Sari la conținut

Dodox Romanescu

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tulcea
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Gilera DNA 80cc
  • Numar Moto
    TL 22

Dodox Romanescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pana la urma am incercat variantele de mai sus dar fara rezultat ,am observat ca de fiecare data cand bag cheia in contact si consum energie (apas pe frana ,aprind liminile,semnalizarea) bordu' isi da restart.Am descfacut "cutia" unde se afla electromotoru' iar acesta se invarte dar nu cu destula putere .Sa fie o problema electrica? Initial am crezut ca e de vina bateria dar atata timp cat a fost conectat la un altdernator nu vad de ce nu ar merge ,sau ma insel?
  2. Buna ziua! Dupa incercarea a mai multor variante pentru o eficienta mai buna la carburator (suruburile de aer si amestec) motocicleta a inceput sa faca un zgomot ciudat ,aproximativ cu cel al terminari bateriei. Asa ca am incarcat bateria cu ajutoru' unui alternator dar din pacate problema a continuat sa persiste ,de asemenea am incercat sa conectez alternatoru' in timp ce bateria era conectata la motocicleta dar fara rezultat. Am postat un videoclip pentru deduce mai bine de unde provine eroarea .Dupa cautarile mele pe internet reiese ca electromotru' este stricat ,ma puteti ajuta sa deduc care este problema? O zi buna!
  3. Va multumesc mult pentru raspuns ,voi incerca ce mi-ati spus si voi reveni.O zi buna
  4. Pur si simpul moare ,cand ajunge in acel punct motoru se opreste.Ce ar trebui sa fac mai exact ,nu de alta dar sunt incepator .Va multumesc
  5. Buna ziua! Dupa schimbarea cablului de acceleratie si a unui nou carburator am inceput sa am probleme cu acceleratia.Accelereaza corect pana la un anumit punct (aprox 60% din acceleratie) dupa imi moare direct motoru'.Am observat ca daca accelerez la maxim si rapid acceleratia functioneaza corect .Problema e de la carburator sau n-am montat bine cablul de acceleratie?
  6. Pana la urma am cumparat un carburator nou ,dar tot nu porneste.Am incercat "n" variante la setarile de la carburator dar niciuna nu merge .De la ce ar putea fi? » Post actualizat in 11 Feb 2016 22:53 Am rezolvat problema! Motocicleta porneste doar cand trag de soclu si accelerez la maxim,in momentu' in care las acceleratia moare motoru' .De la ce poate fi?
  7. » Post actualizat in 05 Feb 2016 10:53 Pana la urma am reusit sa etansez tot ce era de etansat ,la carburatoru' pe care il vedeti pus am observat ca trage foarte putin aer prin gaura de la filtru de aer comparat cu cel care il am in ultima poza.Carburatoru' din ultima poza este dupa parerea mea mai bun dar din pacate nu-l pot folosi deoarece unu' din cele 4 suruburi (care strange corpul carb si cana de benzina) se invartea in gol ,asa ca singura solutie a fost sa strang cu un surub mai mare ,desteptu' de mine nu si-a dat seama ca in timp ce infiletez surubul cu mult mai mare decat cel original gauresc si interioru' filetului unde se strange surubul de benzina .Asa ca de fiecare data cand incerc sa strang surubul acesta sare datorita arcului pe care-l are.Pot printr-o metoda sa rezolv acesta problema?! Deoarece nu sunt sigur daca carburatoru' pe care-l am montat isi face treaba cu toate ca dupa ce l-am scos am bagat degetul la racordul dintre admisie si carb si am observat ca avea putina benzina. Voi merge maine si voi cumpara un decarbusol ,dar problema este ca nu stiu pe care dintre cele doua carburatoare sa folosesc solutia.
  8. Va multumesc pentru promptitudine,mi-am actualizat profilu' dar din pacate sunt din Tulcea. Uleiul este amestecat in rezervor cu benzina ,cu toate acestea de fiecare data cand pornesc motocicleta se aprinde becu' de ulei ,din cate am inteles este normal la acest tip de motocicleta iar becul se stinge dupa ce motocicelta este in miscare. Carburatoru' a fost demontat si separat de restu' pieselor ,spalate cu apa ,lasate la uscat si pus o pasta care etanseaza deoarece garnitura nu exista.Am inteles ca exista o combinatie intre cele doua suruburi ,cel de benzina strans si dat inapoi 2 ture jumate iar cel de aer "dupa ureche". Aici s-ar putea sa fie problema ,racordul intre carburator si admisie nu are joc la mana in schimb un surub am observat ca se invarte in gol iar initial era pusa pe post de garnitura o pasta rosie pentru etansarea ei. Maine pe lumina voi posta si pozele Sincer nu ma pricep deloc ,dar am reusit sa-l conectez la admisie si la cablu de accelerare in schimb nu sunt sigur daca are benzina deoarece la carb cel vechi cand porneam ,pe gura de la filtru de aer iesia benzina dar la acesta nu iese nimic De fiecare data cand am scos bujia era imbibata de benzina si a trebuit uscata.Voi posta poze maine Va multumesc pentru timpu' acordat.
  9. Buna ziua ,as vrea sa incep prin a spune ca sunt incepator in cea ce priveste motocicletele .Am achizitionat prima mea motocicleta recent, o Gilera DNA 80cc la un pret foarte redus din cauza asptectului estetic si mecanic .Primele zile a functionat perfect ,aveam planuri mari pentru ea.Intr-o zi in timp ce stateam pe loc cu ea am astupat cu mana gaura filtrului de aer (la acel moment nu aveam filtru) iar motorou' sa oprit (cea ce e normal) dupa n-am mai reusit sa o pornesc .Asa ca am desfacut-o si am incercat cat de cat sa-i dau de cap .Pana la urma am facut-o sa mearga din cauza muzicutei care avea lamelele putin indoite dar dupa un timp n-a mai pornit.Ce am incercat: -Am schimbat muzicuta -Am schimbat bujia -Am observat ca am scanteie -Benzina ajunge pana la carburator -Am spalat carburatoru' si l-am etansat -Am cumparat filtru de aer -Am facut rost de un alt carburator dar acesta are CDI si nu am reusit sa-i dau de cap (nu sunt sigur ca benzina ajunge pana in motor cu acest carburator) Am ramas in pana de idei. Ce pot sa fac? Va multumesc si sa aveti o zi buna.
×
×
  • Creează nouă...