Jump to content

Prototype010

Membru
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

About Prototype010

  • Rank
    mdf

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    CBR650F

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Muretto nu a intrebat serios, a dat exemplu de o situatie apropiata pentru a ma lamuri pe mine cum sta treaba.
  2. Am inteles, totusi eu daca am numere rosii ar trebui sa prezint politistului autorizatia provizorie pe care nu scrie puterea motorului..( motocicleta fiind noua are doar COC-ul pe care sunt specificatiile si cu care din cate stiu politia nu are treaba ).
  3. Poti sa imi spui ce rost are raspunsul tau aici? Raspunzi la o intrebare cu alta intrebare? Eu aveam nevoie de raspunsuri nu de alte intrebari, hai o caterinca mai merge ( @l.u.v ), dar nu sa incepi cu intrebari de prosti ca de.. stii tu legislatia.. Dar daca pe forumul asta s-a ajuns doar la raspunsuri din astea, la fel ca si pe grupul de facebook, e ok. Multumesc pentru raspunsuri..
  4. Pai da, dar uite, poti lua dovada pana la permis, exact cum am eu acum actele de limitare cu stampila si tot ce trebuie.
  5. Limitarea am facut-o la United care e acreditat RAR si care mi-a dat act la mana special pentru RAR.. Intrebarea mea a fost daca pot merge cu A2 pana cand se face si omologarea la RAR (pe carte).
  6. Salut! Am si eu o nelamurire. De curand am achizitionat un cbr650f, nou. Vreau sa il conduc cu A2, i-am facut limitarea la United Motors (dusa pe platforma). Acum i-am scos numere rosii dar nu stiu daca o pot conduce legal intrucat nu detin cartea de la rar cu modificarea facuta. Am doar COC-ul si documentele de limitare de la United. Urmeaza sa fac si RAR-ul dar intrebarea e daca pot merge pe roti cu A2-ul acum..
  7. Stai linistit :)) Imi pun ceva mai micut, sa nu las trompa aia acolo :)) Chiar nu imi place cum arata.
  8. Multumesc! Pai e noua, 0 km, trebuie sa ii fac acte, limitare pt A2 etc.Nu mai spun ca nici nu am A2-ul.. Am facut programare pentru sala din aprilie pentru o data din iulie.. Am mers foarte putin pe o straduta dar la ce fericit eram nu stiam ce se intampla :)) nu am apucat sa-mi fac nicio parere. E frumoasa, merge frumos, e manevrabila, comoda (eu sunt destul de inalt), sunetul e frumos (fiind 4 cilindri), inca nu am de gand sa ii schimb nimic decat codita de la numar . Revin cu detalii cand incep sa ma dau :)). Ceva sfaturi pentru rodaj? Sunt multe pareri impartite pe tema a
  9. Nu e chiar asa. Spuneam de alea pentru ca am vazut destule anunturi pe internet in care era specificat *A2*. Motivul pentru care voiam sa aleg ceva de genul era strict legat de aspect si pozitie, nu putere. Sa fim seriosi, ninja 250 e cu mult mai mica decat zx6r. Oricum, ma gandesc serios la optiunea Ninja 650 2018. Cand gasesc si eu cateva plusuri la ninja 650 si imi creste inima... imi sare in ochi faptul ca e in 2 cilindri, iar toata lumea se plange ca se aude aiurea rau. Pentru A2 in 4 cilindri stiu de XJ6 dar.. mica. Sau Z900 dar pretul e piperat rau..
  10. Tot ma uit la ninja 650 ca e frumoasa dar trebuie sa ma asez pe una sa vad pozitia ca am mai vazut pe ytb cativa care isi luau pozitia sport :))
  11. Ooo, buna ziua va pot spune, sper ca va aduceti aminte de mine, pustiul fara idee de mecanica care a ramas cu yzf-ul in pana si s-a trezit cu mai multe maini de ajutor, implicit 3 motoare bomba in fata casei Nu ma grabesc deloc, momentan doar gura e de mine dar voiam sa stiu ce sa caut.
  12. Probabil ca in timp o sa imi dau si eu seama de asta , dar momentan ma intereseaza in oarecare masura si aspectul.
  13. Inteleg ce zici, dar vreau sa traiesc pe propria piele. Poate gasesc sa imi iau ce vreau (sport) si cand o sa fac drumuri mai lungi si o sa vad cat e de incomod atunci o sa ma gandesc la alte optiuni. Dar momentan sunt atras de sportive. N-am avut ocazia sa ma urc pe cb500x dar eu credeam ca e destul de inalta.
×
×
  • Create New...