Jump to content

Pandy

Super Membru
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Pandy

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    XL650V, Elyseo 125
  • Numar Moto
    B21PDY, B211PDY

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XL650V 2005, Elyseo 125
  • Interests
    Fotografia, ciclismul, motociclismul.

Recent Profile Visitors

713 profile views
  1. Hai ca mi-a ajuns si al doilea colet din China. Culmea, un manual service care era din UK a fost pierdut. Astept de 3 saptamani si nimic.
  2. Vand Apple Watch S3, GPS, 38mm, space grey, black sport band. Ceasul este sigilat, a fost primit la o campanie si nu am ce face cu el avand android si nedorind sa dau mii de lei pe un telefon compatibil... Pret: 1000 lei Locatie: Bucuresti Contact: mesaj privat
  3. Cine ajunge pe acolo sa intrebe care e realitatea. Mai am un colet din China care nu ajunge, am fost la posta locala si mi-a transmis diriginta ca sunt multe colete ajunse, se afla in vama, dar se trimit inapoi din cauza Coronavirusului. Idioata ideea, sincer, daca e ceva se contamineaza totul din materialul exterior.
  4. Vand lotul celor 6 telefoane din titlu. Toate sunt functionale, nu prezinta probleme. Nu am incarcatorul Sony-ului pentru a-l fi pozat deschis. Pachetul contine: - 2*Nokia 1208. Stare 9/10 si 8/10. Baterii originale. - Nokia 1680c-2. Stare 9/10. Baterie originala. - Nokia 7310c. Stare 7/10. Baterie originala. - Nokia 5230. Stare 9/10. Baterie originala. - Sony Ericsson v630i. Stare 7/10. Baterie originala. Nu posed incarcator. - 2* incarcatoare. - adaptor Sony pentru casti. In poza sunt 5 pentru ca unul a fost adaugat ulterior. Pret: 200 lei Contact: mesaj privat. Locatie: Bucuresti. Important: se vand doar toate, nu dau pe bucati.
  5. Nu prea e relevanta comparatia fata cu spate. Acolo ai tractiunea, nu se compara uzura tractiunii cu cea a franarii. Este normal sa se uzeze mai rapid spatele, chiar daca nu era China.
  6. Partea Albaneza: https://www.google.com/maps/d/edit?hl=en&mid=1RCKCYIYj6iDrm6I2rKaYZma0RAGeQxdC&ll=40.60423824842714%2C20.188994999999977&z=8 https://www.google.com/maps/d/edit?hl=en&mid=1SYheHzL8SIxlu_TvVMM2fbDW5Jzy8Av6&ll=41.93512832046308%2C19.908337129177653&z=8 Revenirea a fost directa precum ziceam si in poveste. O linie aproape dreapta Albania, Macedonia, Bulgaria, Bucuresti.
  7. Vanduta, multumesc.
  8. Frumos video, mi-a placut sa vad detaliile de aproaoe, parca as fi fost acolo. Multumesc!
  9. Poate are farul automat. Ca si ala mananca cand pui contactul.
  10. Drumul continua, iar primii kilometri albanezi ne surprind placut. Vom descoperi ca tot ce se aude despre ei este fals. O propaganda negativa doar ca sa elimine turismul. Gjirokastra Ne-a parut foarte rau ca drumul pana in localitatea aceasta celebra din Albania l-am facut pe intuneric si doar lumina Lunii ne arata ce vai si ce munti avem in stanga. Primul contact cu albanezii a fost un reper. Am avut parte de o cazare de exceptie, de mancare foarte buna la preturi mici (lucruri pe care nu le vom mai avea). Cetatea muzeu este reprezentativa pentru acest loc, un loc ce trebuie vazut daca se ajunge. Structurata pe o suprafata enorma si in varful dealului avand posibilitati de atac pe toate partile. Tot aici este depus si un avion american, depinde pe cine asculti, cucerit sau lasat intentionat. Un teatru de vara cu belvedere. Totul se cam invarte in jurul bisericii cu turn, doar ca nu se poate vizita. Erau multe locuri si ascunzatori in cetatea asta, iti cam piezi orele daca stai sa vezi totul. Urmatorul punct de pe harta obiectivelor. Blue Eye. Este un izvor care are apa de un turcuoaz rar intalnit. Nu mai vazusem o astfel de culoare apei unui rau, din cate am inteles aceasta