Sari la conținut

cbcafefighter

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buc.

cbcafefighter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Il foloseam zi de zi... acum abuzez alt doua roti Am mai auzit posesori de hornet cu problema asta... probabil e mai sensibil blocul dreapta de comanda... la mine cred ca intrase si apa acolo pentru ca erau putin oxidate contactele... am dat cu un spray dedicat si nu m-a mai suparat pana am schimbat-o » Post actualizat in 02 Jul 2016 08:39 Acum imi dau seama ca nu era pentru mine intrebarea Abia m-am trezit... iertare...
  2. Cand ai ocazia, verifica killswitch-ul. Si eu am avut problema asta la hornet; desi nu era actionat mecanic, electric era activ... ii dadeam 2 palme si isi revenea. Dupa ce l-am desfacut si curatat nu am mai avut probleme...
  3. Cand eram mai micut, in clasele primare se facea educatie rutiera... aspecte aparent banale care iti pot salva viata... Eu nu ies in trafic fara camera... am patit o faza similara cu un sofer cotidian: mergeam incet si nu m-am izbit in el, insa i-am zgariat bine jumatate de utilaj... spume, clabuci, cuvinte urate... pana am indreptat degetul spre camera de filmat si dintr-o data s-a cumintit... Sanatate colegului accidentat!!!
  4. Salutare, Nu cred ca exista un senzor separat pentru turatie. Exista intr-adevar un senzor (magnetic sau optic, pe volanta) pentru determinara TDC-ului (pozitia pistonului), necesar pentru temporizarea aprinderii - de aici se calculeaza turatia de obicei. Din moment ce indicatorul isi face testul la pornire, tind sa cred ca functioneaza... Semnalul de turatie probabil ca vine din CDI. Daca esti optimist, exista si posibilitatea sa fi inversat niste fire sau sa le fi omis... mai verifica o data toate conexiunile... In cazul in care te-ai jucat putin mai dur cu el si ai facut vreun scurt... lucrurile se complica... Spor la treaba
×
×
  • Creează nouă...