Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Emotion

Membru
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About Emotion

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBF500 / Honda vt600
  1. Merci mult. Nu expira nici un itp dacă nu înmatriculezi în 90 zile. Legile legate de suspendarea înmatriculării sunt legate de trecerea celor 90 zile de la scoaterea proprietarului din CI de la fiscal sau 30 zile de la expirarea itp-ului. Se aplica doar dacă ești oprit în trafic și penalizarea e aceiași ca în cazul în care conduci o mașină neinmatriculata (fără numere)... 2900 lei și certificat reținut. Nelămurirea mea era strict legata de schimbarea buletinului. Mulțumesc mult.
  2. Salut baieti. Anul trecut in iunie am achizitionat o motocicleta pe care am inscris-o doar la primarie (fiscal) si urmeaza sa merg sa o inmatriculez in zilele urmatoare. Precizez ca mi-am schimbat buletinul si acum seria si numarul de pe el nu mai coincid cu cele de pe contractele de vanzare cumparare. Voi intampina probleme cu inmatriculatul ? S-a intalnit careva dintre voi cu aceasta problema?. Voi reveni cu update din caz ca ajung la DPRCIV ... dar ca idee.
  3. @superbec Apreciez sarcasmul ... prefer sa le iau din state deoarece respectivul site ofera kitul complet de trecere de la airboxul si evacuarea originala la velocity stacks si evacuare goala, inclusiv dopuri si "mini" filtre pentru fiecare conducta de vacuum precum si suruburi si garnituri pentru tot ce trebuie si un video de howto foarte detaliat. Cine a eliminat airboxul de pe shadow stie despre ce este vorba.
  4. Multumesc pentru raspunsuri. Jagi , pachetul sa zicem ca ar fi ceva gen 20*20*10 si nu ar avea mai mult de jumatate de kg
  5. Salut baieti! Vreau sa comand cateva piese din Statele Unite si as avea ceva nelamuriri in legatura cu transport si taxe. Pe scurt: vreau sa iau pentru un vt600 un filtru de aer tip velocity stack impreuna cu kitul de reglat carburatorul (jiglere , garnituri , membrana , etc) si alte mici accesorii. Comanda totala insumeaza 330 dolari la care se adauga 70 dolari transportul (asta mentioneaza siteul respectiv). Cum decurge comanda ? Achit tot ce se cere pe site si imi ajung produsele acasa sau nu e atat de simplu ?
  6. pretul tobelor din poza este undeva la 350 euro ... ar trebui sa mai dau vreo 50 euro transport deci 400 euro ... daca le scot la cel mult jumate din pretul acesta e convenabil
  7. Motocicleta are tobele originale taiate ... pur si simplu au ramas doar tevile de legatura ... inca de cand am luato. Vreau sa schimb pe plan estetic .
  8. eu sunt din iasi ... nu stiu cat de bine ne-am descurca doar cu masuratori ... ar fi vorba si de unghiuri la prinderile in moto si etc ... doar daca este cineva din baia mare care detine o honda shadow si ma poate ajuta ... contra cost bineinteles ... sau poate vrea si el
  9. Salut, as vrea sa realizez pentru un Honda Shadow vt600 un set de tobe ca in imaginile atasate. Cunoasteti pe cineva care le-ar putea realiza ? Mentionez ca tobele sunt goale, fara nici un subansamblu ... sunt doar doua tevi cu prinderile pe motor, atata tot
  10. salut, ce ulei recomandati pentru vt600 '96 cu 49000 km ? ... eneos 15/50 ultra enduro e alegerea deocamdata .... proprietarul anterior a pus 20/50 bel ray mineral ... dar mi se pare o mizerie
  11. Merci mult baieti ... o sa merg pe ce da manualul, full sintetic ... antigel o sa iau ce zice Method. Nu o sa imi bat capul cu spalatul sa nu stric ceva.
  12. Nu prea m-am împăcat deloc bine cu Mortul... În cbf era gălăgios ca naiba și cutia schimba de parca aveam pietre în ea... Vâscozitatea era mai importanta de știut... Cartea da 10/40.... Mulți "mecanici" zic ca e motor în v și sa pun minim 15/50... Dar nu vad de ce atât timp cât motorul are compresia în tolerantele date de producător și nu papa ulei sau ceva
  13. Salut, ma pregătesc sa plec în concediu și a-și curata puțin motorul după ce a stat vreo 3 ani degeaba... Motorul în cauza este un vt600 shadow, an '96. La Cbf am folosit Eneos și am fost foarte mulțumit, deci a-și merge în continuare pe el. Ce vâscozitate sa aleg? Mineral, semisintetic sau full sintetic?. La fel cu antigelul... Totodată ma interesează și cum pot scăpa de lichidele vechi în cât mai mare proporție... Nu știu ce ulei a pus fostul proprietar dar după doar 2000 km mi se pare o mizerie... Antigelul nu mai zic. As vrea sa îl spăl cât mai bine. Motocicleta are 49,000 km reali, conform carte service.
  14. Salut, ce ulei din aceasta gama recomandati pentru un shadow 600 din '96 (49000 km) ... pt cbf am luat 15-50 si am fost extrem de multumit ... a venit timpul sa iau si la noua jucarie.
×
×
  • Create New...