Sari la conținut

Alex Ion

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti

Informații profil

  • Interests
    avioane , moto , auto , femei rapide

Alex Ion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ambele sunt modele sport .. diferenta e ca una este Sport-touring (F4i) pozitie in sa ceva mai relaxata , ghidonul fiind pozitionat ceva mai sus , iar cealalta este Super-Sport (600rr - rr vine de la racing replica) unde pozitia in sa este mai agresiva fiind mai aplecat peste rezervor decat la Sport-touring... tot dilema asta o am si eu F4 sau RR , sfatul meu totusi ramai la Honda pentru ca e mai puturoasa in turatii mici (unde trebuie sa fi ca si incepator) si evita Suzuki si Yamaha ca-s turbate rau , trag mai liniar in ture joase si asta ar cam fi problema pentru un incepator ... eu unul tind inspre 600RR (nu sunt diferente asa mari intre ele in afara de pozitia in sa) pentru ca imi place evacuarea de sub codita
  2. In primul si in primul rand tin sa salut toti Veteranii de pe forum ... nici macar incepator nu ma pot numi tinand cont ca nu am permis implicit motoreta (anul acesta sper sa dau si eu de permis) Nu am experienta vasta si nici nu am pretentia ca sa ma dau vreun cunoscator dar ... nu stiu cat de viabil este acest exemplu din cateva motive .... 1: Supermoto .... astea sunt special concepute pentru a scoate funduletul la bataie .. driftere innascute ca sa le zic asa ( niste M3-uri pe 2 roti ) ... 2: vorbim de cu totul alta pozitie in sa si cu totul alt centru de greutate... asta le permite SM-urilor sa franeze mai tarziu (daca este sa cautati pe youtube puteti vedea bataita pe care si-o iau SS-urile de la SM-uri pe viraje (in linie dreapta sunt net inferioare) ) \ acum pe alt topic ... din cat am citit eu pana acum acest thread era indicat franarii/stabilizarii in curbe deci nu stiu de ce atata "hate" fata de omul acesta care in fond si in fine si-a dat interesul pentru siguranta noastra...RESPECT cat cuprinde Domnule Dan!... sincer daca as vrea sa merg intr-un grup organizat la vreo ieseala mi-as dori sa ies cu oameni care sunt pasionati si ai ce invata de la ei fara vreun interes ascuns , fara faze de genul lasa-l sa greseasca ca sa ii arat ca eu sunt mai bun... este de datoria noastra , a fiecaruia sa impartasim din greselile noastre pentru a le da sansa altora sa nu le repete si sa se simta cat mai bine pe "armasar"... @E.Z.rider ... SM-urile sunt preferatele mele ,cele mai versatile si parerea mea cele mai potrivite pentru oras , sunt absolut constient ca nu am cum sa stapanesc atata cuplu ca si incepator dar intr-o buna zi poate voi avea si eu destula experienta pt un Ducati Hypermotard faza cu maneta de frana pe partea stanga inca se foloseste( chiar din ce in ce mai des) in randul stunt-erilor pentru control fin si stabilizare a motocicletei deci nu vad toata ura asta fata de ea , tine de abilitatile fiecaruia dintre noi cum o punem in practica. Acum vin si eu cu o intrebare ... cati dintre voi folositi doar frana fata la o bicicleta?... parerea mea e ca daca frana spate exista inseamna ca trebuie folosita ... tine de fiecare sa ii gaseasca utilitatea . Omul acesta a incercat sa demonstreze unu dintre utilitatile ei , asa ca va rog eu nu mai fiti rai , nu mai aveti preconceptii , incercati sa puneti in practica si decideti daca va ajuta sau nu. Si cu astea spuse asta a fost prima mea interventie pe acest forum ... sa ne auzim numai de bine si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...