Sari la conținut

DaRock

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

DaRock's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu iti trebuiesc scule speciale. Referitor la carene, eu am varianta N fara carene.
  2. ha ha, sa stii ca asta vroiam sa iti raspund prima data dar nu eram sigur daca asta vrei sa afli Le-am montat singurel, mi-a luat 15 minute. Nu este mare inginerie sa le montezi daca ai ce iti trebuie.
  3. Sunt montate in locul in care se prinde motorul de cadru (in partea din fata).
  4. Salut, eu mi-am cumparat modelul asta: http://www.ebay.com/itm/Pair-Frame-Slider-Crash-Protector-For-KAWASAKI-ER-6n-2010-No-Fairing-Cut-Delrin-/261638189470?hash=item3cead9f19e pentru un ER6 din 2009 si sunt super multumit. Calitate si pret ireprosabil. PS: voi aveti probleme cu vibratiile pe la 4k - 5k ? La mine vibreaza ceva cam tare in plaja asta si tare sunt curios daca pot sa ii fac ceva.
  5. Turtle wax safe cut - asta am avut prin casa.
  6. Salutari, astazi am avut ceva timp liber si am reusit sa testez suflanta cu aer cald. Partea buna este ca am reusit cat de cat sa redau culoare plasticelor laterale, partea proasta este ca nu a iesit atat de bine pe cat credeam ca o sa iasa (pe una din laterale mi-au iesit ceva pete). Am atasat cateva poze cu plasticele inainte de suflanta si dupa (in poza facuta dupa, plasticele au fost date si cu un pic de polis pentru a scoate petele ramase) Sfaturi pentru cei care vor sa incerce metoda cu suflanta: - incercati de preferat pe un alt plastic matuit inainte (de culoare inchisa) - pentru evitarea petelor incercati sa aplicati acesta metoda plasticelor care sunt destul de drepte si nu unora precum celere din poza (merge si asa dar cu atentie mai sporita) - folositi o suflanta pe turatie maxima - in momentul in care plasticul incepe usor usor sa prinda culoare incepe tot odata sa se si indoaie/inmoaie - pentru uniformitate si evitarea petelor pastrati aceasi dintranta intre suflanta si plastic si faceti doar miscari circulare Spor tuturor & multumesc pentru ajutor!
  7. exact de asta imi este frica cu incalzitul...
  8. este er6 iar plasticele laterale au textura, nu sunt netede. Cred ca as putea incerca si eu. cand spui feon sper ca te referi la suflanta aer cald si nu la feon de par
  9. dap, este aspru. Colegu' daca incerci varianta cu incalzitul da-mi si mie de stire! PS: siliconul nu cred ca rezolva problema mea, poate doar o sa ii dea un pic de luciu (pana la prima spalare) Ms
  10. Sunt curios cat cere un tapiter pentru asa ceva. De adormit cu el in mana sigur nu adorm treaba e sa nu iasa cu pete. Baietii aia din clip par sa stie ce fac acolo + ca sigur au facut teste pe motocicletele altora inainte ) Materialul e vinilin (cred)....e saua stock Ms!
  11. wow, da sunteti rapizi nu gluma. Se vede ca este iarna @Bonzoo, @Kevinn -> m-am gandit si eu la un polish insa as vrea ceva care sa rezite in timp. Am incercat sa caut tot felul de chimicale care se aplica peste dar nu am gasit. @kato_arad -> smirghelul nu este o solutie pentru ca plasticele laterale sunt poroase, materialul nu este perfect neted. Gandesc daca o perie deaia de lustruit care se pune in cap la bormasina ar face treaba ?! @Geo_ZGA, @George M. -> misto asta cu pistolul cu aer cald!!! Insa pare destul de periculoasa. Daca ti pistolul prea mult intr-un singur loc sigur se face maro/neagra zona aia si ai stricat toata treaba Dar pentru sa ? Ceva idei? Multumesc tuturor pentru sfaturi/idei!
  12. Salutare! Sunt proaspat posesor de ER6-n si am nevoie de un pic de ajutor. As vrea sa redau stralucirea / culoarea la sa si la plasticele laterale (care acum sunt gri deschis). Se pare ca vechiul proprietar a tinut motorul mai mult pe afara in soare si s-au cam decolorat. Aveti idee de vreo solutie care poate rezolva problema asta? Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...