Sari la conținut

Emotion

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBF500 / Honda vt600

Vizitatori Recenți Profil

640 citiri profil

Emotion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Merci mult. Nu expira nici un itp dacă nu înmatriculezi în 90 zile. Legile legate de suspendarea înmatriculării sunt legate de trecerea celor 90 zile de la scoaterea proprietarului din CI de la fiscal sau 30 zile de la expirarea itp-ului. Se aplica doar dacă ești oprit în trafic și penalizarea e aceiași ca în cazul în care conduci o mașină neinmatriculata (fără numere)... 2900 lei și certificat reținut. Nelămurirea mea era strict legata de schimbarea buletinului. Mulțumesc mult.
  2. Salut baieti. Anul trecut in iunie am achizitionat o motocicleta pe care am inscris-o doar la primarie (fiscal) si urmeaza sa merg sa o inmatriculez in zilele urmatoare. Precizez ca mi-am schimbat buletinul si acum seria si numarul de pe el nu mai coincid cu cele de pe contractele de vanzare cumparare. Voi intampina probleme cu inmatriculatul ? S-a intalnit careva dintre voi cu aceasta problema?. Voi reveni cu update din caz ca ajung la DPRCIV ... dar ca idee.
  3. salut, ce ulei recomandati pentru vt600 '96 cu 49000 km ? ... eneos 15/50 ultra enduro e alegerea deocamdata .... proprietarul anterior a pus 20/50 bel ray mineral ... dar mi se pare o mizerie
  4. Merci mult baieti ... o sa merg pe ce da manualul, full sintetic ... antigel o sa iau ce zice Method. Nu o sa imi bat capul cu spalatul sa nu stric ceva.
  5. Nu prea m-am împăcat deloc bine cu Mortul... În cbf era gălăgios ca naiba și cutia schimba de parca aveam pietre în ea... Vâscozitatea era mai importanta de știut... Cartea da 10/40.... Mulți "mecanici" zic ca e motor în v și sa pun minim 15/50... Dar nu vad de ce atât timp cât motorul are compresia în tolerantele date de producător și nu papa ulei sau ceva
  6. Salut, ma pregătesc sa plec în concediu și a-și curata puțin motorul după ce a stat vreo 3 ani degeaba... Motorul în cauza este un vt600 shadow, an '96. La Cbf am folosit Eneos și am fost foarte mulțumit, deci a-și merge în continuare pe el. Ce vâscozitate sa aleg? Mineral, semisintetic sau full sintetic?. La fel cu antigelul... Totodată ma interesează și cum pot scăpa de lichidele vechi în cât mai mare proporție... Nu știu ce ulei a pus fostul proprietar dar după doar 2000 km mi se pare o mizerie... Antigelul nu mai zic. As vrea sa îl spăl cât mai bine. Motocicleta are 49,000 km reali, conform carte service.
  7. S-a rezolvat problema. Am cumpărat manometru sa scap de paranoia ca ar fi bulit motorul. Compresia e buna 13.5 fata 13,2 spate... Ceva mai mare la rece decât specifica manualul. Am dat jos carburatorul, singurul care l-am găsit contrar a ce zic unii l-am făcut bucăți/spalat/suflat, la fel și filtru aer cu tot circuitul lui și problema s-a rezolvat. Știu ca în manual zice ca ar fi doua carburatoare dar unul nu îl găsesc nici măcar în coburi... La fel cum gugleu zice ca vt600 din 96 ar avea 4 viteze dar de vreo 3-4 ori am reușit sa dau și a 5a... Dacă tot suntem aici, ceva soluții în caz de pana la gumele cu camera? Ma pregătesc sa plec în concediu. Pe tubeless am reușit sa culeg un cui în primii 50km de concediu . S-a rezolvat cu șnur fără bătaie de cap. La spițate ce opțiuni ar fi??
  8. consumul nu l-am facut sa stiu daca ia mai mult decat normal .... motorul nu merge rotund deloc ... trage doar cand are el chef ... pe acceleratie se simte cand aprinde si cilindru fata, in rest abia depasesc un 70km/h si cuplul cam lipseste ... motorul vibreaza, are momente cand o ia razna din punctul asta de vedere. Mici rateuri pe toba la cilindru fata la fiecare 3-4 secunde si miros puternic de benzina
