Jump to content

Mihai N

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Mihai N

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    tinerete
  • Motocicleta
    ZZR 1400

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Gsx 600 f

Recent Profile Visitors

517 profile views
  1. Daaaaaaa bine spus ca doar nu avem tipul asta de motociclete ca sunt bune in trafic, economice, confortabile etc.... Le avem pt ca suntem f talentati si ca baga mult si repede.
  2. Nup.... electronica deranjaza cand incearca sa inlocuiasca calutii.
  3. Da dar are TFT culori frumoase, LED, 10 moduri de controlul tractiunii si pornire din rampa : ) Clientul target pentru Hayabusa mai nou nu poate pleca din rampa fara electronice...... Kawa nu mai produce ZZR 1400 si acum Hayabusa este o pasare de prada cu ghiarele pilite si ciocul bont....
  4. Daca nu stii cine este omul, ce motocicleta este, ce scop are ....ce sens are sa faci presupuneri?...... Foaie verde roz ca muru unii vorbesc si mai ales gandesc cu ..... . Hai inapoi la Buse poate aici te pricepi mai bine ....
  5. Frustratul este un englez care a facut mai multe motoare interesante in special Kawasaki....Millyard il cheama.. a castigat si ceva premii.
  6. daca asta e filozofia Hayabusa 2021 clar nu este pt mine..... Inteleg altfel motociclismul si un model nou.... PS GSXR 1000 are un motor foarte destept.... nu intra la dovedite..... poate daca luau sistemul de la V tec si il puneau si pe Hayabusa
  7. Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR etc. Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam
  8. Doreste cineva? Sunt fara defect ... eu am revenit la cele originale.
  9. Salu ...ZZR ul nu este sub busa la nimic... si cel putin la acceleratie intretinere pret peste mai ok ca SX
  10. Multumesc pt aprecieri. Prefer singur cand sunt distante mai mari. Maxim 2 e inca ok... De alergat da, dar cu bun simt. Am iesit larg doar pe un viraj si aveam timp sa strang linia dc venea ceva din fata. A fost ok... cam la asa ceva e f bun ZZR-ul. Aplicatia este My Ride Yamaha.
  11. Salutari Dupa obtinerea aprobarilor necesare s-a obtinut biletul de invoire pentru 24/ 48 ore, la alegerea purtatorului. Sit-urile meteo si bunul simt au stabilit ziua (nu ploaie, NU in weekend) 21 iul 2020. Acestea fiind stabilite s-a pornit motorul si aplicatia in jurul orei 6 si valea. Prima oprire de alimentare am facuto in curtea Curtea de Arges a doua de cafea si mic dejun (din ruxac ca este vreme de pandemie)inainte de Balea. Cat pe ce sa opresc si dupa baraj... de nevoie, o ursoaica cu tot cu puiuti pe drum, dar am ales sa accelerez si sa depasesc cat mai repe
  12. Da am auzit ca il scot din productie Poate revine Hayabusa si ii motiveaza cu o generatie 3 ZZR 1400. Pacat H2 SX parca nu imi place asa mult.
  13. Dupa 10 ani de Suzuki GSX600 F m-am hotarat sa o schimb cu ceva mai mare si am ales clasa imediat superioara ZZR 1400 . Anul trecut am gasit ( sau m-a gasit ca fostul proprietar stia ca vreau una si s-a hotarat sa o vanda) un model 2016, 11 000 KM fara nici o zgarietura. Concluzii dupa aproape doua sezoane si 10 000 KM + putere multa putere + pozitie ok + pare mai usoara decat este + KTRC si ABS (am tras concluzia ca nu stiam sa franez dupa 10 ani) + sta f bine in viraje - scarite poate umpic prea sus - te fura viteza
×
×
  • Create New...