Sari la conținut

jawaman

EX+
  • Număr conținut

    75
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    nu are
  • Club
    nici unul(inca)

jawaman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. au avut shi motoare in patru timpi.unul din cele mai cunoscute a fost jawa 500 ohc produsa intre 1952-58.avea 28 c.p. si 147 km/h.
  2. fie avea nivelul prea mare fie nu iti inchidea bine plutitorul si inclin sa cred ca a doua varianta era mai degraba.oricum odata pornit cum mergea motorul?sunt curios ca al meu mergea binisor doar ca jiclorul principal era prea mic shi cand il acceleram in blana se infunda[nu ii mai ajungea benzina].eu l-am lasat asha ptr. ca altfel imi consuma ca un tanc.de fapt de-aia si l-am dat.
  3. curgea tot timpul sau doar cand dadeai la pompita?pentru ca daca curgea doar atunci e ceva normal[practic asta ii socul la toate jikoavele mai vechi].odata motorul pornit iti mai curgea?
  4. la cat de tare vibreaza simsonul imi e greu sa cred ca la o inclinare de 15 grade s-ar bloca,dar ma rog.oricum si la jikov acul poantou e solidar cu plutitorul shi de-aia nu se bloca shi pornea mult mai ushor ca cu BVF-ul original care era de kko.
  5. dupa cum vezi shi in poza la Mz e max. 5 grade shi pana la 15 grade la simson mai e cale lunga.oricum carburatoarele astea noi cu jiclor in mijlocul CNC sunt destul de sensibile la inclinari mari daca au nivelul reglat prea mic.asta s-ar putea sa fie shi la tine.normal benzina trebuie sa fie un pic mai jos de buza cuvei[carburatorul montat si nu atunci cand desfaci cuva ca sa te uiti cata benzina are ptr. ca atunci nivelul e mult mai jos din cauza ca volumul dislocuit de plutitor se scade].
  6. slavia=eroare de tastare[ma rog tu ai luat-o ca material de caterinca]si poate ca nu vreau sa-mi dau informatiile personale pe toate jafurile de forumuri pe care intru. pushti eshti tu bah mucosule.ti-o dat macar tuleiele la 20 de ani mah?>
  7. vezi bah Nick61[nu sunt rau sa comment asupra "nick-ului" tau].de-aia nu imi plac romanasii deloc.in loc sa taca si sa respecte decizia omului de a face ce vrea cu banu si motorul lui el comenteaza si strange din nas imbufnat:ce ash fi facut eu daca l-as fi avut,mama!!!deocamdata bah Nick tu ai un Simson shi eu am un CZ shi eu zic sa incercam sa ne limitam in a face troacele astea doua sa mearga cat mai bine shi sa arate cum vrem noi.fii sigur ca frantujul de le-ar vedea nu s-ar ploconi pe loc la pamant in admiratie!
  8. cat sa intre o lama de ras[adica in jur de 0,1-0,15 mm]
  9. shi atunci ce propui rogumi-te ?sa ma duc sa-i duc la om o piesa in hal cap de tara cand ea nu face[cel putin ptr. mine]nici 10 ron sau sa vina el la mine?mai exista shi oameni de incredere nu doar tapari gen Baluba 16.
  10. la Mz are o usoara inclinare pe plan orizontal insa in plan vertical e abia vizibila.deci pozitia lui normala de functionare e orizontal.montat la 15 grade[cat are galeria simsonului]cred ca toata benzina se precipita inainte si relativ la un mic nivel efectiv iti inchide deja acul poantou.in plus jiclorul principal e central in CNC asa ca daca benzina e adunata toata in fata nu ii ajunge destula.apropo de ce crezi ca la simson CNC este mobila pe carburator si trebuie fixata cu axa in plan vertical?am avut shi eu simson modificat cu piston de Dacia 1300[73 mm]si avea 285 cm3.carburatorul original i l-am inlocuit cu un jikov de pe un CZ 175.mergea destul de bine dar l-am dat ca nu mi-o placut.
  11. ca sa vezi ca nu mie rusine uite:sighisoara,judetul mures,str. cat. viilor,nr. 81B.uite poti sa vii sa-mi faci si o vizita.si scuze dar trebuie sa-ti amintesc ca nu eu am fost cel care a folosit tot felul de invective scatologice si zoologice[vezi Tibby00].postez ptr. ca de-aia mi-am dat Dumnezeu minte si internet.asha ca inca o data[ma repet]mii de scuze dar eu nu pot sa fac sluj tata.slavia a fost abolita de mult!
  12. am shi eu unul dar mai problema e cu trimisu ca eu stau in Sighisoara.daca aveti idee cum sa fac dati un PM
  13. eu am vazut la cineva un simson modificat cu radiator de ulei[luat de pe o japoneza]si zicea omu ca nici pe 40 grade nu i se incalzeste motoru.avea si arcul de tarare a presiunii de ulei intarit ca sa-i mareasca presiunea.si pompa de ulei trebuie sa-ti fie in stare buna.ulei de calitate ce sa mai zic!
×
×
  • Creează nouă...