  9. Motorul are 49 000 km ... a venit cu carte service si fiecare factura itp / revizii in care se precizeaza numarul de km la acel moment deci tin sa cred ca sunt cat se poate de reali ... » Post actualizat in 04 Jul 2018 19:18 daca ar fi compresia slaba nu ar avea si alte simptome ? ... fum ? benzina in ulei ? bujii afumate ?
  10. Salut. Acum vin din garaj ... am schimbat bujiile ... toate au scanteie ... se observa o usoara imbunatatire ... in sensul ca rateurile apar mai des si cilindru in ture pare sa arda ... la relanti e problema ... daca o pornesc la relanti si nu o turez deloc cilindru fata ramane rece ... bujiile vechi erau curate, nu erau umede si aveau scanteie puternica. Uleiul nu miroase a benzina si nici nu e subtiat sau schimbat la culoare (are 1000 km) .... tobele sunt uscate ... fum nu scoate ... Se pare ca problema este doar la relanti si la turatie mica. Motorul are un singur carburator si din ce am gasit eu un singur surub pentru amestec. Luni merg sa verific carburatorul si sper sa reusesc sa fac si un test de compresie. Azi cand am luat bujiile la service mi-au zis ca ele sunt cu siguranta - nu era asta cauza. La 2 cilindri cu un singur carburator exista reglaje pe fiecare cilindru in parte ? Revin cu detalii daca ii dau de capat.
  11. Asta ma așteptăm și eu... Sa facă ca naiba când scot fisele la un cilindru... Le-am scos pe amândouă și am făcut o plimbări a fără curent pe cilindru 1... Nici cea mai mica diferența... Îmi făceam eu griji ca e leneșă... Dar am zis ca deh... Cruiser... Mai greu, mai puturos fata de ce am avut... Totuși ma miram unde e cuplul ala de v2 când eu abia plecam la semafor odată cu mașinile...
  12. Salut baieti, Sunt proaspat posesor a unei Honda Shadow 600 din 1996. O am de doua saptamani dar abia in dimineata asta cand am atins cilindri sa vad daca s-a incalzit motorul am observat ca cilindrul fata se incalzeste mult mai lent decat cel spate. Am scos fisele de la bujiile cilindrului fata (2 la numar) si motocicleta merge la fel ca inainte deci am ajuns la concluzia ca in cilindrul 1 nu exista aprindere ... scanteie am pe ambele fise (nu am scos inca bujiile), nu scoate fum de nici o culoare dar cu toate ca nu aprinde undeva la 4-5 secunde apar rateuri in toba cilindrului respectiv. Sa fie bujiile (amandoua in acelasi timp?) ? . E prima oara cand calaresc un v2 si spre rusinea mea nu mi-am dat seama in cei 1200 km facuti in astea 2 saptamani. Si ps. De ce sunt 2 bujii pe fiecare cilindru ? stie cineva sa imi explice rolul lor? Ce verificari ar fi bine sa fac in continuare ? compresie ? distributie? ... motorul nu scoate fum, nu papa ulei, nu bate nimic prin el ... miroase a benzina nearsa si apar rateurile ... ceea ce e normal dat fiind faptul ca nu aprinde
  13. Si acum urmeaza intrebarea tampita ... am vazut ceva electromotoare dar nu si de moto ... bendixul se retrage dupa ce motorul porneste si se invarte mai repede decat electromotorul ? ... exista acea spirala care prevede aceste lucru ? ... sau am fost atat de nesimtit incat am ars electromotorul ? ... nu am incercat sa o pornesc dar ...
  14. chiar daca s-a ars ... faza lunga trebuia sa mearga ... am verificat si sigurantele (le-am schimbat intre ele cele de semnale cu cele de far) ... nu e de acolo ... butonul de start nu are treaba cu farul ... faza scurta se aprindea cand puneam contactul ... sau te referi la butonul de la demaror care stiu ca dezactiveaza farul cand e actionat » Post actualizat in 19 Mar 2017 18:44 S-a rezolvat ... butonul de start era blocat undeva la jumate ... Multumesc TNG ... mi-am amintit ca uneori revenea grelut inapoi dar nu mi-a venit in cap sa il verific. Noroc de mecanicul nostru. Daca e sa ne vedem vreodata ai cate o bere pentru toate problemele rezolvate. Si uite ca lucrurile simple sunt cele care ne dau batai de cap.
×
×
  • Creează nouă...