vreau sa ma duc in Magura, spre exemplu, cu fata dupa mine in spate, cu ala n-am ce face pe acolo. Asa am ajuns inapoi la TA-uri/GS-uri si acum... Strom-uri. Strom-ul e singurul cu care nu am mers in realitate si vreau sa vad unul pe viu ca sa imi dau seama cam ce si cum.
  6. Bine ca esti tu inalt , e frumoasa vremea acolo sus? Stiu ca nu trebuie sa stau cu ambele talpi, e ok. Am mers cu ceva caprite. Problema nu e neaparat sa ating pamantul cu ambele picioare cu toata talpa, vreau doar sa nu fiu balerina pe poante in momentele cand trebuie sa pun ambele picioare jos - gen impins motorul in spate. Faceam acum niste cercetare si se pare ca exista si o sa mai joasa in caz ca e nevoie de ea, desi unii se plang ca daca folosesti saua joasa sunt multe turbulente de pe oglinzi.
  7. Asa am crezut si despre Pegaso care pe foaie e mai jos decat TA-ul PD06. Cand am dat sa ma urc pe el, mi s-a pus carcel la soldu' drept :D, capra mare. Tind sa cred ca ar trebui sa fie ok, dar parca m-as urca pe unul intai ca sa-mi fac o idee. Mai ales ca toate Vstromurile pe care le vad la vanzare acum sunt prin tara. De curiozitate, cu ce te-ai ales in loc de strom?
  8. Salutare baieti, De vreo 2 saptamani sunt in cautare de un motor. Exista cineva pe aici care are un Vstrom prin Bucuresti? As vrea sa vad daca ar fi ok pentru inaltimea mea Sunt oarecum scund pentru ce imi doresc eu ca Adventure/tourer, am 1.74 si vro' 74 kg. Am avut un TA PD-06, care imi pica manusa, dar s-a dat, era batranica. Caut acum ceva similar, dar un pic mai in mintile ei. Am testat ieri un Aprilia Pegaso 650, e cam mare de mine, cum de altfel cred ca ar fi si TA-urile mai noi.
  9. Hey, merci de propunere. Par sa fie cam aceeasi dimensiune, din ce imi dau seama de prin search-uri difera un pic latimea (250-ul e cu vreo 5-7cm mai ingust), lungimea e cam aceeasi, inaltimea similara, diferenta mare e in greutate (130 dry vs 277). Daca tine vremea cu noi si ar fi in regula cu tine, as putea sa iti fac o vizita duminica?
  10. Merci de raspuns. Hmm Nu ma asteptam la asta, o sa-mi fac o idee mai buna cand vad unul "live" . Eu am 1.74 cu vro' 74kg, sotia are 1.60. Stiu ca e destul de mare Burg-ul, dar nu m-as fi asteptat sa fie incomod pentru pasager. Trebuie testat, ca altfel e "deal-breaker". Cum te descurci cu el in trafic? Se poate face "lane-splitting" cu el? Poti sa te strecori printre masini la semafoare?
  11. Salutari baieti, Vreau sa intru si eu in grupul de posesori de Burgman dar nu am nici cea mai vaga idee dupa ce sa ma uit cand cumpar unul. Sunt un fost posesor de Transalp al carui sotie s-a cam saturat de zgomot si lipsa de confort. Se va merge in mare parte in Bucuresti cu el, dar cate un ocazional drum de mare/munte cu el nu este exclus. Ma uit dupa un Burgman 650 preferabil dupa 2012. Cam la ce sa ma uit cand cumpar unul SH si cam care este situatia service-urilor si costurilor prin Bucuresti? Merci!
×
×
  • Creează nouă...