Jump to content

alias

INACTIV
  • Content Count

    691
  • Joined

  • Last visited

About alias

  • Rank
    Scuterist4Life

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.startcsr.3x.ro
  • Yahoo
    csr.alias

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    -
  • Numar Moto
    B 60 DET
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -
  • Interests
    scuter scooter daelim s-five

Recent Profile Visitors

256 profile views
  1. Salut. Pe-afara maxiscutere sunt considerate cele cu motor peste 200cmc! Pe langa capacitatea cilindrica, trebuie sa aiba si capacitati de touring, altfel poate sa aiba si 400cmc ca tot nu este maxiscuter
  2. Salut. Da, cumosc modelul, este misto insa eu tot la Aprilia Atlantic 500 (2002-2004) raman Sigur la inceput mi-a starnit interesul si Gilera GP800 insa m-am linistit...
  3. Salut. Nu o sa incep sa-ti spun ca puteai sa anticipezi faptul ca de dupa orice masina poate sa sara cate un catel sau copil, asta e de la sine inteles, cei care au patit-o stiu, cei mai norocosi erau sa o pateasca si de-atunci le-a intrat norcovul, altii incep si injura ca bagami-asi, ca faceai-asi, ce prost, ce idiot, bun poate e prost, poate ca a gresit, dar chiar si asa din vina lui daca-l omori il ai pe constiinta, asta daca ai constiinta... si mai este si cazul cel mai nefavorabil cand mori si tu scuteristule ca un erou, desigur nu din vina ta, ci din vina unui copil sau a unui catel... te intreb eu acum -> MERITA? NU va mai dati tare in oras, pe prima banda trecand razant pe langa masinile oprite, NU va dati tare printre masinile care stau la stop, ca sa ajungeti voi primii, sa fiti in fata. Daca poti face asta in deplina siguranta e OK, daca nu, nu se intampla nimic daca mergi mai incet sau pleci al 2-lea de la semafor. De fiecare data cand plec de la serviciu si e Perticani-ul plin o iau printre masini, dar nu o sa ma vezi ca merg cu mai mult de 20 si asta daca masinile se misca si intotdeauna cand urmeaza o duba, un camion, sau un alt vehicul care imi reduce vizibilitatea, reduc viteza. De multe ori ma depaseste cate un fulgerica, ca el e mai breaz, si el trebuie sa se duca tare, dar oare merita sa risti sa omori un om, pentru ca tu nu ai intuit ca dupa camionul oprit pe banda 1 se afla mascat semnul de trecere de pietoni? Chiar si daca a traversat ilegal, asa cum susti ca a traversat individul din scenariul tau, merita sa risti? Te-ai intrebat vreodata cat bulan ai putut sa ai ca nu l-ai omorat, sau ca in spatele tau nu rula vreun disperat incercand sa se tina dupa tine cu conserva sa vada cat baga scuterul ala? Zau mai copii treziti-va!!! Mersul si in general viata pe doua roti, este prea frumosa ca sa se termine violent, intr-un mod prostesc si subit. Daca vrei sa apuci ziua de maine condu prudent, condu preventiv, condu paranoic, zeci de mii de ochi arunca-i in toate partile si fereste-te, caci pericolul poate sa apara de oriunde si la orice pas si de obicei se intampla sa o patesti exact cand te astepti mai putin si exact de unde e la mintea cocosului ca n-are de unde sa vina ceva, sau cineva. Niciodata nu poti fi suficient de precaut si aici vorbesc din experienta. Niciodata nu lasa garda jos pentru ca exact atunci se intampla necazul, exact cand incepi sa te crezi regele soselelor, exact atunci cand nevoia de adrenalina te face sa treci peste orice gand rational si sa ii dai in goarna. Daca vreti sa va dati tare mergeti pe circuit, daca vreti sa va dati si mai tare luativa-permisul si incalecati ceva mai mare, dar tot asa pe circuit, acolo unde nu are cum sa se urce nelutzu cu jeepanu' pe tine sau acolo unde nu-i ala mic cu mingea fix in mijloc!!! Condu in siguranta! Condu echipat! Condu prudent! Condu incet, cu o viteza care sa-ti permita evitarea oricarui pericol, inclusiv a unui pericol potential, pentru ca mai sunt si situatii in care din pacate pericolul apare fara sa te sune sa te intrebe daca se poate sa-ti iasa in cale... pe bune! Imi pare rau ca te-ai accidentat, sper ca ai invatat ceva din asta. Sper sa te refaci cat mai repede si sa nu citim prea curand de tine la rubrica ACCIDENTE! Minte multa, prudenta si insanatosire grabnica. PS - Sigur poti sa o iei ca pe o mare abrambureala spusa de un fraier de 28 de ani, care n-are ce face decat sa te invete pe tine cum sa mergi pe scuter, tu care le sti pe toate si esti al naibi de bun in tot ceea ce faci ... sau cititul acestui post iti poate starnii un semn de intrebare si dezvoltand poate chiar reusesti sa inveti ceva PPS - daca doua scutere care ruleaza pe o sosea, unul cu 40km/h iar cel de-al doile cu 60km/h, incep sa franeze simultan, in momentul in care scuterul care rula cu 40km/h s-a oprit scuterul care rula cu 60km/h abia ajunge la 40km/h ... asa ca mai gandeste-te inainte sa reactionezi necugetat!!!
