Jump to content

JAGI

Super Membru
  • Posts

    8,190
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    jagib1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TEL.0763 681 602
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    R1 2008
  • Numar Moto
    lizing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350, Jawa 350, Gilera MX1(carenata)/1989, Kawasaki ZZ-R250, Yamaha XJ600, CBR 600F2, CBR 600F4, CBR 600RR - cea mai buna, a fost aproape noua,fara nici un euro investit in reparatii, CBR 954RR. A mai fost R1 2000. Acum R1 2008.

Recent Profile Visitors

5,103 profile views

JAGI's Achievements

  1. Topic de actualitate. Cadere de aproape 2 volti intre mufa releului de incarcare si borna bateriei. Oare unde se pierd cei 2 volti? Oxidare cupru.
  2. Dar daca suspensiile motocicletei nu erau reglate corespunzator, sau erau complet dereglate, uzate? Pe Motorpark, cand s a inaugurat in 2014, pista era extrem de denivelata, era complet atipica comparativ cu orice alta pista normala. Cu toate astea, se mergea pe acea pista infinit mai tare fata de viteza cu care rula grupul din filmare. Din imagini, este o valurire a asfaltului, dar pana la un obstacol care pune viata in pericol. e cale luuuunga. Mai poate fi o cauza a accidentului si lipsa amortizorului de voblaj sau reglarea lui , daca era montat, pe o pozitie soft-soft.Ca sa poata rula cu gazul maxim deschis pe linia dreapta a pistei mai sus amintite, trebuia sa strangem la pozitia hard amortizorul de directie, unii mai uitau sa l stranga si faceau niste voblaje demne de cascadorii. Nu dati vina pe starea carosabilului de la locul accidentului, e mult prea mult spus.
  3. Pacat ca n a avut noroc, sau , ca a avut ghinion. Cum suna mai bine? Nevasta mea e amica cu sotia riderului accidentat. Din ce au discutat ele doua inainte de accident, tipul se credea invincibil, daca el are grija de el, nimic nu i se poate intampla. Altii cad, el nu cade. Inainte de accident, tocmai isi lasase sotia la serviciu. Omul n are nici o vina dpdv legal, insa putea sa moara cu dreptatea in brate si nimeni nu patea nimic. Rani destul de nasoalle, multe suruburi in mana, osul e facut praf, plus spatele raschetat.
  4. Loterie e cand cumperi masini aduse de samsari in RO si care le dau km inapoi, le repara cu piese ieftine, declarate cu garantie and stuff. Totusi, discutia lansata de mine era de masini aduse in RO fara interventia samsarilor, nu despre masinile second hand.
  5. Am o Laguna 2 2006, motor benzina de 99KW, luata din Olanda cu 359000km, am mers in 3 ani 60000in Ro, motorul a rulat pe GPL inca de la prima inmatriculare(2006). Porneste si acum usor, doar ca consuma 1l ulei la 7500km. Media de consum combustibil pe ultimii 9000km cand am cumparat o era de sub 9l%, eu sub 10l nu am reusit deloc, asta e un marker la care trebuie sa te uiti: consumul mediu pe ultimele mii de km, spune cam cum s a mers cu masina. Masina nu e ruginita, isi face treaba perfect. La 2500 euro dati unui samsar, si a scos banii cu dobanda deja. Daca o luam eu atunci, plateam sub 1800 euro cu tot cu adus. Nr mare de km le coboara mult din pret la dealerii cinstiti. Dar daca s a mers legal, fara turometre la rosu, 300000km e un fleac. Da, vesticii schimba uleiul la 30 000km, chiar si cei din orasele aglomerate care folosesc zilnic masinile in metropole. Iar pe autostrazile nemtesti, uzura uleiului e chiar mare, la 160km/h, turatia e imensa.
  6. Exact. E chilpir. Plus ca nu au sustras nimic de pe masina. Grand Scenic 1.6dci, 2011, euro 5. Mi s a mai nascut un bebe si chiar aveam nevoie de spatiu in portbagaj.
  7. Dar nu arata deloc tinute in puf. uzura reala.
  8. I am transferat prin banca firmei transportatoare. Dany Tour din Roman Contract stampilat Dealer Autos din Emmen.
  9. Salutare. De curand a trebuit sa mi achizitionez o masina, am cautat in RO, 2-3 le am verificat sumar pe car vertical si toate dadeau cu virgula. M am uitat pe mobile si mi au atras atentie cateva bucati din Olanda. Citind feedbac uri m am riscat si am cumarat o fara a ma mai deplasa personal la Dealer, am platit 500 euro transportul la o firma din Roman si mi au adus o la Roman. Masina a fost exact cum era descrisa in anunturi si filmari, nesamsarita, mici defecte vizuale, nimic ascuns. Am mai intrebat cativa oameni care au avut experiente cu masini din Olanda si cam toti sunt multumiti, ce e in anaunt, aia cumperi: fara km dati inapoi, cu ITP proaspat efectuat, cauciucuri bune. Daca sunt aici membri cu experiente asemanatoare sau cu dezamagiri, i as ruga sa posteze. Mainile din Olanda sunt mult mai putin alergate la viteze mari, in Germania se merge tare pe distante lungi. Referitor la pb ruginei datorita faptului ca Olanda are expunere la Ocean: Cea luata acum este din 2011, nu are suruburi ruginite sau tabla atinsa. Mai am o masina din 2006, asta a fost utilizata chiar intr o zona de la foarte aproape de Mare, la fel, suruburile sunt inca cu galvanizarea intacta, tabla fara rugina. pt cine se duce personal acolo,poate s o ia imediat pe roti si sa plece spre RO, incateva zile primeste prin DHL actele originale. Eu le am primit in 8 zile. Cei mai multi transportatori incep de la 650 euro, eu am gasit la 500, adusa in 2 zile din momentul sosirii platformei la parcul unde se afla masina.
  10. Daca vreti sa schimbati culoarea motocicletei in CIV, nu trebuie ca ITP ul sa fie valabil, nici sa aibe asigurare. Operatiune facuta la RAR Voluntari.
  11. Se pare ca nimeni nu mai foloseste aceasta dimensiune. SI cand ma gandesc ca am aruncat la gunoi anvelopa originala din 2007, cu 4000 km pe ea.
  12. Incredibil, dar nu am gasit. Doar cele fara nici un fel de profil pe mijloc. De la 190/55 in sus am avut.
×
×
  • Create New...