Jump to content

JAGI

Super Membru
  • Content Count

    8,172
  • Joined

  • Last visited

About JAGI

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    jagib1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TEL.0763 681 602
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    R1 2008
  • Numar Moto
    lizing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350, Jawa 350, Gilera MX1(carenata)/1989, Kawasaki ZZ-R250, Yamaha XJ600, CBR 600F2, CBR 600F4, CBR 600RR - cea mai buna, a fost aproape noua,fara nici un euro investit in reparatii, CBR 954RR. A mai fost R1 2000. Acum R1 2008.

Recent Profile Visitors

4,099 profile views
  1. Stoc reinoit azi. Imi pare rau s o spun, multi clienti ajung sa cumpere de la mine dupa ce au cumparat aftermarket uri "beton" sau no name uri provenite de pe alibaba vandute aici la pret triplu decat in China si care au functionat cateva saptamani sau luni. Clientii care opteaza sa le montez eu releul cumparat de la mine, au gratuitate la refacerea contactelor imperfecte pe traseul conductoarelor de la alternator-releu-baterie. De multe ori se pierde si chiar 1V, in loc de 14,7V cat genereaza releul, la baterie ajung sub 13.8V.
  2. Mai mult ca sigur motociclistul era carne de tun, mai bine ca el nimeni nu le stia. Nu cred ca a vrut sa se sinucida.
  3. Salut, daca vrei, iti pot da un nr de tel al unui mecanic, el pregateste la el in atelier inclusiv motociclete de curse.

     

  4. releul nu face fata la toti consumatorii. Am montat un CA la un F4, la ralanti cu toti consumatorii, nu scadea sub 13.6. Cu AA, scadea la 12.8.
  5. Nu te lacomi sa i setezi timpii de taiere foarte mici, strici cutia. Zi le la baieti si cum ai uitat sarma groasa in soclul de siguranta generala.
  6. Am modelul FH20DA, CA si FH12CA, la tensiuni generate sunt identice.
  7. Salutare. Azi am avut de lucru la o moto CBR 600F4I.Motoreta a avut un releu chinezesc care efectiv a explodat, nimic spectaculos, doar ca daca apare si ghinionul, se poate produce un incendiu. I am instalat un releu cu mosfet uri, i am anulat cele 2 mufe care se afla pe cablurile de la alternator si de la firele ce merg spre baterie, am lipit firele legate la mufele pt noul releu de incarcare. Alternatorul genereaza la bornele bateriei 13.6V, dupa ce turatia depaseste 1300tr/min. Ceva nu e in regula, mi am zis. Am masurat tensiunea chiar pe mufa mama care intra in mufa tata din releu. Rezultat, 14.65V Undeva se pierde 1 v pe traseu. Banuiesc ca ar fi contactele de pe siguranta generala care vine de la releu la baterie, am cautat o prin motocicleta si nu am gasit o. Am mai spus pe acest topic, instalatiile electrice sunt deja vechi, firele nu mai fac contact perfect si apar pierderi de putere.
  8. Ia ti racing, pt modelul tau, cu inaltatoarele aferente. Cazi, inlocuiesti tzeava si totu i rapid reparat. tzevi gasesti si in RO, chinezesti, 10 euro setul, pomana. Sunt foarte bune tevile chinezesti.
  9. Doar daca si va rupe oasele si va suferi luni de zile, isi va aduce aminte de recomandarile date de tine. Iti bati gura degeaba.
  10. Varsta isi spune cuvantul.
  11. Merge si pe modelele mai vechi de R1, schimba mult ciclistica acestora.
  12. Nu ma prea pricep cum e cu virusii de pe cele 2 sisteme de operare de care vorbim aici. SIncer, eu doar pt asta am ales IOS, dar poate am gresit.
  13. cazut serios inseamna si acel capac facut bucatele.Plus mult ealte daune: lelescoape, jug strimbe, jante indreptate, urechi prindere motor sudate.
  14. Peste 900 de morti din cauza Wuhan, intr o singura zi in Italia unde deja de 1 saptamina se lucreaza doar partial. As vrea sa stiu daca cei ce scrieti aici sunteti convinsi sau credeti ca in RO va fi sau nu altfel ca in It.
×
×
  • Create New...