Sari la conținut

olivert1310

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda Transalp 600V 1999
  • Numar Moto
    TR 91 AMZ

olivert1310's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am reusit sa rezolv Transalp-ul ! Dupa ce am incercat sa rezolv o parte din probleme la Giuliano, un tip care are un garaj in curte la el si am fost usor nemultumit de curatarea carburatoarelor, am sunat la Razvan din complexul AXA Vitan si mi-am facut o rogramare. Am lasat motocicleta la el de vineri dimineata si am ridicat-o marti seara. I-am spus ca nu ma grabesc si sa lucreze la ea in tihna. Placutele de frana si burdufele de la telescoape au fost cumparate de mine. Ravan mi-a curatat etrierii de frana. care din doi etrieri si 4 pistonase de frana doar un pistonas mai lucra cum trebuie si nu aveam frane, mi-a servisat furca (ulei+semeringuri), schimbat placute, strans joc rulmenti jug si indreptat furca ca tragea stanga. Manopera pentru aceste operatiuni a costat 270 de lei. Semeringuri furca - 60 lei, ulei furca 90 lei, piese comandate de el. Cand am ridicat-o am constatat ca imi vopsise si partea de jos a furcii care nu arata prea estetic. Arata mult mai ok acum vopsita si cu burdufe noi. Motocicleta sa nu o recunosc cum merge acum. Asa am luat-o cu joc in rulmentii jug si dupa ce mi-a pleznit-o o duba intr-o parcare tragea si stanga. Nu am mai mers cu vreun Transalp sa stiu cum ar trebui sa mearga. Acum mi se pare asa de fina cand virez si nu mai are ezitarea aceea datorita jocului, plus ca nici nu mai vibreaza asa. Franele tin acum mult mai bine. Nu am schimbat discurile si a durat putin pana s-au pliat placutele pe discuri. Oricum diferenta mare la frana fata acum fata de inainte. Ma declar multumit si de acum el o sa fie mecanicul meu. Azi am fost iarasi la el ca nu mai mergea kilometrajul si ma gandeam ca s-a dus melcul. Dupa mai multe verificari a observat ca in bord cablul era desurubat, si uite asa am scapat sa nu mai cumpar melc nou. Nici nu a vrut sa-mi ia bani pentru asta, i-am lasat de o bere ca m-a rezolvat pe loc. Cand am luat-o de la el martea aia, eram pe fuga si el vroia sa-mi povesteasca, sa bem o cafea dar ma grabeam tare si nu am ramas la cafea. L-am sunat dupa 2 zile si i-am dat un feedback! Va multumesc tuturor pentru indrumari! Am ales Transalp tot dupa ce m-am sfatuit aici pe forum. Imi sunteti de ajutor! Sper sa pot ajuta si eu la randul meu!
  2. Am fost iarasi la Razvan cu Transalpul meu cu probleme la kilometraj. M-a rezolvat pe loc. Credeam ca s-a dus melcul, eram pregatit sa scot iarasi suta din buzunar. Dupa cateva verficari a depistat ca cablul era desurubat din bord. Nu a vrut sa ia niciun ban!
  3. Salutare! M-am exprimat gresit "reglat" rulmetii de jug. Aveau joc iar Razvan mi-a strans jocul. Ideea in sine era ca il recomand in urma experientei cu el.
  4. Salutare! Dupa ce am tot cautat pe net recomandari despre mecanici buni, seriosi si pasionati care sa nu te lase fara toti banii, am deschis aici un topic in care am cerut ceva recomandari. Am un Transalp si avea etrierele de la frana fata blocate, pur si simplu nu aveam frane, si ghidonul stramb, motocicleta tragea stanga in timpul mersului. Am incercat 2 mecanici inainte. Primul m-a dezamagit de cum am intrat in service, SKR Superbikes. Am fost tratat fugitiv si mi s-a facut o constatare fara macar sa-mi vada motorul care era pe cric afara. Le-am zis ca nu am bani suficienti si am plecat. Al doilea a fost un tip Giuliano care are un garaj acasa. La el am curatat si reglat carburatoarele. L-am sunat pe Razvan dupa ce am citit despre el pe forum si l-au recomandat mai multi. I-am lasat motocicleta de vineri dimineata pana marti seara pentru ca sa poata comanda si piesele. Am servisat furca fata (ulei+semeringuri), reglat joc in jug, schimbat burdufe telescoape, curatat/deblocati etrierii, schimbat placute. Placutele si burdufele au fost cumparate de mine. Cand am luat motocicleta nu am mai recunoscut-o cum mergea. Ghidon drept, mergea drept si frana fata functionala, plus ca omul mi-a vopsit partea de jos a furcii care nu arata foarte estetic. M-a tinut la curent cu poze si un filmulet pe whatsapp tot timpul. Preturile au fost de: - semeringuri furca 60 lei - ulei furca 90 lei - manopera 270(servisat furca + aliniat, curatat etrieri. reglat rulmenti jug) Am fost multumit de cum a decurs totul, de la intampinare, diagnostic si reparatie si pana am ridicat-o. Imi pare rau ca eram foarte grabit in seara cand am ridicat-o si nu am putut sta la o cafea sau o Cola cand m-a invitat. L-am sunat abia dupa 2 zile sa-i dau un feedback si sa-i multumesc pentru lucrarea facuta. Inainte motocicleta tremura toata in partea din fata, eram gata sa-i schimb roata, credeam ca e ovala. Acum merge foarte lin. Il recomand pe Razvan! Se vede ca ii place ceea ce face si se pricepe!
