Sari la conținut

lucaboieru

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    luca.boieru

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Carpati Super

Informații profil

  • Interests
    Programare, Mecanica

lucaboieru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Apropo de profesionisti. Eu nu sunt unul dintre ei. Acestea fiind spuse, vreau sa marturisesc ca nu am vazut un surub si de aceea nu am reusit sa despart motorul. Totul e ok acum, l-am desfacut, l-am curatat bine, insa rulmentul de pe axul cu ambreiajul nu e tocmai intr-o stare foarte buna (se invarte destul de greu si sacadat) asa ca ma gandesc sa-l schimb dar am intampinat alta problema: Din cate stiu eu rulmentul poate sa iasa doar pe partea asta, dupa ce s-a indepartat "siguranta" (nu stiu denumirea corecta), insa aceasta pare a avea capetele rupte. Sper sa reusesc sa merg mai departe. Orice sfat e binevenit. Si nu in ultimul rand, as vrea sa multumesc foarte mult pentru ajutor, pentru timpul acordat si pentru toate sfaturile! Sunt sigur ca topicul asta o sa ii ajute si pe altii in viitor, pentru ca am observat ca nu exista foarte multa "documentatie" pentru Carpati Super.
  2. Multumesc mult tuturor pentru ajutor! Ati fost de mare ajutor! Am reusit, cu ceva batai de cap, sa scot pinioanele (cu o presa, dar era cam mare pentru treaba asta). Insa acum am o noua problema: Nu reusesc nicicum sa "rup" in doua motorul. Fostul proprietar a folosit in loc de garnitura silicon, dar nu cred ca asta e problema. In spate se desparte putin, insa in partea din fata (in zona arborelui cotit) nu se desparte deloc. Pare a fi prins, iar singura chestie la care ma gandesc ca poate sa il tina prins este chiar axul de la arborele cotit. Nu vreau sa fortez nimic ca sa nu stric ceva, asa ca as avea nevoie de putina indrumare de la experti. Starea actuala: Multumesc mult!
  3. Salutari din nou! Intr-adevar ambreiajul are 5 gauri, iar cea din centru are filet si chiar surub, pe care l-am scos (cred ca e pentru reglarea ambreiajului). Am reusit, pe baza indicatiilor primite, sa demontez ambreiajul de tot (multumesc inca o data pentru asta), insa acum sunt blocat din nou. Stadiul actual: 1. Ma poate indruma cineva? Care e pasul urmator in demontare? 2. As dori mai multe detalii in legatura cu scoaterea pinioanelor (eventual un link catre un articol, tutorial, poza). Multumesc mult pentru timpul acordat!
  4. Ziua buna! In primul rand, as dori sa va felicit pentru motoreta si sa va urez succes in continuare. In al doilea rand, sunt intr-o situatie asemanatoare si eu: lucrez la reconditionarea unui motor de Carpati Super cu un prieten si avem niste intrebari. Noi suntem incepatori, adica asta e primul nostru proiect, deci daca puteti sa ne dati indicatii cat se poate de detaliate . Intrebari: 1. Cum putem sa luam jos ambreiajul si pinionul montat pe arborele cotit? La momentul actual, suntem in stadiul asta si nu gasim o solutie. Nu vrem sa aplicam forta bruta daca nu suntem siguri ca trebuie. 2. Cum putem sa demontam pinionul (exterior)? Forta bruta? 3. Ar trebui sa fie o garnitura la capatul cilindrului? Motorul scapa aer la capatul cilindrului, si cand am inceput sa-l desfacem am obserat ca nu are niciun fel de garnitura. Ar trebui sa aiba? Daca da, cum putem sa facem una sau de unde putem sa cumparam una? Daca nu, cum putem rezolva problema cu scaparea aerului? Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...