Jump to content

avas.eduard

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About avas.eduard

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Motocicleta
    Yamaha WR250R
  • Numar Moto
    BT 33 SRA

Recent Profile Visitors

129 profile views
  1. Salutare enduraci! :-) De curand mi-am luat un KTM EXC 200 din 2005 si cred ca am o problema de consum, adica zic eu ca merge prea bogat. Eu sunt cam incepator, deci merg in regim de enduro peisagistic si consum cam 13.5 l/ 100 km. Mobra merge super, nu am ce spune, sunt super multumit, dar fac prea putini km cu un plin. Adica imi termin rezervorul in 65-70 km, am ramas in pana de doua ori pana acum! As vrea sa imi imbunatatesc autonomia, fara sa car bidoane de benzina dupa mine. De curand am aflat si eu de setarea carburatorului (KEIHIN PWK 38), am deschis si am gasit asa: - pilot (idle) jet: 45 - jet needle: NOZE, clips pe pozitia 3 - main jet: aici e putin mai ciudat, scrie 178 pe el, dar are o bucsa care se infileteaza in fund si scrie 135 pe ea, pun photo. Ce credeti ca ar trebui sa schimb ca sa reduc consumul? Voi ce folositi?
  2. Da, am facut scoala moto, motocicleta fiind un dual sport, merg si pe sosea cu ea, dar placerea e in afara soselelor :-). Oricum, ieri am mers ceva mai tupeist, si am avut rezultate mult mai bune decat inainte, e clar, mie imi este frica de motocicleta, de asta merg incet si rigid, fapt pentru care nu iau corect obstacolele. Ieri m-am convins ca daca accelerez cand trebuie, daca am o pozitie corecta si relaxata si daca am incredere in motocicleta, trec cu brio obstacole aparent dificile. Sfaturile voastre mi-au fost de mare ajutor, la fel si doua filme pe care le-am gasit si le recomand: Dual Sport Riding partea 1 si 2 (prescurtat DSR), se gasesc pe torrente. Daca mai am dificultati, o sa scriu, eventual cu poze/ filme.
  3. Da, e geniala treaba aia, dar scumpa cu draci in opinia mea, 1600 lei cu Lira slaba! Am gasit variante mai ieftine, facute in Mother Russia, poate mai sunt si altii interesati: http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Saddlebag-Bag-Pants-Motosector-80-Black-/322178338324?hash=item4b03534e14:g:GGIAAOSwNSxVDVC8&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Saddlebag-Bag-Pants-Motosector-95-Black-/322168108402?hash=item4b02b73572:g:bSEAAOSwstxVDFjV&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Saddlebag-Bag-Pants-Motosector-80-Grey-/322150967755?hash=item4b01b1a9cb:g:MYMAAOSw5L9XETXE&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Saddlebag-Bag-Pants-Motosector-95-Grey-/322171863530?hash=item4b02f081ea:g:qXcAAOSwKfVXETDo&vxp=mtr
  4. Adevarul este ca eu chiar merg timid, cum spunea middle_of_nowhere, cumva mi-e frica de motocicleta... E clar ca trebuie sa incerc sa merg mai hotarat. Multumesc pentru toate resursele, am mai gasit si eu cateva, diseara le studiez si daca sunt bune, le postez.
  5. Salutare! Sunt incepator in motociclism, am o Yamaha WR250R si, ca sa fiu sincer, nu prea ma descurc asa cum speram :-). In fine, as avea ceva intrebari: 1. Ce presiune sa imi pun in roti? Strict pentru offroad, pe sosea merg putin. Merg in general prin padure sau pe drum de tara, nu pe stanci ascutite sau alte chestii taioase. De la bicicleta ei stiu ca daca vrei aderenta maxima, pui presiune minima cat sa nu faci pana (snakebite). Dar la moto vad ca sunt unii care merg cu 1.5 si altii cu 0.X, eu cat pun? Am cauciucuri Kenda K778, cu camera, nu tubeless: https://www.google.ro/search?q=kenda+k778&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjv0JKK9N7NAhVFDcAKHX5nBswQsAQIKg&biw=1920&bih=922#imgrc=X3OsFaqLBYRdaM%3A 2. Recomandati tubeless? Daca da, de care? Tubliss, mousse, modificare janta, etc.? Nu am bani de jante tubeless, spun asta din start. :-) 3. Vroiam sa-mi iau niste "rack"-uri, sa-mi pot pune niste genti pe laterale, sa pot pune si eu un cort, o saltea, etc. pentru un weekend la munte. Spun ca vroiam pentru ca m-am razgandit cand am vazut preturile :-), n-am gasit sub 700 lei! Doar suporturile, fara genti! Nu stiti pe cineva care poate face la un pret mai decent? E bara indoita si sudata, nu nava spatiala. La motocicleta