Sari la conținut

Costin Penciu

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Kawasaki Ninja zx6r
  • Numar Moto
    B 66 ZXR

Costin Penciu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. https://www.olx.ro/oferta/ktm-exc-530-supermoto-se-poate-conduce-cu-a2-ID7aAmo.html Poate te tenteaza:D
  2. Salut, daca le dai separat, vreau eu pantalonii
  3. Va salut baieti,am si eu nevoie de o bobina pt un zx6r din 2000 va rog. 0784 785 130 Merci!
  4. De vanzare: pinioane stunt fata spate.filtru de aer sport dna rezervor modificat pt stunt si aripa spate pt zx7r pt detalii pm!
  5. Multumesc de raspunsuri!o sa merg asa cu ele niste km,credeam ca trebuiesc spalate cu ceva anume,merci!
  6. Salutare, Am achizitionat azi un set de cauciucuri si tipul care le-a vandut cred ca a aplicat un strat de silicon sau ceva "sa dea bine" si alunca foarte rau...aveti vreo idee cum le pot degresa? Multumesc!
  7. nici nu vazusem...ma gandeam si eu ca postand pe forum ma poate indruma / sfatui cineva..pana acum mi s-a facut motoru cazan si ca am profilu neupdatat...dezamagire.
  8. ok...am completat..ma indoiesc ca era atat de important....se putea pune o intrebare.. O zi buna
  9. nu doresc sa mi se rezolve problemele ca e clar ca nu au cum sa imi repare mobra pe net, nici macar sa imi zica cum dar sa imi dea o idee sau sa ma indrume spre directia corecta, cum ai zis si tu , sau catre un mecanic de incredere, multumesc pt raspuns! O zi frumoasa!
  10. Salutare! Anul asta mi-am achizitionat si eu prima mobra , un zx6r din 2000, dupa ce timp am observat cateva probleme la motor: 1. dupa ce se incalzeste motorul, mergand prin trafic, cand scot pe liber incepe sa se tureze si ajunge pe la 3000-3500 unde si ramane ( mentionez ca am soc manual si banuiala mea este ca ar putea fi de la asta, astept o parere cuiva care se pricepe sa imi explice ce si cum) ca sa opresc mobra din turatiile acelea ,dau relantiul la spre minim (manual) pana se potoleste ,dand relantiul mai mic ajunge pe la o turatie de 1000 in neurtru, ajungand la problema cu numarul 2. 2. cand motorul este cald am o oscilatie in turometru si se si se aude (si simte) in motor ca o bataie, cand se aude acea bataie afisajul digital palpaie ca si cum nu ar avea curent (m-am gandit ca poate fi ori de la intinzatorul de distributie ori poate de la releul de incarcare, or fi cateva cabluri oxidate) MENTIONEZ ca in momentul de fata nu am cablu de revenire la acceleratie deloc urmeaza sa il montez saptaman asta deci poate prima problema e din cauza asta ...ceva pareri va rog ? Nu as vrea sa ajung la service sa-mi ia aia pielea de pe mine sa-mi spuna ca trebuie schimbat toata electrica, toata distributia etc . Multumesc frumos! Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...