este din pricina calcarului din apa. Imediat dupa ce ajungem la coasta ramanem placut surprinzi de dezvoltarea de care au parte si de faptul ca in septembrie mai poti face baie in zona asta. Saranda. Toata coasta este impresionanta, mereu gasesti o localitate cu iesire la mare si in care iti poti pierde orele. Drumul este minunat, nu doar un drum de coasta, dar un drum care oscileaza la nivelul marii si catre inaltimi de peste 1000 metri la doar cativa kilometri de apa. Nu avem multe opriri pe drumul de coasta, doar pentru multe poze, o scurta masa, si, candva, o cazare. Stabilim ca vom avea cazarea la mare, chiar intr-un camping. Se lasa seara, deja ne gandeam sa ne cazam, gasim un camping, merg sa intreb, ma intreaba cati suntem, motoare, etc. 20 euro la casuta. Nu specifica nimic daca e de persoana, eu am tras concluzia ca e de amandoi (in conditiile in care Albania nu are preturi mari la cazare, iar in extrasezon cu atat mai mult). Cert este ca atunci cand am platit, dupa ce despachetasem si ne facusem confortabili, am platit 40 euro. O prima teapa, colegul nu stie de chestia asta. Dar nici nu m-am mai certat sau sa plecam. Aia a fost. Am plecat sa facem o baie in amurgul ce se lasa. Ca in fiecare zi, plecam cat de cat devreme ca sa avem timp de vizitat pe langa distanta pe care o avem de facut. Aici suntem la un muzeu mausoleu al celui mai celebru personaj istoric al lor. Skenderbeu Bucurestiul se afla si el pe panoul distantelor. Interesant muzeul, prezinta cateva chestii legate de istoria lor acest personaj fiind cel mai celebru din istoria lor. Replica a coifului si a sabiei pe care acest mare luptator le-a folosit in lupta. Cum arata harta pe vremea lui. Ca idee ce oras este prezent in Romania. Foarte frumos satucul vechi de la poalele fostei cetati, actual muzeu. Un bazar vechi care ne trimite cu gandul la turci. Finalizam ziua in Shkoder. La cativa zeci de kilometri de Shkoder se afla un parc natural, Theth, este complet diferit de ce am vazut pana acum. Fiecare loc in care putem opri ne ofera momente de tinut minte. Parca te afli in Italia, mult promovata Elvetie sau atele., Dar le gasesti si aproape, uneori chiar si in Romania. Drumul este minunat, o singura banda, masini putine, segmente foarte lungi de offroad. Ca sa ajungem la micuta localitate avem o portiune de 15 km de offroad, iar la intoarcere, daca o luam prin alta parte, 40 km offroad. Dorinta era sa parcurgem un traseu de 8 ore prin acest munti, sa tranzitam aceasta parte. Problema este ca cele 8 ore sunt pe sens, prin urmare ar fi trebuit sa ramanem peste noapte in oraselul de la capatul drumului. Practic din cauza piciorului meu am renuntat la idee si doar ne-am bucurat de peisaj. Theth, Shkodër, Albania. Povestea merge inainte pentru cativa kilometri, cand colegul trage o cazatura urata lovind cu cutia peretele situat aproape de drum iar el ajungand putin intr-o rapa. Rezolvam cu ajutorul a 2 turisti ridicarea motorului, iar pauza este foarte buna pentru a merge la o cascada aflata la 20 minute de mers pe jos. Ma schimb si merg singur, socul colegului fiind necesar pentru a ramane acolo. Totul a fost bine, nu au fost probleme majore care sa ne impiedice sa mergem mai departe. Mi-a placut atat de mult zona incat probabil voi reveni pentru a completa cu traseul montan. Canionul acesta este cel in care trebuia sa ajunga motorul colegului daca nu se oprea devreme. Concluzia este ca dupa acea cazatura alegem sa ne intoarcem pe acelasi drum, faptul ca aveam mai putin km de offroad decid asta. Vremea a fost minunata. Am avut parte doar de zile exceptionale in ciuda perioadei petrecute. Mesi Bridge, Shkoder. Imi aminteste de celebrul pod daramat in razboi la Mostar. Shkoder este un oras