Jump to content

pedes trian

INACTIV
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About pedes trian

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mariogiotta

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Numar Moto
    b0000
  • Club
    suport C.A.
  1. Niet. Era a fratelui unui coleg de-al meu de munca si venise sa stea de vorba ca frat'su, asa ca am avut cateva minute la dispozitie sa ma uit atent. Plus ca arata bicicleta aia ca scoasa din cutie... Intre timp am aflat ca, in principiu, se poate. Se cromeaza mat toata suprafata, apoi se lustruieste zona de interes. Abia astept sa ma duc sa vad ca se poate, intr-adevar. Asfalt uscat.
  2. Salut! Am o intrebare care ar fi putut fi ciudata daca n-as fi vazut cu ochii mei (plus ochelari) obiectul: cum se poate face o cromare mata si lucioasa pe doua zone diferite ale aceluiasi obiect? Am vazut o janta de bicicleta la care interiorul (zona din care ies spitele) era mata, iar calea de frana era lucioasa. M-am uitat cat am putut de atent si sunt 90% convins ca nu era vorba de vopsea mata ci chiar crom mat. Am intrebat la telefon pe diversi posesori de instalatii pentru acoperiri galvanice si toata lumea mi-a spus ca nu se poate. Daca intr-adevar nu exista solutie d.p.d.v. acoperire, eu ma gandesc ca s-a cromat mat, apoi calea de frana a fost lustruita la oglinda. Se pot proteja succesiv zonele si baga in doua bai diferite? Astept idei, sugestii... Multzam in advance.
  3. Fratilor... Va multumesc inca o data pentru raspunsuri. Nu credeam ca in atatea posturi n-o sa fie macar un "Rossi" care sa ma ia la mishto... Ma ajuta foarte mult informatiile primite de la voi, chiar daca ma voi duce cu cineva priceput sa-mi aleg motorul. Asfalt uscat si sper sa ajung sa pot sa ajut si eu pe cineva cu experienta mea.
  4. ;) You make my day, bro!... God bless you!
  5. Va multumesc tare mult, tuturor celor care mi-au raspuns. Am aflat multe lucruri noi, pe altele mi le-am reconfirmat... Mie imi este de foarte mult folos acest topic si sper ca nu sunt singurul care si-a pus problema asta. Multe cuvinte pertinente, rationament si prietenie. Va multumesc inca o data, din toata inima.
  6. Multzam fain! M-am mai linistit... Cred ca daca e un motor bun (si aici ma refer la marca, tip etc.), inseamna ca tre' sa am un "noroc" de porc sa iau vreo cazatura la 40-50k km. Sigur ca se poate intampla, dar sper ca atunci cand ma hotarasc sa-l cumpar, voi gasi pe cineva mai priceput ca mine sa se uite atent la el... O vizita la reprezentanta/ service specializat inainte de a da toti banii e binevenita, nu-i asa?
  7. OK. E logic ce spuneti, dar ignorati faptul ca am pomenit de o moto SH. Daca eu as cumpara o moto noua, i-as face toate reviziile si intretinerea ca la carte, cat m-ar duce?
  8. Salut! Ce inseamna 20, 30, 50, 100 mii de kilometri la o motocicleta? Se poate face vreo paralela intre kilometrajul auto si cel al motocicletei? Am inteles ca consumabilele se schimba mult mai des decat la orice auto. Asta inseamna ca si viata (mecanica) a unei moto intretinute ca la carte e mai mica? Vreau sa-mi iau un cruiser SH si nu inteleg deloc cum se stabilesc preturile... Ce inseamna o moto la 55.000 km? E OK sau e limita superioara? E ca si cum as lua o masina la 300.000 km. sau e abia in rodaj (exagerez, bineinteles)? Thanks in advance.
  9. Salut! Stiu ca ai pus aceasta intrebare celor mai experimentati, celor mai in masura sa dea sfaturi. Totusi, ma bag si eu cu o opinie de om care de-abia acum face scoala moto si care tinde tot spre un cruiser. Eu am 43 de ani, conduc auto de 20 de ani prin Bucuresti si nici eu nu am avut incidente majore. Acum fac scoala moto si sper ca la anul sa-mi trag si eu un cruiser. Ce am "prins" pana acum este atat partea mecanica (putere/ cuplu/ demaraj etc.), cat si partea de greutate/ manevrabilitate la viteze mici. Intr-adevar si eu ma visez pe un Goldwing, da' parca as mai astepta. Cred ca o sa incep cu ceva de maximum 600 cmc. Cred ca e un raport bun cilindree/ putere/ cuplu plus ca nu cred sa depaseasca cu mult 150 kg la gol. Ce cred ca e absolut diferit fata de "conserva" nu este atat de mult atitudinea ta de sofer pe motocicleta, cat perceptia celorlalti soferi asupra ta: esti mult mai putin vizibil, esti motociclist = esti dement, rocker, satanist etc., e mai usor sa manevrezi 150 de kg de motocicleta decat 3 tone de gip etc., etc., etc. Una peste alta, atat timp cat gazul e la tine in mana, tu decizi ce faci. Filosofia e sa nu implici si pe altii in deciziile tale. Cam asta cred. Si daca am zis ceva aiurea imi cer scuze. Asfalt uscat si multi km fara incidente.
