Sari la conținut

Cosmin14

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Palanca, Giurgiu, Romania
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Suzuki SV 650 S
  • Numar Moto
    GR 01 XNF

Cosmin14's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor! Doresc sa cumpar motocicleta unui prieten, un suzuki sv650s din 2006, dar sa o si limitez, in conditiile in care mai am un an pana sa fiu complet in regula din punct de vedere legal. Am inteles ca procedeul nu e foarte complicat, se merge la reprezentanta, ei monteaza un kit de limitare omologat si le comunica celor de la suzuki asta. Mai departe, cei de la suzuki trimit un certificat de limitare (sau ceva de genul), cu care se merge la rar impreuna cu restul actelor, sa se treaca in cartea de identitate faptul ca motocicleta dezvolta doar 35kw. Mai departe se inmatriculeaza normal. Pana aici toate bune si frumoase. Am sunat, am vorbit la doua din cele 3 reprezentante atestate suzuki din tara, le-am trimis amandurora seria de sasiu, si ambele au ramas sa revina pe mail, respectiv telefon. Ce ma nedumereste este faptul ca un reprezentant al uneia dintre cele doua service-uri mi-a spus ca s-a modificat ceva in legislatie (destul de neclar) si ca este neaparata nevoie de limitare atat pe clapeta de la acceleratie cat si electronica, ceva ce mi se pare putin aberant. Intr-adevar, daca limitarea se face doar mecanic, pana la o anumita putere, motorul va dezvolta acelasi cuplu si va fi la fel de periculos, insa legislatia nu spune nimic despre cuplu, ci doar despre putere, care este obligatoriu sa fie pana in 35kw si nederivata de la mai mult de dublu. Are cineva idee despre ce se intampla mai exact cu aceste limitari? Luand in considerare doar o limitare mecanica, pretul ar fi undeva in jurul a 400 de lei, pe cand ambele ar sari de 900, si am impresia ca nu e total "pe bune" chestia asta cu ambele limitari obligatorii, si e menita sa mai scuture putin buzunarele celor in aceeasi situatie ca mine. Multumesc!
  2. I'm the infinite knowledge transcended into dust.

  3. Salutare tuturor! De ceva vreme am o problema la micuta mea de 125... E o hiba total necunoscuta. De ceva vreme merge inecat, nu tine relantiul si moare (in special cand se incinge), se plafoneaza la 90-100 km/h, trage extrem de prost (e de nerecunoscut), se ineaca atunci cand o accelerez brusc (daca pisc acceleratia cat sa isi ia o mica turatie si dupa o turez brusc nu moare :-??) si toate astea se amplifica atunci cand se incalzeste motorul. Cu cat se incalzeste mai tare, cu atat face mai rau. Ei bine... daca ii scot filtrul de aer si sita de sub filtrul de aer (neaparat pe ambele), nu mai are nimic. Nu am incercat foarte mult sa merg fara filtru, doar pe loc si cateva sute de metri, sa vad daca mai are problema si nu o mai are. Cum carburatorul nu are reglaj pentru aer, nu prea am cum sa-i dau mai mult sau mai putin, sau sa ii dau mai putina benzina in raport cu aerul. Doar tija de la cuiul pointeau pot sa o modific, dar aia modifica doar cantitatea de amestec benzina aer... Carburatorul e prin cadere, nu cu vacuum. Am incercat tot ce mi-a trecut prin cap, dar fara succes... Are cineva vreo idee ce poate avea?
×
×
  • Creează nouă...