maricel, un punct de atractie turistica si datorita muntilor, celebrelor vai ale lor, dar si datorita marelui lac ce il impart cu Muntenegru. Cetatea orasului nu spune multe, doar niste ziduri aflate intr-o stare precara, fara multe informatii. Dar aici gasim si o scara in spirala pe care coboram si descoperim niste incaperi din etajele inferioare. Desi in planul initial era sa nu ajungem in TIrana, pana la urma ajungem pentru dorinta colegului, si daca tot ajungem, sa bifam si ceva. Alegem un buncar care este deschis publicului si amenajat exceptional. Este vorba de primul si cel care fusese cel mai mare buncar al Tiranei. Dictatorul albanez avea o problema cu asta. O teama permanenta. Bunk'art 1. Camera dictatorului. Singura camera care avea folia aceea de sticla pe pereti. Mi-a placut enorm felul cum masca a captat acea culoare de rugina a dulapului pe care se afla. Culoare lungi, camere in anumite parti ale culoarului. Evident, dupa ierarhie. Uniforma nazista. Filtrele de aer (in cazul unui atac chimic) Atac care este, cumva, reprodus intr-o camera. Gaz sarin. La ce ma refeream cu obsesia pentru bucare? A creat peste 170.000 buncare. De ce este mare? Are propria sala de cinema. Suntem deja pe drumul de intoarcere, drum care ne poarta catre Bulgaria. Pana acolo mai vizitam o pestera in care vom descoperi diverse formatiuni, nevertebrate ale pesterii. Black Cave. Mai tarziu voi atasa si pozele din interiorul pesterii. Pe partea cealalta a canionului exista un fel de apeduct, acel mic drum este plin cu apa si pare ca se duce undeva. Dupa aceasta pestera mergem aproape de granita bulgara. Voiam sa ajungem pana in Bansko, dar iar ne prinde seara si nu vrem sa ne petrecem drumul pe nevazute. Prima zi uratica, dar tot e impresionanta. Ajungem in Bansko pe soare, dar vremea se strica repede cu altitudinea. Voiam sa mergem la Vihren, dar nu am avut parte de peisaj. Doar nori si ceata. Pana la urma ajungem la cabanuta de la care se pleaca pentru a doilea varf ca inaltime din Bulgaria, dar, nu putem vedea ceva. Vihren. Ultima noapte de cazare o avem la poalele pasului Shipka. Localitatea simpla, totusi gasim un magazin de unde sa ne aprovizionam si sa calculam pasii ultimei zile. Pasi care ne duc in canionum Emen de langa Veliko. Un canion pe care il aveam de mult timp pe lista. Tot aici nimerim si intr-o pestera care era plina de lilieci. Emen Canyon si Waterfalls Ecotrail Fostul drum care era putin ciudat, pe partea vaii si din lemne. Nu degeaba a fost inchis. Probabil cativa au luat-o pe langa. Desi parte o cascaduta mica si amarata, are undeva la 20 metri. Avem imensele blocuri de piertre cazute din tavan care schimba contextul. Am prins si cativa oameni de care m-am folosit pentru a putea arata dimensiunea. Traseul si animalele pesterilor vor urma.
  11. Am luat din China niste piese de metal, mari, grele, 25 kg si 700$, au venit prin curier, dar tot am platit taxe vamale.
  12. Vei plati. Vor desface coletul cu tine de fata, intreaba de factura. Daca nu e, cel mai bine e sa ai dovada platii ca sa te taxeze dupa pretul acela si nu dupa estimarile lor. Bineinteles ca exista metode de pacalit, dar nu le zic.
  13. Bocancii din imagine au fost luati pentru a fi folositi iarna, dar nu au vazut decat 2 iesiri, la mine, in 4 ani. Practic imi sunt prea ficsi, nu imi lasa piciorul sa se umfle. Desi au piele pe interior, dupa ce m-am ales cu bataturi, am decis sa renunt la a incerca sa ii fac pentru mine. Firma: Tecnica Marime: 44.5. Talpic: 28.5 cm. Material: piele suede (exterior) piele si textil (interior) Talpa: Vibram, rigida. Posibilitate atasare coltari automati. Greutate: 1200g, bucata. Pret: 200 lei Contact: aici sau mesaj privat. Locatie: Bucuresti
×
×
  • Create New...