Sari la conținut

mihai_dorin83

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBR 1000rr Fire Blade

mihai_dorin83's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Am reusit sa scot o cheie rupta dintr-un contact de camion dand gaura cu un burghiu de 1 sau 1,5 in bucata rupta si am pus apoi o picatura de adeziv gen "super glue", dar foloseste ceva de calitate, pe care am pus-o pe varful burghiului pe care l-am introdus inapoi in gaura facuta si l-am lasat sa se intareasca. Apoi am tras putin mai brusc. E migaloasa treaba, dar a mers. Nu te grabi sa dai gaura si da-o destul de adanca incat sa poata face suficient contact cu burghiul si adezivul. Sa fii atent sa dai gaura un zona mai lata a sectiunii cheii si sa o dai drept. Bafta! Daca reusesti, orice metoda ai folosi, pune-o si tu intrun raspuns aici, poate mai pateste cineva. » Post actualizat in 06 May 2017 15:05 Acum am privit pozele tale. Cam dificil cu metoda mea avand in vedere ca e destul de mica bucata ramasa in butuc. Spor oricum!
  2. Sa o stapanesti sanatos colegu', fara incidente si reparatii! Despre SerMoto...un penibil de om Sergiu asta cand vine vorba de bani. Cred ca ar vinde-o si pe ma-sa, bani sa iasa si daca i se pare ca totusi castiga prea putin in raport cu piata ( ca nu il duce capul sa cerceteze bine si sa isi evalueze din prima un produs ), nu are nicio retinere in a-ti schimba pretul in fata. Mai ceva ca samsarii colorati de prin targurile auto. Confirm lipsa de profesionalism, bun simt si omenie in astfel de situatii. In rest, probabil parerile sunt impartite cand vine vorba de produse. Mie mi-a lasat o impresie insipida, inodora si incolora in acest sens, vazand "showroom-ul" lui. Nu stiu cum decurge partea de livrare si garantie.
  3. Incearca cu un extractor de surub; cred ca te-ar ajuta. Pregaurire cu burghiul recomandat, apoi extractorul... In prealabil foloseste si un ulei pentru gaurire pentru lubrifierea gaurii sau wd40.
  4. https://www.olx.ro/oferta/gps-tracker-ID7FA4s.html
  5. Multumesc pentru sfaturi si griji . Caz rezolvat. M-a ajutat un prieten electrician cu un releu si indicatiile necesare pentru a-l monta singur. Acum nu mi se mai pare asa complicat . Numai bine baieti!
  6. @pacaliciossu multumesc pt schema. Farurile cele noi sunt montate pe instaltia motocicletei de faza scurta, respectiv lunga. Deci ele trec deja prin tabloul de sigurante. E adevarat ca instalatia lor a venit si cu ceva sigurante de 10A daca nu ma insel, impreuna cu ceva relee micute care zicea electricianul ca sunt de la schimbatoarele de faza si pe care le-a taiat, impreuna cu sigurantele respective. Schimbul de faze functioneaza fara probleme. Asta era o paranteza. Pentru intrerupator am prelungit special firul de alimentare de faza scurta, pe care ma gandesc ca ar trebui montat si releul. Voi incerca sa gasesc pe net ceva schema. Cat despre intrerupatorul pe care il am, cel de 16A, e ok? Si daca nu te superi, imi poti spune exact ce releu ar trebui sa cumpar? Sa stiu ce cer la magazin, caci azi nu am reusit sa obtin un raspuns sigur de la vanzatoare. Multumesc!
  7. Multumesc. Te pricepi sa imi dai mai multe detalii despre ce releu si cum trebuie montat?
  8. Salut baieti, Ma poate ajuta si pe mine cineva in cunostinta de cauza cu un sfat despre tipul de intrerupator pe care ar trebui sa il folosesc? Situatia sta in felul urmator: -recent am montat pe CBR 1000rr-ul meu din 2007, un set de faruri cu lupe, xenon si angel eyes. Pentru a lasa sa functioneze doar angel eyes-ul, faza scurta trebuie trecuta printr-un intrerupator. Ce am incercat sa folosesc se pare ca este foarte slabut si s-a incins. Am cumparat azi alt intrerupator de 16A la 12V. Va rezista acesta? Ambele becuri functioneaza permanent atat pe faza scurta cat si pe faza lunga, cat si angel eyes-ul. Becurile sunt de 35W. Nu stiu cat consuma angel eyes-urile. -trebuie montat si un releu de protectie cumva? Daca da, unde si ce releu trebuie? Se monteaza pe firul de alimentare care trece prin intrerupator? As merge la un electrician, dar cum vremea nu prea mai permite, as incerca eu. Incerc sa atasez si ceva poze cu intrerupatorul nou. Multumesc
  9. Ca idee si pentru alti colegi care ar mai putea avea nevoie, am gasit la My Moto pe comanda, dar la un pret care, cel putin pentru mine, nu este justificat: 114 lei, avand in vedere ca am gasit farul nou intreg pe Ebay la 240 de lei.
  10. Sibiu, dar ajung des si in Brasov, Valcea, Alba, Hunedoara,Covasna, Harghita. Le-am enumerat in ideea ca mai vede cineva postul si are asa asa ceva. Multumesc!
  11. Si de unde il comand? Orice dealler de piese moto oare?
  12. Salut, Caut si eu geamul de la beculetul de pozitie de la Honda CBR 1000rr an 2007. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!
  13. Salut TNG, Am verificat ceea ce mi-ai recomandat si corespunde desenului. Am verificat si bordul meu pe un alt motor si functioneaza. In cazul asta ar ramne ECU? Sau mai bine zis partea ECU care e responsabila cu citirea si transmiterea informatie cu privire la turatie, caz in care ma gândesc ca nu prea am variante, decat altul? Multumesc!
  14. Salut si multumesc TNG Performance! Ideea e ca nu m-am bagat personal in montaj mai mult decat a citi instructiunile de montaj ale indicatorului si a accelera prntru setarea lui, ci amicul meu care are ceva ani de service moto in spate, dar cum zicea si el, nu a experimentat astfel situatie pana in prezent. Vazand ca esti in tema cu problema, indrazanesc sa te intreb mai multe: 1.din cele descrise de mine de unde a si rezultat problema ca bordul nu imi mai indica turatia, care crezi ca poate fi cauza? Sa fie bordul de vina? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa de verificare. 2.ce culori ar avea firele pe care ar trebui sa le folosim de la bord? Din ce am gasit in manuale, ar fi verde/galben si roz/verde 3.pentru setarea indicatorului, care tot nu e facuta avand in vedere ca defectiunea legata de afisarea turatiei ne-a demoralizat ieri, am ajuns la momentul in care trebuia sa tinem motorul turat la 2000 pentru a invata vitezele, dar nu se intampla nimic timp de aproape 1 min de turatie. ceea ce ar fi trebuit sa se intample ar fi fost aparitia unei liniute pe display in locul cifrei corespondente treptei de viteza. Acest indicator are si un fir alb care foloseste la resetarea lui in caz ca nu reusesti setarea corecta, dar daca am citi eu bine, el trebuie folosit si pentru a da un impuls pe masa in urma caruia sa memoreze treapta de viteza? Întrebarea ar fi, când trebuie dat acest impuls: inainte de a tura motorul la 2000, sau trebuie sa asteptam sa se schimbe ceva pe indicator(sa apara liniuta) si apoi sa dam impulsul? Sau se tine pe masa de la inceput pana se intampla ceva pe display? Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...