Jump to content

Pandy

Super Membru
  • Posts

    693
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    XL650V, Burgman 250
  • Numar Moto
    B21PDY, B121PDY

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XL650V 2005, Burgman 250 ‘99
  • Interests
    Fotografia, ciclismul, motociclismul.

Recent Profile Visitors

1,721 profile views

Pandy's Achievements

  1. Nu m-am gandit deloc la acele obiecte decorative/impiedicat de a urca masina pe trotuar, cat de periculose pot fi. Sa vedeti tepustile din sectorul 4…
  2. Te-ai gandit sa incerci sa bagi un aditiv pentru benzina? Macar de data asta, in caz ca o fi tras ceva in carburator sau ca e benzina proasta. Sa o mai trezesti nitel.
  3. Eu am avut o problema oarecum similara, oprit in mers, dar dadea semne ca si cum nu ar mai fi benzina in rezervor. Parea ca se ineaca pana cand a murit si de acolo nu a mai vrut. Am mers pe firul logic (benzina fiind) si am zis ca e pompa. Verificari si toate cele. Pana la urma un papuc era desprins de la bobina. Rezolvat si la 3 saptamani distanta aceleasi simptome. Celalalt papuc se simtea neglijat si a zis ca vrea atentia cuvenita. In alta ordine de idei, daca esti din Bucuresti ne putem vedea ca sa testezi cu un alt comutator kill-switch ca sa elimini ideea asta.
  4. Verifica bobina. Verifica pompa de benzina. Sa nu fie vreun papuc desprins.
  5. Vanduta. Multumesc pentru gazduire!
  6. Varianta folosita a fost surub cu piulita si etansarea locului prin intermediul siliconului de la pistol.
  7. Casca Scorpion EXO 1000 air marimea S, DOM Design Stare foarte buna, viziera fara probleme, pinlock, ochelari retractabili, pernute de aer pentru fixare mai precisa, ventilatii multiple. Prindere DoubleD Purtata de pasagera in cateva iesiri 2020-2022. Vine impreuna cu husa textila din imagini Contact: aici sau mesaj privat Pret: 400 lei Locatie: Bucuresti
  8. Legat de discutia cu sensul de rotatie, si cei de la Michelin au implementat chestia cu sensul V-ului invers fata de normal pentru rotile fata, cel putin la scutere. Cea de jos este roata spate care poate fi folosita atat pentru fata cat si pentru spate, evident V inversandu-se. Nu am reusit sa aflu mai multe detalii de ce, singura explicatie rezonabila pe care am gasit-o ar fi ca atunci cand esti inclinat, V sa nu mai directioneze apa catre exterior (putand duce la acvaplanare, deci alunecare si lowside) in schimb sa directioneze catre interior, chiar daca forta centrifuga ar incerca sa arunce invers.
  9. Din pacate este vorba de deces. Barbat, 48 ani, a patrus pe contrasens unde a intalnit masina. IMG_6895.MOV
  10. Baza nu am gasit, m-am uitat si din punct de vedere al consumabilelor, nu este. Schimbi cu totul. 2, da, la lipit ma gandeam, dar as vrea si ceva extra protectie pentru ca nu am mare incredere in adezivi si daca se desprinde e pa. Nu pot pune un strat prea gros intre placa si unitate pentru ca ar indeparta unitatea si risti ca pinii sa nu mai faca contact perfect sau sa intre apa in zona pinilor. Pe de alta parte ea chiar trebuie sa stea presata bine…
  11. Nici nu poate fi vorba de abuzat. In cei 3 ani de cand il am l-am dat jos de maxim 10 ori. Nu aveam o problema in a-l incarca stand pe casca, obisnuit fiind de la 5-ul pe care il aveam si pe care inca il am pe casca prietenei. Practic se casase plasticul, la o dorinta de a face un update si dandu-l jos a crapat.
  12. Are cineva vreo solutie la ruperile clipsurilor de la Sena? IMG_6845.MOV
×
×
  • Create New...