Sari la conținut

wzzy

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    GSXR 600 K6
  • Numar Moto
    VL 89 WZY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kymco Quannon 125, Yahama R1 2007

wzzy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. wzzy

    Mortal Milcoiu

    nu o mai dati in altele ca o dati degeaba si unii vorbiti doar asa sa fie. Tirul era in parcarea de pe dreapta unde are loc( nu merge sa pun poza de pe fb) . Casca a fost prost legata, marime mai mare si a avut ghinionul sa ii sara la impact cu femeia careia nu ii s-a rupt nimic din corp, lucru cam imposibil la viteza mare si nici nu a murit pe loc femeia si asta a fost tot. Omul se plimba nu se "dadea". A murit dintr-un accident banal.
  2. wzzy

    Mortal Milcoiu

    Din ce stiu avea casca legata dar marime mai mare si dupa ce a lovit femeia a si cazut. Cand au oprit restul era intr-o balta de sange .Nu a lovit nimic altceva.
  3. wzzy

    Mortal Milcoiu

    Din cate am inteles de la ce care erau in spatele lui e ca la impact i-a sarit casca din cap si lucru asta a fost fatal. In rest nu e un accident in care sa mori ca nu a lovit nimic altceva. Femeia care a iesit in fata lui a murit si ea aseara.
  4. Problema a fost urmatoarea: cel care mi-a montat startorul releul si capacul a uitat sa puna o pisa de ghidaj ( am uitat ce) si lovea magnetoul ,de acolo restul Problemelor. Multumesc pentru raspunsuri.
  5. Vlad m-am gandit si la varianta asta dar e greu sa gasesc pe cineva in valcea cu modelul asta , nici macar tester nu au pe nicaieri. Astept sa vad ce zice electricianul , daca nu o las asa pana ma intorc in tara
  6. Ideea e ca a mers perfect dupa ce am pus alea si am facut drumuri destul de lungi. Ma gandesc sa nu faca contact bine pe undeva sa se fi dezlipit/rupt ceva. O duce azi sau maine la electrician sa se uite cum trebuie
  7. Ce mi-a spus mecanicul?) poveste lunga. Initial toata problema a fost cand intr-o dimineata nu a mai pornit:)). Si a inceput mecanicul: pai nu mai citeste cipul din cheie, cumpara de la dezmembrari calculator chei butuci, pai nu mai e buna bateria, cumpara baterie. Nu a mers am trimis calculatorul la tng si a dezactivat cipul. Dupa o saptamana iar am ramas cu ea in drum. Pai ai mufa nu stiu cum la ventilator dai bani sa o faca ( dupa o saptamana in mers s-a desprins mufa si poveste lunga si acolo) dupa stai domne ca nu iti incarca releul si mi-am bagat ceva si am luat ambele, am schimbat si senzorul de la a 2-a acceleratie ceva de genul care nu l-a reglat:)). Dupa ce am schimbat cele 2 a mers perfect pana acum 2 saptamani sau 1 nu mai tin minte si am mers destul cu ea. De aceea am zis sa ma interesez putin inainte sa o mai duc la un mecanic "genius" )
  8. Piesele sunt luate de pe wemoto si cautate dupa codul oem ,vin vu logoul de la suzuki pe ambalaj. TNG singura modificare la instalatia electrica e butonul pentru schimbat mapele de i-ai explicat acum ceva timp la mecanic cum sa il faca. » Post actualizat in 16 Dec 2015 08:37 Cesar acum 2 luni ambele iar acum doar releul
  9. stiu asta cu pozitia ca trebuie pus in laterar dar nu ai cum sa arzi unul nou in 1 minut. E undeva pe partea electrica o buba ceva
  10. Releul e nou scos din ambalaj si montat. Montajul cand a pus startorul a fost la mecanic, acum nu avea rost sa dau 50 ron sa imi scoata 2 mufe si sa imi puna alt releu. Si eu ma gandesc tot la un scurtcircuit deci nu am decat sa caut pe cineva care se pricepe ca aici in Valcea e greu
  11. Buna seara, am o problema enervanta cu motocicleta. Acum 2 luni am cumparat startor si releu nou deoarece se arsese releul si am zis sa le schimb pe amandoua ca sa fie treaba buna. Bateria avea o luna maxim. Acum o saptamana eu fiind plecat l`am pus pe un prieten sa o mai porneasca sa nu stea nemiscata. A pornit`o a mers cu ea 10 minute si dupa s-a oprit,a ramas fara baterie. A masurat la releu si a zis ca ala nu mai incarca si se incinde foarte rau. Am luat altul nou pe care la montat ieri. Azi a pus baterie noua si a pornit-o. Problema e urmatoarea. La relanti incarca 13,54v dar cand o tureaza scade imediat si nu mai incarca bateria si releul se incinde foarte rau. E normal asa sau e o buba pe instalatia electrica?
  12. Salut , am patit o chestie cam identica la un gsxr 600 k6 in mers mi s-a stins bordul si mi s-a oprit motorul si aveam cam 90-100. Problema a fost de la releu ca s-a ars si am ramas inevitabil fara baterie si un inteligent de mecanic mi-a zis la telefon ca am calat motorul. Verifica daca mai stai bine cu bateria. Nu sunt mecanic nu ma pricep dar din ce am citit ai patit la fel ca mine
  13. O sa il sun sa vorbesc cu el . Multumesc sper sa ii dau de cap. A facut mecanicul sa imi arate erorile astea si stiu ca sunt de la senzorul de sub rezervor mi la aratat el pe acolo.Buba mare e ca am mers cu ea totul bine si frumos m-am oprit sa fac 2 poze si oprit am ramas ) Am verificat cu mecanicul e totul bine
  14. imi pune F1 dar singurele care apar dupa sunt c28 si c29 ca am deconectat un senzor in rest nu mai arata nimic
  15. Salut, am o problema destul de enervanta cu gsxr-ul. O sa incerc sa explic pe scurt si asa cum ma pricep ca nu sunt mecanic si nici mare expert. Am imobilizator pe ea si problema e urmatoarea: Bag cheia o invart si incepe sa palpaie foarte des cheia in bord, ii dau la automat si nu porneste . Face exact ca in acest video : . Am cautat pe forum si am gasit ceva dar nu ma ajutat. Am luat fiecare fir in parte mufa si tot ce se mai poate si nimic. Am schimbat cheile, contactul, ecu si tot nimic. Daca stie cineva ce naiba are sau sta cineva aproape de valcea cu un tester ar fi perfect. Mi s-a mai spus ca pot anula imobilizatorul. Cum nu sunt expert si nici nu mai vreau sa dau bani aiurea pe piese etc. as avea nevoie de cateva pareri. Daca am facut gresele de ortografie nu ma certati ca vin de la service si sunt destul de nervos si e posibil sa fi scris si aiurea.
×
×
  • Creează nouă...