  4. Salut. Acum un an si vreo 12.000 de km am avut o mica mare problema, dupa ce am bagat un enduro zdravan prin padure pe la Branesti la vreo 2 zile mi s-a rupt ghidonul, fix intr-o curba. Am reusit sa redresez fara sa cad, in fine. Manerul de acceleratie iese usor dupa ca-i scoti cablul, insa manerul din partea stanga am avut neplacuta surpriza sa constat ca era lipit. Neavand ce sa fac l-am lasat pe ghidon si am pornit cu el la un service sa mi-l sudeze. Dupa ce mi-a sudat ghidonul am reusit sa scot manerul din stanga si sa-l pun si la loc, cat era ghidonul cald. Manerul nu a patit nimic. Deci iti recomand sa incalzesti cumva ghidonul, poate iese. Cel putin la mine a mers. Multa bafta!
  5. Bai ce s-a ales de topicul asta ... Felicit initiativa cu excursia de la Bran. La mai multe Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Roxana nu te mai enerva, nu merita
  6. Sal. I-auzi a venit garda peste meseriasii wheelie-sti si forjatori. Ce se-ntampla Vladule, Mariusica si restul din vechea garda?
  7. Salut prieteni tot cu de-astea va mai ocupati? Deci e incredibil baietelul ala iuiu. Cred ca nesimtirea lui chiar nu are limite Cand am sa trec pe la cuca macaii acolo pe la el negresit am sa-l salut Toate bune si frumoase in continuare, asfalt uscat si salutari cu farul. P.S. - Poate ajung la cursa de pe AMCKart de maine seara, poate mai vb atunci. Respect!
  8. Foarte frumos baieti. Tineti-o tot asa. Ma bucur sa aud ca nu s-a destramat CSR-ul. La mai mare
  9. Salut baieti. Imi pare rau sa aud ca s-a pierdut organizarea ... daca nu-i Garcea sa stea cu pulanul pe voi va cam faceti de cap Asfalt uscat si salutari cu farul tuturor!
  10. Gresit! Aprilia Scarabeo este cel mai popular maxiscuter din lume... motiv pentru care i s-a dedicat o clasa specifica - daca vrei Scarabeo este pentru maxiscutere asa cum Vespa este pentru scutere, sau ma rog, ceva de genul asta... Acum legat de subiect - desi Burgman AN650 este ceva mai mare si mai greu, are motorul mai puternic decat T-Max. Totusi daca vrei ceva comparabil ca si performanta, te poti orienta catre Yamaha NightMax, este un fel de T-Max dar ceva mai puternic si cu o linie mai frumoasa. Personal mie cel mai frumos maxiscuter mi se pare Aprilia Atlantic 500, cu motor Piaggio Quassar de 460cc. si ma refer aici la modelul clasis fabricat intre 2002-2004. Din pacate acum Aprilia nu mai fabrica modelul clasic si doar varianta Atlantic 500 Sprint, care are acelasi motor ca si modelul clasic, dar are sasiul de marimea unui scuter de 125cc. lucru care iti permite cu usurinta strecuratul printre masini la semafor, dar sacrifica confortul la drumuri mai lungi. Aprilia Atlantic 500 de exemplu are cel mai complex bord dintre toate maxiscuterele, daca gresesc va rog sa ma corectati. Visez sa-mi pot lua candva un Aprilia Atlantic 500, dar deocamdata sunt supra aglomerat cu alte probleme si am alte prioritati, oricum speranta moare ultima
  11. Dupa ce am stat si m-am gandit bine la ceea ce am de facut, am ajuns la o concluzie si am luat singura decizie corecta in acest sens. Incepand din acest moment tot ceea ce inseamna CSR nu va mai fi asociat cu mine, nu ma voi mai considera membru al CSR si nici nu voi mai participa la intalniri. Poate aceasta decizie a mea ii va supara pe unii dintre voi si profit acum pentru a va cere scuze, dar cu siguranta ii va bucura pe alti... Am luat aceasta hotarare in urma ultimelor discutii de pe forum si chiar sunt curios sa vad unde se va ajunge peste 1 an sau 2. Momentan nu am timp nici sa respir si nu ar fi corect sa mai incerc sa incurc pe nimeni, poate pe viitor cad timpul imi va permite sa trec pe la Circ sau pe la Arc... Doresc