Sari la conținut

nvidia

INACTIV
  • Număr conținut

    93
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    vulpecristi

Profil

  • Numar Moto
    neinmatriculat

nvidia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!!
  2. mersi pt revenirea la topic pana si eu uitasem
  3. Pentru mecanici este chiuloasa(nu culasa), relanti(nu ralanti) la fel cum corect e jiclor, jante etc.... Dar cu exprimarea ta o sa mori de foame pana sa ii cultivi pe toti
  4. Bah... a murit pruteanu si ai aparut tu.... tu poate ai copilarit la biblioteca.... stiu eu... poate ai citit dex-ul ca nu aveai carti de colorat cand erai mic altii in loc de dex au avut jucarii... ce sa ii faci stai linistit ca am auzit si noi cu totii de culasa si chiulasa dar pana si profesorii universitari ii zic chiuloasa Cand o sa strangi tu bujia prea tare si o sa sficuiesti filetul sa te vad eu pe tine ce strungar iti pune tie reductie(bucsa) in culasa?
  5. s-a cam decis.... GY6 de 125 apropo einstein voi ce ati folosit? la 125-ul ala vreau sa ii pun un piston de 39, cu tot cu chiuloasa de 50cc si sa ii pun un injector simetric dispus fata de bujie sper sa si reusim
  6. multumesc... sper sa am parte de oameni cooperanti in echipa si de bani multi de la sponsori, ca in rest nimic nu e imposibil
  7. exact vreau sa fac ceva pentru categoria urban concept
  8. toate sunt loate in calcu... inclusiv injectia, controllerul electronic, echipa am ceva... stiu ca trebuie mai multi dar pana nu avem motor nu putem face nimic daca optimizez admisia singurele parti prin care se mai pierde energie ramane frecarea si caldura(la care inca ma gandesc cum sa o folosesc, ma bate gandul al un motor stirling atasat cu cilintrul cald celui cu ardere interna einstein ce zici e vreo posibilitate sa ne intalnim candva sa vb despre ideile pe care le-ati avut voi?
  9. Pe mine nu ma intereseaza motorul luat ca atare de pe scuter, ma intereseaza ce principiu e mai eficent, Ma intereseaza motorul care sa aibe cel mai bun randament adica raportul consum/putere cat mai mic, si in situatia in care as alege sa folosesc motor de scuter el va avea mult de suferit la capitolul fiabilitate spre a ii micsora consumul... urmeaza sa fac teste cu usurari de biela, de piston, sa incerc sa il las intr-un singur segment, sa renunt la rulmentul cu ace si sa pun 2 mici si cu un distantier intre ei, modificari la supape, lustruirea carterul-ui pana devine oglinda, la fel si a galeriei de admisie, eventual un piston cu suprafata de foc placata ceramic da e vreo 10000E cm2 sunt multe de facut ca sa micsoram consumu. einstein e avantajat el s-a a fost implicat in crearea unui priect similar:P GPL-ul nu e avantajos, prin arderea unui gram de GPL rezulta ma multa energie decat prin arderea unu gram de benzina cu cifra octanica 95 consumul se ve calcula in functie de cantitatea de energie obtinuta prin ardere, nu in functie de volumul de carburant ars Diesel-u ala e simpatic, da... problema lor e ca nu prea se gasesc la dimensiuni mici, eu inca cercetez piata in domeniul asta problema lor e ca pentru a dezvola acceasi putere ca benzina au cilindrea cu aprox 1.5 mai mare decat benzina, au volanta grea, vibratii mari, si sunt grele cu totul
  10. prin 2005 am avut si eu un ditech al unui prieten... m-am dat vreo saptamana si nu imi sarea de 3 in oras si in afara.... adica acceleratia la blana constant mi-a placut mult... da nu stiu daca ala avea 2T injectie era de prin 2003 si stiu ca era ditech da nu imi aduc aminte cati timpi avea... da fac cele mai multe mototare de capacitati mici deaia au ales honda... mie nu imi plac motoarele lor as prefera oricand un minarelly
  11. inca studiez... pe mine ma intereseaza sa imi dau seama care e cel mai producatorul care produce cele mai eficiente motoare, si ce tip de motor e cel mai eficient, oricum motorul va fi "choped & untuned"
  12. ok.... vad ca deja o dati in offtopicuri... cea ce ma interesa cel mai mult un consum la 2timpi injectie... mie se pare interesant motorul dar nu cunosc pe nimeni pe care sa il intreb
  13. multumesc pt informatii... astept cat mai multe raspunsuri ca sa iau o decizie clara mentionez ca motorul imi va folosii la crearea unei masini, concepute special sa consume putin
  14. Ideea e simpla... Sunt in cautarea celui mai eficient motor, si caut motorul care ofera cel mai bun randament(practic, nu doar statistici) Alternativele ar fii: Diesel(nu cred ca s-a pus vreodata pe scutere) Benzina 2T-carburatie(consuma mult) Benzina 2T-injectie(nu stiu prea multe despre consumul lui dar suna interesanta ideea, cel putin trebuie sa devolte mai multa putere la acceasi capacitate decat 4T) Benzina 4T-carburatie(ocirum consuma mai mult decat injectia) Benzina 4T-injectie(cred eu ca ofera un consum bun) Atept sugestiile voastra
  15. pacat ca amenzile se dau dupa cod :|
×
×
  • Creează nouă...