  10. Noua ne pasa. Voua ? ESTI PIETON ? Vino cu o sticla de apa plata. ESTI CU MASINA ? Vino cu un bax de apa plata. UNDE ? In piata din fata Casei Poporului- Palatul Parlamentului . CAND ? Duminica 03 August orele 10:00-13:00 DE CE ? PENTRU MARAMURES BUCOVINA SI MOLDOVA. APA NOASTRA FACE MAI MULT DE 300 DE LEI (ATAT CAT LE DA GUVERNUL). Si pentru ca NE PASA ! VII, DEPUI APA SI PLECI. CITESTE SI DA MAI DEPARTE ! FORUMURI, EMAIL, BLOGURI !
  11. @free-rider: Te bagi sa inveti un bosorog de 42 de ani, conservar de 20 de ani, 1,73/90, care mai vrea sa si sara direct la cruiser/chopper de 800-900 cmc, dupa ce s-a lasat de bicicleta acu' fo' patru ani? Sau n-are rost sa-mi fac iluzii? Multzam in advance... P.S. Nu trebuie sa fii diplomat... Accept adevarul, orice gust de c_cat ar avea...
  12. Salut! Ma bag si eu in vorba, desi, poate n-ar trebui. Sunt "conservar" de 18 ani, timp in care n-am avut nici un eveniment major. Am 40 de ani si nu mai pot decat sa ma uit cu jind la motociclisti, sa-i feresc (asa cum feresc si alte masini, de altfel) si sa-mi doresc sa am cu 15-20 de ani mai putin sa pot si eu sa ma bucur de moto. De ce o campanie anti-accidente? Trebuie sa va documentati foarte bine pe la Politie, eventual sa obtineti de la ei o statistica "rece" a accidentelor in care au fost implicati motociclisti. Cate accidente s-au intamplat din 1990 incoace (spre exemplu), ce tip de motoare au fost implicate (de viteza, cross, chopper etc.), care au fost concluziile Politiei in ce priveste vina pentru producerea accidentelor etc. Daca aceasta statistica este in favoarea voastra, puteti merge la reprezentanta Consiliului Europei sa le cereti sa va ajute in promovarea acestei campanii. Daca, insa, statistica arata ca in proportie covarsitoare motoarele implicate sunt cele de viteza, decesele sau mutilarile au avut ca motiv viteza excesiva sau echipament necorespunzator, atunci oricine va intoarce dosul... Ganditi-va ca d.p.d.v. legal sunteti doar niste autovehicule pe drumurile publice. Trebuie sa respectati aceleasi reguli de circulatie sau de prevenire. Faptul ca va hazardati in demaraje in tromba, sau ca mergeti si fara combinezon, ca sunt patru'j'da grade afara, este fix optiunea voastra. Nu puteti cere conservarilor sa va fereasca ca nu cumva sa va juliti genunchii sau coatele. Urmaresc de multa vreme acest forum, in speranta ca aflu lucruri noi. Si, vai, mi se rupe sufletul cand aud ca inca unul dintre ai vostri isi pierde viata in accidente mai mult sau mai putin stupide. Ma doare cand aflu ca oameni cu sotie si copii, cu experienta in motociclism, isi pierd vietile pentru un fel de a fi, altfel decat majoritatea. Sunt gelos pe vietile si visele voastre, ma incanta nespus atunci cand aud motoare ambaland langa masina mea pe la stopuri, mi-as dori din tot sufletul sa mai pot sa aleg intre masina si motor. Va feresc cat pot, va fac loc prin trafic cu riscul de a fi lovit de alte masini. Sa ma fereasca Dumnezeu de clipa ca nu mai pot sa evit. Sper din tot sufletul sa nu fie din vina mea.
  13. Va multumesc la toti din toata inima! Sincer, nu ma asteptam la o asemenea primire... Cei care aveti si masina, stiti si voi la ce ma refer - trafic in Bucuresti, mame, morti, Dumnezei si alte alea... In alta ordine de idei, nu m-as baga - la inceput - la mers prin Bucuresti. Oricum, fiind fan "open roads", ma gandesc sa-mi fac ucenicia pe sosea. Si cum am rude, din partea nevestii, la Lupeni, precum si o casa de vacanta (pensie) acolo, tare mi-ar place sa incalec un motor solid sa ma falfaie vantu' pana acolo. Dreams, sweet dreams... Ce mi-ati recomanda, pentru inceput? Mi-ar place ceva care sa semene cat mai mult cu un Road King Classic!
  14. Aici eram in drum spre mare... Ce m-ai ginit, nu pot sa cred... Apropo, ce scoala mi-ai recomanda in Bucuresti?
×
×
  • Create New...