mea, arata ceva in genul: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-WR250R-2008-2016-WR250X-2008-2011-Tusk-Pannier-Racks-/291659687046?fits=Model%3AWR250R&hash=item43e845a486:g:sIgAAOSwKtlWlz3E&vxp=mtr 4. Cand dau de pietris, balti, noroi si in special santuri facute de alte roti, pierd aderenta ma cam incordez, ma cam blochez si uneori cad. Cum naiba abordati voi situatiile astea? Eu merg incet si nu fac fata la obstacolele astea si ma uit pe net, vad ca sunt unii care zboara prin obstacolele astea si nu inteleg cum mama lor nu cad? Ma uit la aia de la motocross ca merg prin niste santuri super adanci, cum de nu cad cand dau de "peretii" santurilor? Nu e buna motocicleta mea sau sunt eu slab tare? 5. Ceva tutoriale de enduro stiti pe unde gasesc? Ar merita sa fac o scoala de enduro (am vazut ca sunt cateva)? 6. Am vazut ca toate motocicletele de enduro sunt inalte, adica au scaunul sus, eu am 1.75, deci la motocicleta mea ating cu varfurile solul. Din cauza asta am cazut de mai multe ori, practic pe loc, in special pe partea dreapta. Voi le coborati sau mergeti cu ele asa? Si daca mergeti asa, cadeti si voi asa stupid ca mine? 7. In afara de presiunea in roti, exista ceva setari care trebuie sa le fac la motocicleta? Suspensii... E suficient cate am intrebat pana acum, e clar ca sunt incepator si din pacate in orasul meu nu prea am sau cel putin nu am descoperit pana acum oameni cu experienta in enduro, nici nu prea am cu cine sa ies... Multumesc anticipat pentru ajutor!
  6. Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR...
  7. La ce temperatura ar trebui sa porneasca coolerul, adica sa dea termocupla semnal de pornire? La mine porneste la prima zona rosie, adica 100-110 grade dupa gradatiile de acolo! Nu e cam prea mult!?
  8. Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel! M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala! Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500! Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg...
  9. Topicul asta e perfect pentru ce vroiam sa intreb si eu. Am o Aprilia Pegaso 650, sunt total incepator si mi-am dat seama ca nu prea e de dat prin padure cu ea :-). Deci, cum zice si titlul, as vrea sa imi iau un Enduro, in 4 timpi, eu zic 250 cc ar fi ok si sub nicio forma nu as urca mai sus de 450, cat mai usor, dar ma intereseaza unul cu mentenanta catmai usoara. Ah da, mai conteaza si bugetul: pana in 2000 Euro. Bineinteles, vorbesc de second hand. Eu m-am uitat la Yamaha WR250, dar am vazut ca este WR250F, WR250X si WR250R. WR250R am vazut ca are mentenanta cea mai usoara, dar e scumpa, iese mult tare din bugetul meu si nici nu prea se gasesc la second hand. WR250F se incadreaza in buget, imi place, dar am citit ca mentenanta e in ore si ca la vreo 10 ore trebuie sa schimb uleiul, la 100 ore pistonul, wtf!?
  10. Pentru cei care mai cauta, am gasit aici un crash bar, roll bar, crash frame, sau cum i s-o mai spune...: http://www.rdmoto.eu/en/standalone/product/13201
  11. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatie legata de firele de la termocupla. Am scos firele de la cooler care vin in termocupla si nu mai stiu care culoare unde venea :-). Unul e albastru si unul verde parca, dar nu stiu care si unde vine, poate face cineva o photo? Am incercat sa imi dau seama in ce directie sufla coolerul, dar nu am reusit... Multumesc!
  12. Da, am făcut testul, e dus senzorul, am comandat altul. Mulțumesc pentru suport! As mai avea o întrebare, știți unde găsesc sau unde se poate face rollbar pentru Pegaso 650 din 2000?
  13. Si uite asa am invatat doua cuvinte noi, drod si daraba, pe care, sincer, nu le-am mai auzit in viata mea :-). Eu nu sunt atehnic total, dar nu vrea sa fac vreo tampenie, deci, daca am inteles eu corect: 1. Scot papucul care vine pe lamela din capul senzorului de presiune ulei (bulb); 2. Dau cheie, fara sa pornesc motorul; 3. Cu un fir (cablu, drod, etc.), fac o conexiune intre papucul scos la punctul 1 si masa motocicletei. Daca se aprinde becul in bord inseamna ca e dus bulbul (senzorul) de presiune a uleiului, am priceput bine? Multumesc!
×
×
  • Create New...