Jump to content

sailboat

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About sailboat

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Polul frigului
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 1000

Recent Profile Visitors

93 profile views
  1. În borne am dat de m-am plictisit. Oricum, deși nu sunt electrician, nu cred că simptomele ar fi cele descrise, adică oprire și revenire la modul respectiv. La 2, despre ce mufă magică vorbești? Mulțumesc!
  2. Vă salut. Am o problemă și, dacă m-ar putea ajuta cineva cu un sfat pertinent, i-aș fi recunoscător. Cazul este: DL1000 modelul vechi (2003); se oprește motorul cu întreruperea curentului. Se întâmplă doar uneori, când sunt pe punctul de a opri și trag ambreiajul. Atunci se aude clic și se oprește stingându-se bordul complet. Câteodată își revine într-o secundă sau chiar mai puțin, dar de câteva ori au trecut minute, timp în care contactul parcă nici nu e. Subliniez că se stinge și ceasul ca și când ar fi decuplată bateria. Mulțumesc!
  3. Colegul vorbește de 650, dar oricum nu are nicio legătură cu problema ta. Dă-te puțin pe www.vibefree.com și o să înțelegi. Eu am rectificat oala (clutch basket) la omul respectiv și rezultatul a fost foarte bun. După mai bine de 40k km coafura rezistă. Scuze, www.vibefreev.com, am mâncat un v.
  4. Salut, tocmai am vorbit la telefon pentru un kit din următorul transport.
  5. Salut, care ar fi modalitatea de contact pentru o programare în vederea remedierii unor probleme la dl-ul meu? Am trimis (sper) un mesaj pe privat, dar poate este o cale mai rapidă. Mulțumesc!
  6. În principiu este absolut corect ce spui și mă bucur că nu e vorba de șicane fără rost.De asemenea, e perfect adevărat că au o carcasă foarte moale și că asta contează. Spun asta pentru că în vară am făcut o pană (prima cu acest tip de cauciuc) și era să se termine prost. Adică eram cu pasager și fără să simt ceva în prealabil (mi se părea că nu am suficient cuplu, dar încă analizam), motorul a început să vobleze foarte,foarte tare în curbă la 120 km/h, încât am crezut în prima fracțiune de secundă că a plesnit cadrul (am o greutate semnificativă). În fine, am scăpat pe roți, dar când am strâns cauciucul în palmă avea consistența unei cârpe. Dacă era o curbă mai strânsă, nu vreau să mă gândesc. Atunci m-am gândit să schimb guma cu Anakee 3 (l-am testat într-o tură lungă, inclusiv pe ploaie, și nu mi s-a părut inferior față de pr4), dar am rămas la pr4 pentru că tot pr4 eveam pe față. Apoi m-am gândit că între aderența extraordinară a pr4 și un comportament mai bun în caz de pană aleg aderența dat fiind cât de rar intervine pana (aici vorbim exclusiv de asfalt). În concluzie, aderența pr4 trail este extraordinară, mai ales pe ploaie, dar are minusuri firești (carcasă de balon și rezistență scăzută la uzură în cazul unor motoare grele). Acum fiecare alege ce e mai important pentru el,pentru mine aderența fiind ceea ce face diferența. PS- De fapt, am schimbat 5 bucăți de pr4 pe spate, pentru că cel cu pana s-a distrus și avea numai câteva mii de km, dar nu am vrut să mai intru în amănunte. Tura cu Anakee 3 am făcut-o, bineînțeles, cu alt motor.
  7. Hopa, ce facem, ne supărăm? Motorul îl am de 2 ani și un pic (în iunie a făcut 2 ani la mine) și de atunci am mers aproape 65.000 km. L-am luat cu Scorpion trail cu care am mers câteva mii de km, după care numai pr4 trail. Tourance am avut pe motorul anterior. Tin minte că Scorpioul era 2, dar se prea poate să mă înșel și să fi fost 1. După cum vezi, eu nu vorbesc din lecturi și nici nu vreau să polemizăm, că nu are rost. Scopul intervenției mele a fost de a corecta o informație falsă (10 clase peste), fără nimic personal. În altă ordine de idei, după cum ai văzut, eu nu te-am întrebat unde, cât și cum le-ai testat și cum de e posibil acest lucru. Sper că acum nu îți ies prea mulți km față de numărul de gume și că nu îmi ceri vreo foaie de parcurs.
