Pe mine nu ma intereseaza motorul luat ca atare de pe scuter, ma intereseaza ce principiu e mai eficent,
Ma intereseaza motorul care sa aibe cel mai bun randament adica raportul consum/putere cat mai mic, si in situatia in care as alege sa folosesc motor de scuter el va avea mult de suferit la capitolul fiabilitate spre a ii micsora consumul... urmeaza sa fac teste cu usurari de biela, de piston, sa incerc sa il las intr-un singur segment, sa renunt la rulmentul cu ace si sa pun 2 mici si cu un distantier intre ei, modificari la supape, lustruirea carterul-ui pana devine oglinda, la fel si a galeriei de admisie, eventual un piston cu suprafata de foc placata ceramic da e vreo 10000E cm2
sunt multe de facut ca sa micsoram consumu.
einstein e avantajat el s-a a fost implicat in crearea unui priect similar:P
GPL-ul nu e avantajos, prin arderea unui gram de GPL rezulta ma multa energie decat prin arderea unu gram de benzina cu cifra octanica 95
consumul se ve calcula in functie de cantitatea de energie obtinuta prin ardere, nu in functie de volumul de carburant ars
Diesel-u ala e simpatic, da... problema lor e ca nu prea se gasesc la dimensiuni mici, eu inca cercetez piata in domeniul asta
problema lor e ca pentru a dezvola acceasi putere ca benzina au cilindrea cu aprox 1.5 mai mare decat benzina, au volanta grea, vibratii mari, si sunt grele cu totul