Jump to content

Pandy

Super Membru
  • Posts

    684
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    XL650V, Burgman 250
  • Numar Moto
    B21PDY, B121PDY

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XL650V 2005, Burgman 250 ‘99
  • Interests
    Fotografia, ciclismul, motociclismul.

Recent Profile Visitors

1,609 profile views

Pandy's Achievements

  1. Legat de discutia cu sensul de rotatie, si cei de la Michelin au implementat chestia cu sensul V-ului invers fata de normal pentru rotile fata, cel putin la scutere. Cea de jos este roata spate care poate fi folosita atat pentru fata cat si pentru spate, evident V inversandu-se. Nu am reusit sa aflu mai multe detalii de ce, singura explicatie rezonabila pe care am gasit-o ar fi ca atunci cand esti inclinat, V sa nu mai directioneze apa catre exterior (putand duce la acvaplanare, deci alunecare si lowside) in schimb sa directioneze catre interior, chiar daca forta centrifuga ar incerca sa arunce invers.
  2. Din pacate este vorba de deces. Barbat, 48 ani, a patrus pe contrasens unde a intalnit masina. IMG_6895.MOV
  3. Baza nu am gasit, m-am uitat si din punct de vedere al consumabilelor, nu este. Schimbi cu totul. 2, da, la lipit ma gandeam, dar as vrea si ceva extra protectie pentru ca nu am mare incredere in adezivi si daca se desprinde e pa. Nu pot pune un strat prea gros intre placa si unitate pentru ca ar indeparta unitatea si risti ca pinii sa nu mai faca contact perfect sau sa intre apa in zona pinilor. Pe de alta parte ea chiar trebuie sa stea presata bine…
  4. Nici nu poate fi vorba de abuzat. In cei 3 ani de cand il am l-am dat jos de maxim 10 ori. Nu aveam o problema in a-l incarca stand pe casca, obisnuit fiind de la 5-ul pe care il aveam si pe care inca il am pe casca prietenei. Practic se casase plasticul, la o dorinta de a face un update si dandu-l jos a crapat.
  5. Are cineva vreo solutie la ruperile clipsurilor de la Sena? IMG_6845.MOV
  6. Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. IMG_6803.MOV
  7. FullSizeRender.MOV Eram sub pod cand s-a intamplat, bine ca nu a ajuns sarit de pe pod, precum telefonul.
  8. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-un-motociclist-plonjeaza-curajos-evitand-un-accident-ce-ii-putea-fi-fatal-1939161 Invatati cum sa nu mai blocati fata… Dar el e vazut ca mare salvator.
  9. Convietuitori de suferinta (in ceea ce priveste consumul de ulei) de la ce nivel al consumului ar trebui sa incep sa ma gandesc daca merita investit in motor sau nu? E vorba de varianta de 250.
  10. Pornhub 4k liked this post. 28 cores si 144 gb DDR. Nu m-am gandit vreodata ca au ajuns la asemenea configuratii. Chiar si asa, sigur Chrome ii pune capac. :)). Spor la vanzare!
  11. Nici cu SMH10 nu mi-e rusine deloc…dupa 2 ani vopseaua cauciucata incepe sa se stearga, difuzorul drepata baraie si, colac peste pupaza, clema rapida s-a rupt. Nici 10 folosiri nu are acea clema.
  12. Pe 01.11 am cerut restituirea banilor pe ce mai ramasese din asigurarea avuta la City. In aceeasi zi am primit mail de confirmare a primirii solicitarii. Pe 24.11 am facut cererea catre FGA. Pe 20.04 am primit banii. Nu merita sa risti, tu vrei sa mai tragi de faptul ca ai platit o polita mai ieftina fata de cele care sunt acum, dar riscul pe care ti-l asumi te poate costa mai mult decat vei plati in plus la asigurare.
  13. Eu ma gandesc si la alta inventie care cred ca ar fi putut salva situatia. CBS-ul. (Combinated Braking System) Nu am ABS nici la motor si nici la scuter, dar scuterul este dotat cu CBS. Cu acea functie depinzi obiceiul de a frana mai intai cu combinata si, daca este necesar, suplimentezi si cu frana fata. Practic oricat de tare trag de maneta aceea nu ajungi sa blochezi fata. Sanatate si recuperare usoara!
×
×
  • Create New...