  8. Dacă te referi la uzură, nu excelent, dar bănuiesc că ăsta e compromisul pentru o aderență foarte bună. De exemplu, la mers sprinten, preponderent cu pasager, m-a ținut 13.000 și ceva, iar preponderent solo peste 16.000. Mai exact pot să îți spun dacă consult caietul de întreținere, care momentan nu e în apropiere.Nu e nemaipomenit, dar după Scorpion trail 2 și cu amintirea tourance-ului, aderența mi s-a părut ireală. Nu zic și eu 10 clase peste, dar o aderență pe care nu am crezut-o posibilă mai ales pe ploaie.
  9. 10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune. Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance. Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim? Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat. Auzi, 10 clase!!!
  10. Mi-a vibrat și mie cu zgomot de la crash bar-ul care nu era strâns. Mai e problema oalei de ambreiaj (clutch basket cum i-ai zis),dar e aproape imposibil în kilometrii tăi. Fierul meu e modelul vechi și am rectificat oala la englezul renumit, care mi-a spus că a întâlnit aceeași problemă la un dl nou cu cca 15000 km. Ciudat, că Suzuki s-a lăudat că a rezolvat problema oalei la modelul nou, dar, cum am zis, nu cred că e posibil la kilometrii tăi. Subscriu la părerea colegului, mergi la un meseriaș să îl asculte!
  11. Bogdane,nu mă bag în seamă am, n-am treabă, dar, fără supărare, nu înțeleg cum se poate apuca cineva de motociclit fără să înțeleagă diferența între transmisie și distribuție (ia o jumătate de oră de youtube ca să înțelegi cum funcționează în mare un motor cu tot cu transmisie și distribuție). Nu știu care e problema la motorul tău, dar un lanț se inspectează pentru a stabili când se unge, respectiv curăță. Adică atunci când lucește (e vorba de partea care încadrează dinții pinionului) se unge cu spray, iar când e aproape năclăit se curăță. Perioada de ungere diferă de la lanț la lanț și în funcție de condițiile meteo și de lubrifiant. Ultimele două lanțuri pe care le-am folosit au fost DID auriu si nu au ținut unse mai mult de 350 km în cele mai bune condiții. Am văzut lanțuri, mai slab cotate, care în același condiții au ținut peste 500 km. Pe ploaie nu are rost să îl ungi, pentru că nu ține decât câțiva zeci de km (e logic de ce). Oricum, un lanț care nu e defect din fabrică nu se poate strica în câteva mii de km chiar fără niciun fel de întreținere. Deci ideea e să îl întreții făcînd regulat o inspecție vizuală, despre care cred că scrie în manualul motorului. Numai bine!
  12. Treaba e cam așa:și eu m-am fript, mă rog, statorul, în circumstanțe mai urât decât ție în sensul că s-a desprins un magnet de pe rotor și a frecat și o tolă a statorului. Una peste alta, am cumpărat un stator la mâna a doua (după multe căutări, am hotărât că e mai sigur), iar pe cel vechi, care avea doar o bobină prajită, l-am recondiționat în Ungaria. Este un meseriaș bătrân acolo, care se ocupă cu asta de 100 de ani. Tipul a rebobinat toate tolele spunând că din fabrică au fost de rahat. A mai făcut și pentru alte persoane din zona mea rezultatele fiind ok. Prețul cu transport a fost de 100 euro. Nu l-am încercat, că îl am montat pe cel la mâna a doua, dar, dacă vrei, te pun în legătură cu omul. Eu am luat rotorul nou, OEM, cu 300 + de euro și statorul cu aproximativ 800 lei. Deci cam asta e.
