Sari la conținut

Liviu-Stefan Ene

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    elivius2008
  • Skype
    elivius2008

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Norvegia
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    VS 750

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra, suzuki, suzuki, suzuki

Liviu-Stefan Ene's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Tractorul care a refuzat sa mai mearga anul trecut, dupa migala din iarna arata asa:
  2. Am ramas dator cu mici explicatii... Problema era jocul supapelor plus o bobina (+ o mica fisura in lulea). Acum s-a rezolvat totul. Deja am facut cu el 700 km. Sunt multumit de el si va multumesc celor care ati incercat sa ma ajutati! Aici este un video cu Tractorul meu dupa reparatie.
  3. Eu am trecut de la GSX 1100F la intruder 750. Cred ca totul depinde ce conformatia fiecarui individ. Parerile sunt impartite... Pana la urma pe nici o motoreta nu stai confortabil sute de km. Eu unul m-am impacat destul de bine cu majoritatea modelelor pe care le-am calarit. Fiecare model are si plusuri si minusuri. Daca te stii pretentios din acest punct de vedere (comfort la drum lung) eu zic sa rogi pe cineva sa incerci modelul de-l tintesti. Bafta siii "comfort sporit" !!!
  4. Deci! Dupa ce eram cu motorul gata de dat jos (mai aveam cateva suruburi si cardanul de desfacut) am reusit sa iau legatura cu un "doctor" de la mine din Brebu si acesta m-a certat ca inca nu verificasem jocul la supape. Descumpanit si suparat pe mine am purces la aceasta operatiune... In urma masuratorilor a reiesit cca 0.02!!! Un pic de injuraturi la propria persoana si am reglat la 0,10 admisia si 0,15 evacuarea. Am verificat compresia si larece ceasul indica 9,2! M-am apucat de montat cele necesare pentru al porni, l-am pornit, l-am lasat sa mearga (intre timp ceva aventuri cu benzina in rezervor, care era putina, si eu nu am stiut de pozitia rezerva de la robinet... dar am invatat!) si am luat din nou compresia: 11!!! Evrica! -am zis! Dar acum cilindrul al doilea nu mai merge! Compresia de la 12 la aproape 9! De ce oare??? Ghinion, prostie sau asa trebuie sa fie! O sa repet reglajul supapelor si la al doilea si la primul... Dar tractorul nu e mort! Cateva "injectii" si o "frectie" si isi va reveni complet! Multumesc tuturor pentru sfaturi! Revin cu detalii si poate ceva poze de final.
  5. Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii ) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata! Attached Thumbnails Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred. Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.
  6. Deci! Nu merge ca girofarul. Nu mai functioneaza. Asa am spus: primul cilindru nu mai functioneza deloc acum. A avut cateva momente cand a dat un semn de viata, dar asta atunci, in prima zi cand s-a stricat. Atat. Iar inainte de ase streica, sau mai precis inainte de a folosi benzina de 85, tragea de rupea... nu am verificat compresia ca nu am avut motiv, dar nu cred ca era atat de mica... Oricum mi-ai dat cateva idei, multumesc. » Post actualizat in 20 Jan 2015 18:07 Deci! Dupa ce eram cu motorul gata de dat jos (mai aveam cateva suruburi si cardanul de desfacut) am reusit sa iau legatura cu un "doctor" de la mine din Brebu si acesta m-a certat ca inca nu verificasem jocul la supape. Descumpanit si suparat pe mine am purces la aceasta operatiune... In urma masuratorilor a reiesit cca 0.02!!! Un pic de injuraturi la propria persoana si am reglat la 0,10 admisia si 0,15 evacuarea. Am verificat compresia si larece ceasul indica 9,2! M-am apucat de montat cele necesare pentru al porni, l-am pornit, l-am lasat sa mearga (intre timp ceva aventuri cu benzina in rezervor, care era putina, si eu nu am stiut de pozitia rezerva de la robinet... dar am invatat!) si am luat din nou compresia: 11!!! Evrica! -am zis! Dar acum cilindrul al doilea nu mai merge! Compresia de la 12 la aproape 9! De ce oare??? Ghinion, prostie sau asa trebuie sa fie! O sa repet reglajul supapelor si la al doilea si la primul... Dar tractorul nu e mort! Cateva "injectii" si o "frectie" si isi va reveni complet! Multumesc tuturor pentru sfaturi! Revin cu detalii si poate ceva poze de final.
  7. Am curatat carburatoarele, iar reglajele chiar daca le-am facut dupa ureche, ma gandesc ca totusi ar fi trebuit sa dea un semn si primul cilindru... Apa nu a fost deoarece benzina a fost luata de la statie, iar cand am golit si curatat rezervorul nu am vazut nici o picatura. Cum se poate explica diferenta amre la compresie? Multumesc! » Post actualizat in 08 Jan 2015 11:25 Acum daca am desfacut motorul in stadiul din imaginea de mai sus, sa spunem ca verific si reglez jocul la supape, ce pot face in continuare? Ma apuc sa ansamblez la loc sa vad daca functioneaza bine? Daca nu e bine o iau iar de la capat? Aici e dilema? Ma gandeam ca poate gasesc vreo varianta sa verific un pic mai in profunzime, dar acum pare destul de complicat! Nebunie, nu stiu cum sa continui! » Post actualizat in 08 Jan 2015 11:37 Pai asta inseamna ca nu pot face reglajul decat la vara!!! Stau in Norvegia, in garaj nu pot ridica temperatura mai mult de 10 grade! Si la vara sunt putine zilele cu 21...
  8. Nasola veste... Mi se pare al dracu de greu sa scot motorul! » Post actualizat in 08 Jan 2015 11:34 Cum faci asta omulee??? Incer si eu sa-l dau jos, dar ma sperii de ce vad pe acolo!!! Cabluri, conducte, furtunase, etc Ai ceva video sau macar sfaturi?
  9. Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred. Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.
  10. Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii ) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata!
  11. Da, da Roni, nu asta-i problema! Ma intereseaza daca se poate umbla la supape farasa dai motorul jos de pe cadru... Am vazut capacele de pe capacul chiuloasei, dar... nu pot da jos carcasa de plastic a filtrului de aer; e bagata printre barile cadrului de jos in sus si nu gasesc solutie! iar eu vreau sa scot supapele nu sa reglez jocul. ...nasol... inca sunt la faza de demontare, chinul dreacu , mai ales canu am mai facut asta decat acum vreo 20 de ani la o mobra!!!
  12. La un intruder VS750 se poate demonta capacul de la chiuloasa fara sa dai motorul jos de pe cadru?
  13. Salutare! Am o intrebare despre un VS 750: e posibil sa schimbi supapele la cilindrul din fata fara sa dai motorul jos? M-am apucat de dezmembrat siii... am clacat... Am cautat un filmulet ceva, pe net si nu am gasit inca... Please help!!!
×
×
  • Creează nouă...