sa urez tuturor asfalt uscat si salutari cu farul, precum si mult succes lui Marius si Vlad in organizarea CSR-ului pe viitor. Am sa pastrez contul de pe motociclism.ro, dar voi intra destul de rar si cel mai probabil doar pentru a cauta anumite informatii. Intr-adevar poate am gresit si am lovit in tine scrici fara sa te intreb, sti cum este cand are loc o crima politia ii ia in vizor intai pe cei cu cazier ... dar oricum pentru mine vei ramane mereu acelasi. Daca tu poti sa te consideri om si daca tu esti multumit de tine si daca tu ai impresia ca sti ce-i ala bun simt, bravo, te felicit, insa eu nu mai pot face asta de multa vreme. Oricum iti cer scuze si va cer scuze tuturor celor afectati de aceasta discutie poate inutila. Raman la parerea mea si anume ca nu a fost corect cum a procedat iuiu cu materialele luate miseleste de pe Forumul CSR. Ca tot suntem la acest capitol, Forumul CSR va mai functiona o perioada, dar voi posta acolo imediat ce ma voi hotara data si cand il voi opri, pentru ca nu isi are rostul, foarte putine mesaje si nimic constructiv. Multumesc membrilor STAFF-ului care m-au ajutat in intretinerea Forumului CSR. Desi telefonul meu ramane acelasi, tin sa va rog sa nu mai fiu sunat si intrebat una-alta despre CSR si intalnirile CSR si asa imi este destul de greu. Multumesc In general cand iau o hotarare nu prea mai exista cale de intoarcere, asa ca orice discutii legate de treaba asta, aici pe forum sau telefonic, nu isi au rostul. Multumesc pentru intelegere. Mult succes in continuare tuturor!
  12. Salut. Corect, in linie dreapta se franeaza intai cu spatele si apoi cu fata. La scuter la fel ca si la motocicleta aproape 90% din capacitatea de franare este exercitata pe roata din fata. Intotdeauna cand franati este bine sa aduceti inainte agregatul la verticala, altfel exista riscul sa derapati si daca spatele il mai redresezi cu fata, daca a fugit este mult mai greu. Situatia se inrautateste atunci cand pe jos exista praf, nisip sau pietris, pete de ulei, balega, noroi, etc, sau atunci cand soseaua este uda. De ce se franeaza intai cu spatele, foarte simplu pentru a incarca ansamblul suspensie-roata fata cu greutate suplimentara, datorita miscarii centrului de greutate a ansamblului scuter-pilot/pasager inspre fata, miscare survenita in urma inertiei la franare. Atunci cand franati spatele veti observa ca suspensia fata se lasa putin, moment in care trebuie aplicata si frana fata. Acest tip de franare este foarte eficienta, daca este exercitata corect si daca vehiculul este in pozitie verticala. O franare violenta executata corect se termina de obicei intr-un stopie, deoarece datorita fortei de apasare si mutarii centrului de greutate pe roata din fata exista un contact suficient de bun intre roata din fata si asfalt, incat sa permita o forta mai mare de franare pe fata. In momentul in care frana de pe fata este actionata suficient de puternic incat spatele incepe sa se ridice, atunci capacitatea vehiculului de a frana cu roata din spate tinde la 0, moment in care trebuie eliberata treptat frana spate inainte de oprirea completa a rotii spate (adica roata spate trebuie sa se invarta), pentru a putea beneficia de efectul giroscopic si pentru a fi mai usoara aterizarea. Atentie in stopie trebuie sa va lasati pe spate pentru a modifica centrul de greutate si pentru a nu trece de punctul de echilibru (luati mana incet din frana fata), altfel se pica in cap. Dupa oprirea completa sau aproape completa trebuie mutat centrul de greutate inspre fata prin miscarea corpului, astfel aterizarea va fi mai usoara. Pe scurt nu franati decat daca scuterul se afla in pozitie verticala. Nu atingeti franele in curba decat daca stiti ce faceti. Trebuie franat suficient inainte de curba, atunci cand inca esti perpendicular pe sol, daca apuci sa-l inclini ajustezi din acceleratie, repet nu atingi franele decat daca sti ce faci, altfel o sa faci o tarsa de toata frumusetea. Va recomand tuturor sa va reglati frana de spate in asa fel incat la o forta de apasare maxima sa nu obtineti blocarea rotii spate, dar in acelasi timp franarea sa fie eficienta. Incercati sa faceti asta macar la inceput pana prindeti experienta. Bafta tuturor!
×
×
  • Create New...