Sari la conținut

YamaIGI

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    antichitate
  • Motocicleta
    cu roti
  • Numar Moto
    de tabla
  • Club
    aglomerat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    functionale

YamaIGI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dorești stok sau cu îmbunătățiri?
  2. greuta motoretuta dar 3 clase peste yamaha fz6 (consum, tractiune, etc). am avut placerea sa o testez vreo 2 luni (din pacate doar in oras). felicitari pentru alegere.
  3. pentru oras recomand flip up-ul (utilizez asa ceva - shoei multitec, si ceva mai rar vara, pe caldura -open face), dar la drum lung se schimba problema din cauza zgomotului, iar acolo recomand integrala
  4. Pt. Sonny. Jucaria aia piaggio se conduce cu permis categoeia B
  5. Oricum ar fi, sa ti-o verifice bine pt ca, într-adevăr tps este călcâiul lui Agile, iar dacă te încadrezi la an și serie tps (adică nu a fost schimbat), sa procedezi la înlocuirea lui. Dacă a fost deja schimbat și cu toate acestea tot tps e vinovatul doar atunci fa efortul financiar și schimba piesa căci efectele pot fi ... Doamne ferește! (E vorba de sănătatea sau/și viața ta). Dacă e cazul, nu te arunca sa cumperi de la reprezentanta ca e scump. Sunt câțiva care au piesa în jurul a 100 €.
  6. Ce de la Motodynamics pot fi găsiți pe Odaii. Fa un drum la oricare din ei și te vor lamuri.
  7. In functie de seria sasiului si a seriei de pe tps, cei de la yamaha sunt obligati(asta daca tps nu a fost schimbat deja de vechiul proprietar), sa inlocuiasca gratis componenta tps. Asfalt uscat.
  8. Eu am spus ce am patit si constatat personal pe mobra-mi. Nu condamn pe nimeni ca nu a patit si el ca mine , Doamne fereste. Dar diferentele (repet,constatate pe "propria piele"), sunt evidente. Ca unii fac reclama mai mare sau mai mica, stiu cum e pt ca, cu ani in urma am lucrat in firma de publicitate si nu sunt surprins.
  9. Doar ca, yamalube adauga aditivi si de aici calitatea superioara!
  10. Ei bine, 15w50 am avut. Cat despre yamalube=motul:total GRESIT (yamalube are in plus o serie de aditivi ce le permite sa urce garania la 10.000km- nu stiu daca e cineva care urca cu schimbul de ulei mai mult de 4-5 mii km). Personal am constatat pe martzoaga mea si NU E PLACEBO!. Daca dupa 3 zile cu motul (bellrey -sau cum s-o scrie-avut anterior s-a comportat mai bine ca motulul-ambele 15w50), parca aveam glicerina cu apa si nu ulei, acum am yamalube(10w40) si merg de 1500km si 2 luni si e mai ok, darcomportamentul cutiei yamaha e sub cutia suzuki sau honda cu mult (noroc ca exista si kawasaki la care am inteles ca e crima de rigida cutia viteze)! Asta este ce am eu, nu contest ce au ceilalti posesori de yamaha fz6n/s, dar sunt convins ca, ca si cealalta masa de multumiti sunt si cei care au probleme poate mai mari ca mine (vezi electrica/electronica, mecanica, geometrie, estetica etc). Din fericire sau din nefericire, imi place macar cum arata , iar acum dupa ce am bagat 1000de € in motor am s-o tin de curiozitate sa constat si fiabilitatea-i laudata de unii (ma repet, bordul arata 26000 cand i-am reparat complet motorul-ce-am gasit in el: vai mama!-). Zilele viitoare fac o poza si o urc sa vedeti pegasul /mobra din posesie. Altfel asfalt uscat si bani in buzunare.
  11. Daca e varianta S2 se pare ca, consumul datorita setarilor hartii si a puterii mai mici la unele (gatuite la78 hp) au un consum mai mic (aprox.5-5.5%). La varianta "S1" - vezi 2004-2007- au consum ceva mai mare. A mea e din 2005 si chiar si dupa RK (toate componentele noi in motor-deci motor "nou"), consumul este (oras) de aproximativ 7%. Rar am reusit 6,8%. Altfel constanta in consum. Cutia de viteze este "cloncanita" un toate treptele de viteza (personal nemultumit de acest fapt- am reusit sa reduc zgomotele inlocuind marca de ulei Motul 7100, de care unii sunt multumiti, cu Yamalube -personal fiind oarecum multumit prin comparatie directa)
  12. Oglinzi? Cumpara altele. Daca sunt cele originale, oricum arata ca niste lopeti. Eu le-am inlocuit cu unele putin mai mici (dar vad ok in ele), carcasa imitatie de carbon (a mea era oricum all black, iar alea nichelate aratau de toata jena). Cauta ca sigur gasesti ceva mult mai ok decat cele stock.
  13. Mai mergi la mecanic si, eventual sa o testeze atat pe loc (cu apasare si franare si apoi tras de ghidon inapoi) cat si in mers (practic in sarcina cu driver). Sunt convins ca ii da de cap. Altfel, dupa mine , rulmentii conici sunt superiori celor cu bile (asa cum vine din fabrica). Bafta si asfalt uscat.
×
×
  • Creează nouă...