  13. Am văzut ce animal ai. Tot ce ți-am zis presupune drumuri asfaltate, în stare foarte bună. Bineînțeles că unele din ele mai înguste, dar foarte bune. Ultima dată am fost în zonă anul trecut, dar nu se pune problema să se strice, pentru că sunt foarte slab circulate. Ăsta e un mare avantaj, că mergi liniștit. În funcție de drum, poți întâlni o mașină la câteva zeci de km. Pe alea marcate cu alb, pe alea cu galben ceva mai des, cât să zici că nu te-ai rătăcit. Uită-te pe Street View și cum le vezi cam așa sunt. Zagorochoria e o zonă relativ turistică, e adevărat, cu altfel de turism decât cel de paralie, dar perioada în care o să mergi este undeva la dezghețarea sezonului, ceea ce presupune prețuri bune și furnizori de servicii mai de treabă decât în sezon. Nici eu nu ies cu v-stromul de pe asfalt, decât dacă e musai. Drumurile sunt virajate, după cum vezi, dar te țin în extaz. Și, oricum, bănuiesc că nu ești începător.
  14. Vorbind în oarece cunoştinţă de cauză, îţi recomand după cum urmează: 1. partea Giurgiu-Salonic întinde-o până în Zagorochoria (este o zonă compusă din mai multe sate), mai exact până la Aristi sau Papingo în Pind. Dacă mergi de la Iaşi până la Giurgiu într-o zi, nici de la Giurgiu la Papingo nu va fi o problemă. Uită-te la porţiunea de drum dintre Aristi şi Papingo, încape în orice top mondial. În plus, Zagorochoria e între cele mai frumoase, dacă nu cea mai frumoasă, zonă din Grecia. A doua zi fă o plimbare cu caiacul pe râul Voidomatis, e treabă de amator, nu te speria, dar e de vis. La Aristi ajungi pe unde crezi tu că e mai bine, pe autostradă până la Ioanina, spectaculoasă şi ea în felul ei (autostrada), sau prin munţi (după ce treci de Kozani, ieşi de pe autostradă spre nord pe unde poţi şi ai chef). 2. în următoarea zi, o iei "la vale" până la Karpenisi, fie pe varianta vestică Ioanina-Arta cu urcare puţin spre nord, fie pe cea centrală Ioanina-Metsovo-Trikala-Lamia. Karpenisi pentru că drumul Karpenisi-Prousos este iarăşi de top, cu o zonă rurală deosebită din toate punctele de vedere. După Prousos, o iei iar "la vale" până la Patras. Teoretic, drumul din Zagorochoria până la Patras, pe varianta indicată, îl poţi parcurge într-o zi fără probleme, dar dacă vrei să savurezi este recomandat să zăboveşti puţin. 3. în Peloponez, nu rata drumul Sparti-Kalamata, altul de top, coboară la vale cât poţi spre limita Porto Kagio şi treci prin Monemvasia. Nu ştiu ce aştepţi şi cât cunoşti despre Grecia, dar pot să îţi spun atât: caută zona rurală, unde găseşti locuri "de National Geographic" şi adevărata Grecie, deşi acum poate fi considerată adevărată asta prezentă, arhicunoscută (paralii, santorini-uri şi mikonoase). Dacă îţi permite timpul, poţi vizita mai pe larg Pindul, care este populat cu vlahi sau aromâni, cum le spunem noi. O experienţă puţin spus interesantă. Este vorba de rezervaţia Valia Calda (denumirea în vlahă), Vovousa, Perivoli, Smixi, Samarina. Dacă nu, rămâi la Zagorochoria, adică Aristi/Papingo şi Voidomatis. Toate drumurile sunt de vis şi foarte slab circulate, cu excepţia autostrăzii care e ceva mai aglomerată. Având reperele astea, cu o mică cercetare poţi identifica foarte uşor eventuale obiective istorice de vizitat, mai ales în Peloponez. Mie îmi place mai mult să cunosc oamenii şi locurile decât să vizitez muzee. Oricum, pentru că Grecia este ţara mea de suflet, în măsura în care ştiu, îţi răspund la orice întrebare
×
×
  • Create New...