Jump to content

sailboat

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About sailboat

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Polul frigului
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 1000

Recent Profile Visitors

125 profile views
  1. În borne am dat de m-am plictisit. Oricum, deși nu sunt electrician, nu cred că simptomele ar fi cele descrise, adică oprire și revenire la modul respectiv. La 2, despre ce mufă magică vorbești? Mulțumesc!
  2. Vă salut. Am o problemă și, dacă m-ar putea ajuta cineva cu un sfat pertinent, i-aș fi recunoscător. Cazul este: DL1000 modelul vechi (2003); se oprește motorul cu întreruperea curentului. Se întâmplă doar uneori, când sunt pe punctul de a opri și trag ambreiajul. Atunci se aude clic și se oprește stingându-se bordul complet. Câteodată își revine într-o secundă sau chiar mai puțin, dar de câteva ori au trecut minute, timp în care contactul parcă nici nu e. Subliniez că se stinge și ceasul ca și când ar fi decuplată bateria. Mulțumesc!
  3. Colegul vorbește de 650, dar oricum nu are nicio legătură cu problema ta. Dă-te puțin pe www.vibefree.com și o să înțelegi. Eu am rectificat oala (clutch basket) la omul respectiv și rezultatul a fost foarte bun. După mai bine de 40k km coafura rezistă. Scuze, www.vibefreev.com, am mâncat un v.
  4. Salut, care ar fi modalitatea de contact pentru o programare în vederea remedierii unor probleme la dl-ul meu? Am trimis (sper) un mesaj pe privat, dar poate este o cale mai rapidă. Mulțumesc!
  5. În principiu este absolut corect ce spui și mă bucur că nu e vorba de șicane fără rost.De asemenea, e perfect adevărat că au o carcasă foarte moale și că asta contează. Spun asta pentru că în vară am făcut o pană (prima cu acest tip de cauciuc) și era să se termine prost. Adică eram cu pasager și fără să simt ceva în prealabil (mi se părea că nu am suficient cuplu, dar încă analizam), motorul a început să vobleze foarte,foarte tare în curbă la 120 km/h, încât am crezut în prima fracțiune de secundă că a plesnit cadrul (am o greutate semnificativă). În fine, am scăpat pe roți, dar când am strâ
  6. Hopa, ce facem, ne supărăm? Motorul îl am de 2 ani și un pic (în iunie a făcut 2 ani la mine) și de atunci am mers aproape 65.000 km. L-am luat cu Scorpion trail cu care am mers câteva mii de km, după care numai pr4 trail. Tourance am avut pe motorul anterior. Tin minte că Scorpioul era 2, dar se prea poate să mă înșel și să fi fost 1. După cum vezi, eu nu vorbesc din lecturi și nici nu vreau să polemizăm, că nu are rost. Scopul intervenției mele a fost de a corecta o informație falsă (10 clase peste), fără nimic personal. În altă ordine de idei, după cum ai văzut, eu nu te-am întrebat und
  7. Dacă te referi la uzură, nu excelent, dar bănuiesc că ăsta e compromisul pentru o aderență foarte bună. De exemplu, la mers sprinten, preponderent cu pasager, m-a ținut 13.000 și ceva, iar preponderent solo peste 16.000. Mai exact pot să îți spun dacă consult caietul de întreținere, care momentan nu e în apropiere.Nu e nemaipomenit, dar după Scorpion trail 2 și cu amintirea tourance-ului, aderența mi s-a părut ireală. Nu zic și eu 10 clase peste, dar o aderență pe care nu am crezut-o posibilă mai ales pe ploaie.
  8. 10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune. Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance. Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și s
  9. Mi-a vibrat și mie cu zgomot de la crash bar-ul care nu era strâns. Mai e problema oalei de ambreiaj (clutch basket cum i-ai zis),dar e aproape imposibil în kilometrii tăi. Fierul meu e modelul vechi și am rectificat oala la englezul renumit, care mi-a spus că a întâlnit aceeași problemă la un dl nou cu cca 15000 km. Ciudat, că Suzuki s-a lăudat că a rezolvat problema oalei la modelul nou, dar, cum am zis, nu cred că e posibil la kilometrii tăi. Subscriu la părerea colegului, mergi la un meseriaș să îl asculte!
  10. Bogdane,nu mă bag în seamă am, n-am treabă, dar, fără supărare, nu înțeleg cum se poate apuca cineva de motociclit fără să înțeleagă diferența între transmisie și distribuție (ia o jumătate de oră de youtube ca să înțelegi cum funcționează în mare un motor cu tot cu transmisie și distribuție). Nu știu care e problema la motorul tău, dar un lanț se inspectează pentru a stabili când se unge, respectiv curăță. Adică atunci când lucește (e vorba de partea care încadrează dinții pinionului) se unge cu spray, iar când e aproape năclăit se curăță. Perioada de ungere diferă de la lanț la lanț și în f
  11. Treaba e cam așa:și eu m-am fript, mă rog, statorul, în circumstanțe mai urât decât ție în sensul că s-a desprins un magnet de pe rotor și a frecat și o tolă a statorului. Una peste alta, am cumpărat un stator la mâna a doua (după multe căutări, am hotărât că e mai sigur), iar pe cel vechi, care avea doar o bobină prajită, l-am recondiționat în Ungaria. Este un meseriaș bătrân acolo, care se ocupă cu asta de 100 de ani. Tipul a rebobinat toate tolele spunând că din fabrică au fost de rahat. A mai făcut și pentru alte persoane din zona mea rezultatele fiind ok. Prețul cu transport a fost de 100
  12. Am văzut ce animal ai. Tot ce ți-am zis presupune drumuri asfaltate, în stare foarte bună. Bineînțeles că unele din ele mai înguste, dar foarte bune. Ultima dată am fost în zonă anul trecut, dar nu se pune problema să se strice, pentru că sunt foarte slab circulate. Ăsta e un mare avantaj, că mergi liniștit. În funcție de drum, poți întâlni o mașină la câteva zeci de km. Pe alea marcate cu alb, pe alea cu galben ceva mai des, cât să zici că nu te-ai rătăcit. Uită-te pe Street View și cum le vezi cam așa sunt. Zagorochoria e o zonă relativ turistică, e adevărat, cu altfel de turism decât cel de
×
×
  • Create New...