Sari la conținut

BogdanSB

Membru
  • Număr conținut

    77
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Motocicleta
    BMW K1200S
  • Numar Moto
    SB 01 FIO

Vizitatori Recenți Profil

567 citiri profil

BogdanSB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. De mai bine de 1 an le-am schimbat si nu am probleme inca. Am gasit simeringurile la un magazin specializat din oras, sa nu mai zic ca cele mai scumpe au fost 10 lei.
  2. Asa e motorul asta, trebuie sa mananci bine inainte sa il scoti din garaj. Daca are scurgeri pe la simeringuri se poate repara, 10x20x7 este dimensiunea unui simering, Gasesti simeringurile astea la orice magazin specializat iar pe youtube este un tuturial cum sa il repari.
  3. Salut, Ma poate ajuta cineva cu procedura de schimbare a lichidului de frână pt k1200s sau dacă are cineva manualul de mentenanță. Ms,
  4. Am verificat daca este montat acel "jump guard" si pare sa fie acolo, ms de ajutor.
  5. se poate verifica daca acel cam chain jump guard este instalat si fara a demonta tot capacul? cat de curand o sa schimb uleiul si as vrea sa vad daca este instalat daca nu sa comand unul.
  6. nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k. Procedura este urmatoarea: 1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el) 2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa. 3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul. 4. se monteaza capacul radiatorului la loc. !!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata. 5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune. 7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator. 8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa. 9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta. L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri.
  7. https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-rear-carrier-for-k1200s-and-k1300s.html https://picclick.co.uk/Bmw-K1200S-K1300S-Rear-Rack-282989385503.html De asta zic dar pretul este pe masura, daca dai jos codita aia transparenta poti prinde o placa suport pt un topcase si raman si manerele de care se poate tine pasagerul. Vazand poza cu motorul tau daca te hotarasti sa cumperi un suport ca cel mentionat cred ca trebuie sa bricolezi ceva pe la carene, la mine par a fi diferite decupajele din carena.
  8. Cam asa arata suportul meu pt top case Givi, daca dau placa suport jos am ca o codita care se monteaza cu 2 suruburi intre cele 2 brate ce sustin suportul. Atases cateva poze sa iti faci o idee, asa am cumparat moto si nici nu sunt etichete pe el sa iti pot spune ce model este.
  9. Daca s-a facut recall o sa fie intinzatorul asta (vezi poza) tot legat de distributie alti posesori au instalat un anume "cam chain jump guard" eu personal inca nu l-am montat dar o sa il cumpar si odata cu revizia pt anul viitor o sa montez si piesa asta. Legat de cutie, este putin mai zgomotoasa dar asta nu are legatura cu schimbarea treptelor sau scosul pe N. O alta piesa care a cauzat probleme la modelul respectiv este flansa rotii spate in care apareau fisuri in dreptul gaurilor pt prezoane. De verificat jocuri ansamblu fata, sunete ciudate, ESA daca are, etc dar daca mergi la Mototehnica stiu ei ce au de facut, am dus si eu K-ul pt o problema pe care nu am reusit sa o rezolv si au fost foarte ok.
  10. Va salut! Revin iarasi cu problema grupului spate....Dupa ce am schimbat simeringurile am observat recent ca grupul se incalzeste, la inceput nu am dat prea mare importanta pt ca mi se parea normal sa fie oarecum cald sa zic15 grade peste temp de afara dar astazi dupa 15 km de mers la o viteza de 150-170km/h nu reuseam sa tin mana pe el mai mult de 3-4 secunde. Asadar am hotarat sa scot uleiul care evident este negru dupa nici 1500km, am scos si sennzorul de abs si nu mare a fost mirarea sa gasesc 3-4 aschii metalice. Unde am gresit? La schimbarea simeringurilor am masurat fiecare piesa fata de un reper pt a le monta exact la fel Nu am folosit ciocan la asamblare, toate piesele au fost montate prin presare si incalzite in prealabil cu un feon industrial. Ulei nu am pierdut nici un gram de la schimbarea simeringurilor iar distantierele dintre flansa si carcasa au fost montate la locul lor, zgomot/huruit nu are, etc. Am vazut ceva uzura (spanul ce l-am gasit pe zenzorul de abs) pe roata dintata ce vine atasata la cardan, uzura este prezenta pe varful rotii dintate asta inseana ca distanta dintre rotile dintate conice este prea mare? Pls help!
  11. Nu stiu ce intaritura se poate aduce acolo pt ca spatiul e limitat, chiar daca ai pune ceva tot ar trebui prinsa de flansa prin sudura sau ceva.
  12. Nasol, poate merge sudat in zona aia si rectificat filetul cu un tarod. Ca idee, asa arata extractorul pe care l-am confectionat pt a scoate flansa dupa ce prima data am rupt un surub de extractor cu gheare. Cu toate ca am incalzit zona cu o suflanta abia a iesit, zici ca e sudat acolo.
  13. Flansa, ma gandesc ca te referi la partea pe care este prins discul de frana si care intra pe axul canelat de la grup. Unde anume s-a fisurat?
  14. cum as putea face ca in momentul deconectarii bateriei alarma sa nu mai sune ca o nebuna?
×
×
  • Creează nouă...