  5. Am citit topicul cu pricina, la final concluzia a fost ca nu trebuie sa mai calc pe acolo!
  6. Cu toate ca nu am reparat niciodata motorul la el, de la prima vizita pe care i-am facut-o, mi-a lasat o impresie proasta!
  7. Din ce am analizat si eu, cred ca e vorba doar de desfacut suruburi. Pana sa o loveasca nu tragea stanga. Cand a lovit-o cu spatele, nu avea viteza dar mi-a fortat in ghidon si am bucsele de cauciuc ce leaga ghidonul de jug fortate, au joc destul de mare, mai ales cel de pe stanga. A impins usor cu spatele in ghidon, a inchis unghiul pana a dat-o jos de pe cric. Abia atunci a vazut si el si s-a oprit. Nu s-a urcat cu roata pe furca sau ceva. Oricum si eu iau in considerare variantele cu janta, furca si juguri strambe. » Post actualizat in 30 Aug 2016 10:21 Dupa ce am ridicat-o de jos, motorul abia a pornit si mergea intr-un cilindru. Neavand ce sa-i fac, am plecat usor cu ea intr-un cilindru, iar dupa 300 de metri de mers numai cu treapta 1 a pornit si celalalt. Problema este ca de atunci nu mai trage cum trebuie (vorbim de 1 luna), da ceva rateuri in esapament, iar pe langa admisia cilindrilor mai ales cel din fata cred ca a curs ceva ca mi-a murdarit motorul. Era foarte curat inainte. Cred ca s-a dereglat carburatia. Sunt mai multe de bibilit la ea si vreau sa le fac pe toate dar primul service la care am fost nu au acordat atentie motorului, macar sa-l vada. Dupa ce mi-au dat un cost estimativ, mi-au cerut cheile. Nu le-am lasat. Si eu lucrez intr-un service de biciclete si atunci cand clientul vine in Atelier, toti, indiferent ca are bicla de 200 sau 5000 de lei, vor sa le acorzi atentie, sa le faci un diagnostic cu ei de fata, sa-i suni pe urma sa le spui daca mai sunt probleme. Unii au fost uimiti cand la final au platit mai putin decat devizul initial. Daca dupa ce m-am apucat de ea, piesa respectiva nu trebuia schimbata, nu am schimbat-o doar de dragul de a lua banii omului. Asa cred ca ne-am dori cu totii sa fim tratati, dar sunt din ce in ce mai putini oamenii care lucreaza cu pasiune!
  8. ) Ai dreptate, nu e cine stie ce motocicleta d.p.d.v. mecanic. Tot ce inseamna instalatie electrica functioneaza perfect la ea. Problema cea mai mare a ei este ca dupa ce mi-a lovit-o un tip cu o duba care iesea cu spatele din parcare, am ghidonul usor stramb si trage stanga. Pe camere am identificat silueta a ce a lovit-o, numar de inmatriculare ioc! Nu as vrea sa dau o gramada de bani ca la finalul reparatiei sa fiu nemultumit.
  9. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! M-au ajutat foarte mult. Am luat in calcul mai multi mecanci, primul dintre ei ar fi Razvan Axxa. O sa mai dau niste telefoane si duc motorul in service! » Post actualizat in 30 Aug 2016 09:16 Intr-adevar sunt niste preturi rezonabile dar nu stiu peste cine dau acolo.
  10. Va salut colegi motociclisti! Sunt nou pe site si incepator pe motocicleta! Am un Transalp PD10 din 1999 si am ceva probleme cu el pe care as vrea sa le repar numai ca nu stiu la ce service sa merg. Am tot citit pe net despre service-uri moto, am gasit ceva dar despre fiecare service se plangea cineva. Acum stiu ca nu poti sa-i multumesti pe toti si intotdeauna vor fi cativa care se vor plange ba ca nu le-a strans nu stiu ce surub, ba ca le-a furat 2 litri de benzina din rezervor, dar puteti sa ma ajutati cu o recomandare de servici moto? Un mecanic unde va reparati motoarele si sunteti multumiti de el!? Initial dupa ce am gasit un site pe net, am mers la SKR Superbikes, service detinut de Silviu (Skandal- username pe forum) (?), am ajuns sambata exact cand baietii se pregateau de plecare si am fost tratat fugitiv, fara macar ca cineva sa arunce o privire la motor. Dadusem un telefon in prealabil si baietii stiau ca vin, dar... Nu am lasat-o si acasa am mai cautat pe forumuri dar din ce am citit sunt mai rau in ceata. Probleme ce as vrea sa le rezolv: -curatare si sincronizat carburatoare; -servisare furca (+schimbat burduf telescop), moto trage stanga! -etrieri frana fata blocati (servisati si schimbat placute+discuri) Ceva recomandari pentru Bucuresti? Multumesc anticipat celor ce ma vor ajuta cu informatii! Sper ca am postat unde trebuie!
  11. "Cel mai greu lucru din lume este sa faci totul de unul singur. Cel mai frumos este sa si reusesti!"

×
×
  • Creează nouă...